Ryan POV
Alerg nervos pe holurile spitalului, încercând să găsesc salonul cu numărul două sute șaisprezece. Idiotul de Styles nu ne-a trimis mesaj decât cu câteva minute în urmă, însă au trecut mai bine de trei ore de când iubita mea a fost adusă la spital. Am stat în tensiune totală încă de atunci, iar restul găștii, cu toate că a încercat din greu să mă liniștească, nu a reușit. Merg înainte și înapoi de-a lungul holului din parterul conacului, gândindu-mă că trebuia să trimit pe altcineva să plătească factura aia idioată!
Acum Edy va lua toate meritele că a salvat-o, și cine știe, poate Nina se va îndrăgosti de el. Nu pot lăsa asta să se întâmple! Am așteptat prea mult relația asta și nu vreau să îl las pe blondul ăla creț să mi-o distrugă.
De îndată ce văd cele trei cifre ce formează numărul salonului în care Nina se află tronând pe una din ușile albe de pe hol, expir ușurat și dau buzna înăuntru. Imediat ce intru Edy se ridică și se uită urât la mine, făcându-mi semn să fac liniște. Privesc încruntat către stânga și îmi observ îngerașul dormind liniștit între așternuturile albe ale patului de spital. Închid ușa salonului și ocup cel de-al doilea scaun, stând acum în dreapta ei.
Îi apuc mâna într-a mea și îi aplic un sărut pe frunte. Pot simți privirea ucigătoare a fostului meu prieten atunci când buzele mele fac contact cu pielea Ninei, dar îl ignor și analizez starea ei. Are o perfuzie atașată la mâna stângă și la încheieutra mâinii drepte are o brățară cu numele ei, specifică spitalelor. Continui să o privesc vreme de încă jumătate de oră, până când observ că prințesa mea își deschide ochii.
- Nina! Exclam cu vocea calmă, strângându-i mâna și începând să o mângâi pe frunte. Dau să o sărut, dar se ferește, privindu-l confuză pe Edy. Ești bine, iubito? O întreb, iar abia acum realizează unde se află și cine sunt.
- Ryan. O, Doamne, scuze. Nu știu ce-a fost cu mine. Cu mâna liberă de perfuzie mă îmbrățișează, apoi mă sărută scurt. Sărutul a fost ezitant, iar gândul mă duce la vreo prostie ce i-a băgat-o idiotul de Styles în cap. Sper totuși să mă înșel și să fie din cauza stării în care se află.
- Ce s-a întâmplat, Nina? De ce ți-a fost așa rău?
- N-nu știu. Eu am dormit și nu am vorbit cu doctorul.
Îl privesc pe Edy cu scopul de a scoate ceva de la el, însă doar mă privește înapoi și se ridică de pe scaun, ieșind imediat afară din salon.
- Vin imediat, iubito. Odihnește-te. O să vorbesc și cu doctorul să văd când te putem lua de aici, în regulă?
Aprobă cu o mișcare scurtă a capului, apoi se face mai comfortabilă în pat și își închide ochii. Doamne, cum poate fi atât de frumoasă? Ies pe hol și îl caut cu privirea pe blond, observându-l imediat la capătul culoarului.
- Ce naiba i s-a întâmplat și cum ai ajuns tu înaintea mea la ea?! Mă apropii vorbindu-i acru, privindu-l furios.
- Ușurel, testicul mergător. Câte o întrebare pe rând. E al naibii de calm și începe să mă streseze.
- Nu mai suntem prieteni, Styles. Nu mă mai lua la mișto și spune ce s-a întâmplat.
- I-am tras-o la baie și i s-a făcut rău că am intrat prea adânc.
- Poftim?! Îi apuc gulerul tricoului și ridic pumnul pentru a-l lovi, dar netotul începe să râdă.
- Glumeam, frate. Calm. Continuă să râdă. După ce ai plecat, m-a tăiat și pe mine la baie, așa că m-am dus. Când să intru am auzit un tușit puternic venind de acolo, așa că am intrat și am văzut-o că vomitase. Era gata să leșine. Am prins-o și am fugit cu ea la limuzină, apoi am venit aici. Mulțumit, domnule Jefferson?
- Dacă mă mai iei o singură dată la mișto s-ar putea să-ți umflu fața, Styles.
- Ție ți-e frică să omori o albină, dar vrei să dai în mine? Ridică o sprânceană sarcastic și cu un aer superior. În apărarea mea sunt niște zburătoare date naibii.
- Știi bine că de când m-a înțepat albina aia în fund am fobie de ele. Îmi mijesc ochii și mă apropii de el.
- Dacă nu făceai baie în fântâna din parc desbrăcat poate că nu se întâmpla. Ridică din umeri indiferent.
- Dacă nu mi-ai fi dat provocarea, n-aș fi făcut-o.
- Dacă nu erai prost să o accepți, nu mai aveam acum discuția asta, cap de borcan.
Se întoarce și pleacă către tonomatul din colț, comandând ceva de acolo. Idiot.
*
CITEȘTI
O Nouă Direcție
FanfictionDupă câțiva ani buni de la destrămarea uimitoarei trupe One Direction, o nouă eră e pe cale să înceapă. Copiii acestora au crescut, sunt în pragul adolescenței și au o viață uimitoare în față. La început au evitat pe cât posibil muzica, încercând să...