18."Dacă aș avea atât de multe kilograme, aș fi o batoză."

2.3K 219 44
                                    

Nina POV

Simt cum mă sufoc din cauza căldurii excesive ce mă înconjoară, așa că mă foiesc în pat și dau de ceva tare. În primele secunde ignor de ce ar putea fi această chestie tare din patul meu, sau ce caută acolo. Savurez momentul pentru că mă simt acasă. Stând cu ochii închiși încep să mă gândesc la ziua trecută și reușesc să-mi amintesc toate scena cu Ryan și Edy. Toate sentimentele îmi explodează brusc în față și încep să plâng, amintindu-mi de cuvintele dureroase alea lui Ryan și de faptul că tot ce a vrut el a fost să profite de mine.

- Nina, ești în regulă? Aud o voce cunoscută extrem de aproape de mine, lucru ce mă sperie al naibii de tare. Mă ridic brusc și mă dau în spate, dar se pare că eram deja pe marginea patului. Așadar, cad pe spate, cu picioarele în sus, rezemate de pat.

- Auci. Mormăi, alături de o înjurătură colorată. Încerc să mă ridic, dar persoana respectivă mă prinde de braț și dintr-o singură mișcare sunt înapoi în pat, cu fața pe picioarele lui Edy.

- Doamne, dar câte kile ai? Zece? Întreabă ușor îngrijorat în timp ce mă ajută să mă așez în fund lângă el.

- Defapt am patruzeci și cinci. Mormăi în timp ce mă bag înapoi în pătură.

- Iubito, nu e normal! Ar trebui să ai măcar cincizeci de kilograme!

- Dacă aș avea atât de multe kilograme, aș fi o batoză. Comentez, privindu-mi unghiile nervoasă. Va trebui să-mi fac o nouă manichiură.

- Ești nebună?! Întreabă pe un ton uimit blondul de lângă mine, privindu-mă de parcă aș fi un pacient fugit de la penitenciar.

Îmi las privirea în jos și las o lacrimă să-mi cadă. De când s-a complicat atât de tare viața mea? Stau și îmi amintesc toate momentele superbe de la emisiune. Preselecțiile, semifinalele, toate au fost atât de perfecte. De ce a trebuit să inventeze Edy toate astea? Cum am putut să o fac cu el? Cum am putut fi atât de inconștientă?

- Ei, haide, Nina. Nu trebuie să plângi. Eu am spus-o așa pentru că țin la tine și la sănătatea ta. Spune Edy, luându-mă în brațe.

Mă îndepărtez și îi șoptesc că vreau să fiu lăsată singură, iar el îmi îndeplinește dorința. Astăzi nu vreau să ies din pătură. Vreau să stau întreaga zi pe întuneric și să mă gândesc ce va urma. Ce naiba voi face cu noua mea viață. Sunt prăbușită și nu am idee cum voi trece peste toată treaba asta cu Ryan. Aud cum ușa camerei mele se deschide brusc și pași rapizi se îndreaptă către patul meu, dar nu am de gând să mă mișc. Poate că așa vor crede că dorm și mă vor lăsa în pace. O secundă mai târziu îmi regret decizia, pentru că o aud pe Mellody țipând și apoi îi simt greutatea deasupra mea.

- Ce naiba, Mellody? Strig frustrată, încruntându-mă la ea.

- Fă un duș, îmbracă-te, aranjează-te. Mergem să compunem primul nostru cântec la casa de discuri a tatei! Strigă fericită, dezvelindu-mă.

- Nu merg. Spune scurt, apoi îmi pun pătura în cap și îmi adun picioarele la piept. Sunt dezvelită din nou.

- Uite Nina, Edy mi-a povestit totul. Trebuie să îi arăți idiotului de Ryan că ești mai puternică de atât. Să știi că am un frate destul de chipeș, ar trebui să profiți că îi place de tine și să vă cuplați cu adevărat.

- Mell, tu știi cel mai bine că abia îl suport pe Edy. Nu m-aș vedea niciodată într-o relație cu el. Abia am început să nu-l mai urăsc atât de tare, dar asta nu înseamnă că am de gând să mă cuplez cu el.

- Măcar prefă-te fericită de față cu presa. Știrile din Londra ajung și în America, așa că Ryan va suferi ceva.

- Să înțeleg că a plecat deja? Spun tristă, amintindu-mi de ziua trecută.

O Nouă DirecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum