Nina POV
- Asta trebuie să fie o glumă! Una foarte proastă! Strig nervoasă, trecându-mi mâinile prin păr.
- Nu e! Mellody se ridică de pe pat și mă prinde de umeri, privindu-mă în ochi. O să rezolvăm totul!
- Cum?! Țip frustrată în timp ce mă las să cad pe podea în genunchi. Încep să plâng, gândindu-mă că totul e dus naibii. Tot viitorul nostru e dus naibii. Acum că în sfârșit ne-am recunoscut sentimentele unul față de celălalt? Viața asta nu putea fi mai groaznică.
- Cine naiba a făcut asta?! Îi aud vocea lui Edy strigând către cei patru.
- Nu te uita la mine, amice. Eu nici n-am avut când să o fac. Toată noaptea am dormit, iar Luisa e martoră. Chris vorbește, iar când îmi ridic privirea îmi observ sora aprobând printr-o mișcare scurtă a capului.
Chiar atunci gândul îmi fuge la cel care e total împotriva realției noastre. Cel care l-a urât pe Edy imediat ce a aflat despre sentimentele lui față de mine. Cel care a vrut să profite de mine. Ryan!
- Ryan. Șoptesc numele parcă din vis, însă înăuntrul meu fierb de nervi.
- Poftim? Întreabă toți restul la unison, privindu-mă uimiți. Mă ridic de jos și îi privesc pe rând, apoi țip.
- Ryan! Nenorocitul ăla va plăti!
Îmi iau telefonul de pe noptieră și îl deblochez pentru a-l apela pe nenorocit, însă un apel îmi întrerupe planul. E mama. Trag adânc aer în piept și mă uit la restul, apoi răspund.
- Mamă, eu--
- Idiotul ăla va plăti cu vârf și îndesat! O aud strigând în difuzor.
- Despre cine vorbești, mamă? O întreb sceptică, așteptând să-i aud versiunea poveștii.
- Despre Chris, cine altcineva? Abia a aflat și deja s-a dus la paparazzi pentru niște bani în plus, hă?
- Mamă, nu a fost el! Strig pentru a fi sigură că mă aude.
- O, ce bine. Ai auzit, Care? Nu a fost frumosul ăla brunet.
Îmi rotesc ochii, apoi continui să vorbesc.
- Pun pariu că a fost Ryan. Îi spun, iar ea mă aprobă. Tocmai voiam să-l sun pe idiot și să mă lămuresc de tot. Vom ajunge acasă curând, plecăm într-o oră.
Suntem în limuzină de doar câteva minute și deja încep să regret că am participat la toată șarada asta. Paparazzi au înconjurat deja întreg hotelul atunci când am coborât și mii de întrebări ne lovesc cu putere, însă noi doar continuăm să înaintăm către parcare. Mâna mea e unită cu cea a lui Edy, pentru prima oară simțindu-ne împreună cu adevărat. Acum nu mai trebuie să ne prefacem, trebuie să fim noi înșine.
Îmi iau telefonul în mână și fără să mai stau pe gânduri îl apelez pe Ryan. După câteva apeluri îi aud vocea în difuzor:
- Bună, iubito. Ți-a fost dor de mine?
- Tu mai bine ai tăcea, jeleu prăjit ce ești! Ce naiba ai făcut?!
- Inventivă ca întotdeauna. Râde el, făcându-mă să mârâi. Nimic nou, să știi. Aștept să fac douăzeci și unu de ani ca tata să îmi poată da firma lui, iar între timp știi și tu. Pariuri, dezvălui adevăruri, băutură. Dar promit, fără fete. Doar pe tine te iubesc.
CITEȘTI
O Nouă Direcție
FanfictionDupă câțiva ani buni de la destrămarea uimitoarei trupe One Direction, o nouă eră e pe cale să înceapă. Copiii acestora au crescut, sunt în pragul adolescenței și au o viață uimitoare în față. La început au evitat pe cât posibil muzica, încercând să...