Nina POV
O zi. O singură zi până când vom părăsi Germania și ne vom întoarce în Londra. Într-un fel îmi va lipsi orașul ăsta. Cu tot cu idioții ce locuiesc aici care nu știu pic de engleză. De când s-a întâmplat micul incident de la restaurant, atât Ryan, cât și Edy, au înnebunit. Cred că în ultimele două zile am avut câte cinci mese pe zi. Sunt nebuni, jur!
Din fericire pentru mine, am rezistat pariului cu Ryan, așa că pedeapsa lui va fi că ne va însoți pe mine și pe fete o zi întreagă la cumpărături. Evan și Emma au plecat deja acasă, însă Josh va pleca abia diseară. Petrece cât mai mult timp alături de sora mea, se vor vedea abia de Crăciun.
Acum stau alături de Ryan în pat, privind un film amuzant pe Netflix. Desigur, am pierdut șirul acțiunilor pe la jumătate, însă râd odată cu el ca să nu o arăt. Să fiu sinceră, mă tot gândesc la ce naiba s-a întâmplat cu mine și Edy după ce m-am trezit la spital. Sărutul ăla a fost neașteptat, dar dintr-un motiv stupid și necunoscut mie, mi-a plăcut. Și nu e bine, pentru că eu îl urăsc pe tip. Eu sunt cu Ryan, nu ar trebui să am astfel de scăpări. Gata, m-am decis. Trebuie să-l evit pe blondul ăla insistent de acum încolo.
Casc obosită și mă uit la ceas. Abia trei după masă, iar noi mâine la prima oră avem zborul către casă. Mă ridic și pun pauză la film, apoi mă poziționez deasupra lui Ryan, făcându-l astfel să rânjească. Mă aplec și încep să-l sărut, însă cum îi place să dețină controlul, se rotește cu mine, și așa ajunge deasupra mea. Aici voiam să ajung. Îl las să-mi dea bluza jos și continui să-l las să mă sărute. De pe gât coboară către decolteu, apoi în jos pe abdomen. Când ajunge la nasturele pantalonilor scurți pe care îi port, îl opresc.
- Te-ai decis să-mi reziști în continuare? Rânjește, apoi urcă cu săruturile înapoi pe gât.
- De fapt, voiam doar să-mi faci un masaj. Spun cu o voce inocentă, privindu-l pe sub gene.
Pufăie amuzat și se ridică pentru un moment, în așa fel încât ca eu să mă pot roti, apoi se așează ușor pe spatele meu fără a se sprijini cu toată greutatea pe mine. Începe să-mi maseze spatele, provocându-mi o plăcere imensă. De mult nu am mai primit un masaj, iar acum este al naibii de bine.
- E bine? Vorbește Ryan lângă urechea mea, sărutându-mi creștetul capului mai apoi.
Chiar când să răspund, ușa camerei este trântită de perete, atrăgându-ne atenția amândurora. Edy dă buzna în dormitorul nostru și îl ia pe Ryan de pe mine, făcându-l să se împiedice și să cadă pe jos. Mă ridic, țipând să-l lase în pace, însă privirea lui coboară la sutienul meu de dantelă. Mârâi și mă acopăr cu pătura de pe pat.
- Nu ești normal?! Țip din nou. Ce naiba te-a apucat?!
- Cum adică ce m-a apucat?! O batoză de două sute de kilograme stătea pe o scobitoare de treizeci.
- Am aproape cincizeci de kilograme! Spun indignată, încrucișându-mi mâinile la piept.
- Care e diferența? Întreabă pufnind, apoi iese din cameră, trântind ușa după el.
- Ce naiba s-a întâmplat? Întreb confuză, privindu-mi iubitul în timp ce se așeza din nou în pat, lângă mine.
- Probabil a tras săpun pe nas și a venit să ne spună din nou că iepurașul de paște se bate cu zâna măseluță în hol.
A doua zi de dimineață, am toate bagajele făcute și suntem cu toții gata de plecare. Conform stupidei idei a surorii mele, am fost nevoită să mă asortez la îmbrăcăminte cu Edy, așa că mi-am ales o pereche de blugi albaștrii cu talie înaltă, un pullover gri și o pereche de teneși albi. Se putea altfel? Încep să-l urăsc pe Styles mai mult decât orice pe lumea asta. Desigur, vrând să dovedească că e un mare domn, îmi oferă jacheta sa. Al naibii creț, știe ce să facă în fața presei.
Drumul în avion a fost relaxant, însă a venit și cu o veste proastă. Ryan nu va putea veni în club cu noi mâine seară pentru a serba câștigarea emisiunii. Trebuie să ia primul zbor către Seattle. Tatăl lui a spus că e o urgență și trebuie să meargă acolo numai decât. Părinții lui sunt divorțați, iar tatăl lui este plecat acolo ca un mare om de afaceri. Nu prea vorbește cu Ryan, dar și atunci când o face este ceva foarte important.
Și așa cum spuneam, sunt lăsată pe mâna lui Edy Styles. Din nou. Fir-ar.
*
CITEȘTI
O Nouă Direcție
FanfictionDupă câțiva ani buni de la destrămarea uimitoarei trupe One Direction, o nouă eră e pe cale să înceapă. Copiii acestora au crescut, sunt în pragul adolescenței și au o viață uimitoare în față. La început au evitat pe cât posibil muzica, încercând să...