29."Avem treburi de iubiți."

1.8K 200 130
                                    

Harry POV

Mormăi obosit în timp ce mă ridic din pat și merg șchiopătând către baie. Piciorul și brațul stâng îmi sunt amorțite din cauza Carolinei care a dormit pe mine. Sunt al naibii de somnoros din cauza lipsei de somn pe care mi-au provocat-o copiii noaptea ce tocmai a trecut. Nina a dormit la Edy și partea cu dormitul nu prea a avut loc. Nu știu câte ture au dat ăștia doi, dar știu că timp de patru ore dușul ăla afurisit a mers fără oprire.

Ajungând în baie mă spăl pe dinți și îmi aranjez părul, apoi ies pentru a mă schimba de haine. Caroline este, surprinzător, deja schimbată într-un costum de training pe care îl poartă de obicei în casă.

- Cum naiba ai făcut asta? O întreb confuz, scărpinându-mi ochiul.

- Sunt femeie. Ridică din umeri indiferentă și chiar atunci se aude soneria. Arunc o privire rapidă la ceas și realizez că este deja ora douăsprezece. Privesc în jos la ținuta mea și îmi amintesc că port o pereche de pantaloni scurți și un maiou, așa că mă hotărăsc să cobor alături de Caroline pentru a vedea cine este la ușă.

Atunci când ajung în hol îmi observ iubita soție stând nemișcată în ușă. Mă apropii de ea cu pași mici și rămân mut atunci când văd cine se află defapt în fața ușii.

Părul blond îi învelește sânii mici, machiajul excesiv și rujul roșu ce-l poartă o fac aproape neschimbată. Purtând veșnicul tip de rochie scurtă și în cloș ne zâmbește și ne întinde o plăcintă făcută în casă, aburindă. În spatele ei stau doi copii ce par de vârsta a lor noștrii, o fată asemenea ei și un băiat blond, bine făcut și arătos. Seamănă destul de mult cu Edy dacă stau să analizez mai bine trăsăturile sale.

- Harry boo! Strigă nebuna, iar de îndată ce trântește tava fierbinte în mâinile soției mele îmi sare de gât, sărutându-mi ambii obraji, al naibii de aproape de buze.

- Taylor, ușor! Strig, dând-o de pe mine. Ce cauți aici?

- O, Harry, iubitule. Mi-ai lipsit!

- Te-am întrebat ceva. Spun serios, apucându-mi soția de talie și trăgând-o mai aproape.

- O, păi m-am mutat la casă de alături.

Groaza pune stăpânire pe sufletul meu doar la gândul că de acum nu-mi voi putea duce nici măcar gunoiul pentru că voi fi în pericol de abuz sexual din partea ei.

- Unde sunt copiii? Întreabă entuziasmată, făcându-le semn copiilor ei să intre în casă.

- Mellody este la familia Tomlinson, și-a petrecut noaptea la Scott și ar trebui să ajungă din secundă în secundă. Iar Edy e sus cu Nina. Nu cred că ar trebui să--

- Cheamă-i aici! Nu i-am văzut de la botezul lor. Țopăie fericită, apoi se auto-invită în sufragerie.

- Acolo unde nici măcar nu te-am invitat. Mormăi nervos, apoi îi strig pe copii.

- Și, Taylor, cum îi cheamă pe copiii tăi? Întreabă Care atunci când mă așez lângă ea, pe brațul fotoliului.

- Blondina asta de aici este Madelline. Are doar șapteșpe ani. Iar bărbățelul ăsta e Dylan. El are deja nouășpe.

Pași se aud pe scări și din moment ce copiii vor intra de îndată în cameră, mă ridic și le zâmbesc. Văzând musafirii se încruntă amândoi în același timp, apoi mă privesc confuzi. Îmi duc mâinile la tâmple atunci când îl văd pe Edy într-o amărâtă de pereche de boxeri și pe Nina purtând una din cămășile fiului meu. Și nu una din cele mai lungi.

- O, dar vai, ce frumuseți! Taylor sare de pe canapea și îi sărută pe obraji, apoi îi îmbrățișează.

- Bună, Taylor. Nina a fost singura care i-a răspuns la îmbrățișare și a înveselit-o cu un mic zâmbet, pentru că Edy e ocupat să-și acopere iubita de ochii haini ai lui Dylan.

- Să înțeleg că voi doi formați un cuplu?

- Aparent da, de când am anunțat-o public la XFactor acum două luni și jumătate. Edy își rotește ochii de îndată ce își termină propoziția.

- O, vai, dar am uitat complet. Ei sunt copii mei, Madelline și Dylan.

Cei doi se ridică și merg către cuplul casei. Dylan se apropie de Nina și se prezintă din nou, la final prinzându-i mâna și sărutându-i-o. Nina doar îi zâmbește și de îndată ce pleacă îi îmbrățișează brațul stâng al lui Edy. Madelline se apropie de Edy și îi întinde mâna pentru a-i fi sărutată, însă Edy i-o apucă și i-o scutură bărbătește.

- Îmi poți spune Maddie. Spune șarmant blonda, dar nu-i merge cu băiatul meu. L-am educat bine. Stă cu ochii doar pe femeia lui.

Chiar atunci se aud alți pași pe scări, iar câteva momente mai târziu, Scott și Mellody intră în cameră.

- De ce e toată lumea aici? Întreabă fetița lui tata, venind către noi pentru a ne săruta obrajii ca în fiecare dimineață.

- Taylor e aici. Spun printre dinți, indicând-o pe femeie cu privirea.

- Mellody! Ce mare te-ai făcut!

Taylor o apucă pe Mellody într-o îmbrățișare strânsă și îmi pot vedea fiica cum strigă după ajutor din priviri, însă spre norocul ei, nebuna l-a observat și pe Scott.

- Scotty!

Îl îmbrățișează de asemenea, apoi întreabă veselă:

- Unde e a treia? Lummy? Lulu?

- Luisa. Spune Nina, și desigur, chiar atunci, biata fată intră în sufragerie, de mână cu Chris. Bine, asta-i nouă.

Taylor sare de gâtul fetei, complimentând-o continuu, în timp ce restul fac cunoștință. Nu am putut să nu observ că acest Dylan o soarbe din priviri pe Nina. Nu îl acuz, copila asta arată exact ca mama ei atunci când am cunoscut-o. Cu toții eram înnebuniți după ea, chiar dacă nu o recunoșteam.

- Eu și Nina trebuie să plecăm. Spune Edy, apucându-i mâna fetei. Avem treburi de iubiți. Spune apăsat, fixându-l cu privirea pe Dylan.

O, da. Copiii ăștia doi vor aduce probleme în paradis.

*

O Nouă DirecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum