17."I-am tras-o soră-tii! Iar ea era virgină!"

2.7K 225 268
                                    

Edy POV

Stăm și ne privim ca doi idioți. Ea nu spune nimic, iar eu nu am nici cea mai vagă idee ce ar trebui să spun sau să fac. Ar trebui să o îmbrățișez? Să o sărut? Să o las singură? Doamne, te rog dă-mi un indiciu.

Chiar atunci Nina începe să plângă. O, Doamne, ăsta nu-i un semn bun. Nu, nu, nu. Te rog nu plânge! Îmi scutur capul și mă târâi pe canapea până lângă ea pentru a o îmbrățișa, dar când vede că îmi despart brațele pentru a o îmbrățișa, se dă mai în spate și începe să plângă mai tare. Deci trebuie să plec.

- Eu... Eu o să te las singură. Spun cu vocea tristă, apoi mă ridic și ies pe ușa din spate.

Merg acasă și intru tot prin spate, iar când urc scările pentru a intra în cameră îl aud pe Scott strigându-mă. Mă întorc și îl văd ieșind din camera soră-mii.

- Ce-i cu fața asta de depresiv, frate? Mă bate pe umăr și mă privește amuzant.

- Tocmai am aflat ceva care mi-a distrus toate șansele cu soră-ta. Spune serios, privindu-l fix în ochi.

- Nina? Frate, mă sperii.

- E o poveste lungă. Mormăi și pun mâna pe clanța ușiicamerei mele cu scopul de a intra, însă Scott mă oprește.

- Am timp.

Îl invit în dormitorul meu și ca de obicei, se face comfortabil. Se trântește pe fotoliul din colțul camerei, iar eu mă așez pe marginea patului, încă gânditor.

- Haide, Edy, ce naiba s-a întâmplat? Arăți de parcă mai ai puțin și vrei să te sinucizi.

- Cred că mă va omorî taică-tău înainte ca măcar să încerc.

- Deja mă sperii. Spune, luându-și fața de serios. Scuipă tot.

Trag adânc aer în piept și apoi oftez. Cred că mă va lua întâi el la bătaie, apoi mă va omorî tatăl lor. Apoi mă va învia mătușa Alyssa ca să mă poată castra Luisa. Toate astea în fața Ninei.

- Știi că ieri seară, după ce am plecat de la club cu Nina, am mers la un hotel împreună. Acolo unde ne-am trezit dimineață. Fac o pauză pentru a-i analiza expresia facială.

- Continuă. Spune concentrat asupra mea.

- Ei bine, am fost prea beți ca să ne mai amintim ceva. Când am venit acasă ne-am certat pe baza sentimentelor noastre, iar apoi, când am venit la voi acasă, mama ta mi-a spus că ești la noi. Așa că m-am dus în sufragerie ca să te aștept. Acolo era Nina, se uita la televizor, care nu era pornit. Am întrebat-o ce mai face, iar ea doar m-a întrebat dacă îmi amintesc ceva de noaptea trecută. I-am zis că nu.

Fac o pauză de câteva secunde ca să respir, apoi continui.

- A zis să nu mă sperii, că vrea să încerce ceva, dar nu am apucat să o întreb despre ce e voba pentru că m-a sărutat.

Îl văd pe Scott cum ridică din sprâncene uimit. Oftez din nou și continui.

- Și în timp ce ne sărutam, mi-au apărut în față tot ce făcusem în noaptea aia. Scott, am făcut-o cu Nina. Iar ea era virgină!

- Mișto. Spune el cu mâna la bărbie.

- Mișto? Mișto?! I-am tras-o soră-tii! Iar ea era virgină! Strig iritat. Dă-mi un pumn, fă-mi ceva! Nu mă lăsa așa, omule.

- Și eu i-o tot trag soră-tii. Care e faza? Ridică din umeri indiferent, apoi se lasă pe spate în fotoliu.

- Dar asta e diferit! E vorba de Nina! Tu când ai făcut-o cu soră-mea, ea era deja iubita ta. Nina abia ce începea să nu mă mai urască, iar acum am făcut-o lată!

Mă trântesc nervos în pat și mai că îmi vine să plâng. Ce naiba mai fac acum? Am stricat orice posibilă relație cu ea.

- Eu zic să mergi la ea și să încercați să lămuriți totul. Propune prietenul meu.

- Dar dacă nu vrea să mă vadă?

- Ești bărbat, frate. Fă-o să vrea să te vadă. Folosește-ți capul ăla și la gândit, nu numai la susținerea unei freze mișto.

Oftez și după ce fac un duș rece pentru a mă scăpa de senzația de plâns, mă îmbrac în ceva lejer și cobor scările pentru a merge acasă la familia Tomlinson. Inima-mi bate nebunește și simt că voi exploda în curând, dar totuși mă găsesc stând în fața ușii de la intrare, holbându-mă la Luisa.

- Ce naiba ai, Edy? Spune fata, privindu-mă dubios. Cred că stau așa de ceva vreme.

- Ă, eu... Nina e încă acasă? Întreb într-un final, iar ea îmi aprobă printr-o mișcare a capului. E cu Ryan în camera ei.

Mă încrunt. Ce face cârtița aia în camera ei? Fug pe scări, salutându-i grăbit pe unchii mei ce zăbovesc în sufragerie, iar când ajung în fața camerei ei pot auzi țipete de pe partea cealaltă a ușii. Trântesc ușa de perete și o văd pe Nina lipită de perete, cu lacrimi în ochi, iar pe Ryan stând în dreptul ei, închizându-i cu brațele orice cale de evadare.

- Hei, hârciog otrăvitor, pleacă de lângă ea! Strig nervos, deja îndreptându-mă spre el.

- Mai taci, Edy. Pleacă, vorbesc cu iubita mea. Vorbește sictirit către mine, apoi se întoarce cu privirea încruntată către Nina.

- Nu sunt iubita ta! Nu mai sunt! Spune șatena printre scâncete și sughițuri, privindu-l urâcios.

- Nu am făcut nimic care să te facă să vrei să ne despărțim, așa că ești iubita mea! Ridică mâna, mai mult ca sigur pentru a o lovi, dar înainte să acționeze în vreun fel, sunt deja în dreptul lui. Îi lovesc fața cu pumnul, apoi îi aplic un altul în stomac. Vreau să mai continui, dar Scott intră în cameră. De îndată ce a vede scena, îl ia pe idiot de gulerul tricoului și se asigură că îl dă afară.

- Ești bine? Ți-a făcut ceva? O privesc direct în ochi, însă când privirile ni se intersectează, își pleacă privirea.

- Nu... Spune aproape în șoaptă. Ai venit la timp.

- Despre ce a fost vorba? Întreb, menținându-mi distanța față de ea.

- El...El pleacă de mâine în America, definitiv. Iar cu câteva ore în urmă a venit la mine cu un urs gigant și mi-a zis că i-a fost dor de mine. Am... Am făcut-o cu el, crezând că va fi prima oară, dar nimic din ce ar trebui să se întâmple prima oară nu s-a întâmplat. Și atunci ne-am speriat. Am luat-o pe Luisa și am mers la doctor, și mi-a zis că nu mai eram virgină dinainte.

- Și apoi a avut loc faza din sufragerie... Mormăi, iar ea aprobă.

- Ideea e că, el a vrut să se culce cu mine doar să-ți facă ție în ciudă după ce pleacă. Eu nu știam că avea să plece, abia acum am aflat.

- A vrut doar să profite de tine. Mormăi din nou, de data asta pe un ton nervos. Mă duc să-i mai dau câteva nenorocitului.

Mă îndrept către ușă cu pași mari și nervoși, dar când am pus mâna pe clanță să o deschid, vocea suavă a Ninei m-a oprit.

- Nu! Rămâi cu mine, te rog.

Mă uit la ceas și observ că e deja ora nouă. O aprob și îi fac semn să se așeze pe pat. Are nevoie de odihnă. Se urcă în pat și se învelește, iar eu mă așez pe scaunul ce se află la biroul ei. Nu cred că mă vrea lângă ea acum.

- Edy.

O privesc și o văd stând pe jumătate ridicată. Mă vrea lângă ea?!

Mă ridic paranoic și mă îndrept către pat. Mă descalț și mă așez lângă ea, acoperindu-mă pe jumătate cu pătura. În tot acest timp continui să o privesc sceptic. Poate fac o greșeală. Se lasă pe pernă și face cel mai neașteptat gest din toate.Mă trage mai aproape și mă îmbrățișează, așezându-și capul pe pieptul meu. Simt cum tricoul îmi este udat de câteva lacrimi, dar nu-mi pasă de nimic în acest moment. O sărut în creștetul capului și stau așa până adorm.


*

O Nouă DirecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum