6."Ai fost prea idiot ca să i-o spui."

3.1K 236 104
                                    

Nina POV

Lumina ce pătrunde printre jaluzele încerca să mă facă să-mi deschid ochii, dar căldura ce mă învăluie a devenit prea familiară pentru a mă despărți de ea. Mă cuibăresc mai bine la locul meu și caut cu mâna pătura pentru a mă acoperi mai bine. Oftez ușor și încerc să adorm înapoi, dar sunetul ușii dat de perete mă face să sar din pat. În cameră dă buzna Scott, pregătit de plecare. La naiba, bagajele mele!

- Ce naiba face Ryan în patul tău, Nina? Întreabă sceptic, privindu-l pe brunet cu ochii mijiți. Și acoperă-te, pentru numele regatului de castraveți.

Privesc în jos și îmi amintesc cum seara trecută Ryan mi-a dat tricoul jos, ajungând să fiu acum doar în sutien și perechea neagră de colanți. El e de asemenea fără tricou, purtând doar o pereche de pantaloni de training ce-i atârnă pe șolduri.

- Noi nu... De fapt, nu e... Sunt panicată. E prima oară când sunt prinsă cu un băiat în ipostaza asta. La naiba, nici nu știu ce să spun.

- Eu și Nina ne-am cuplat aseară. Vorbește Ryan. Îmi măresc ochii, iar după ce-l privesc, îmi întorc privirea către fratele meu. Are o privire de ucigaș, iar dacă privirile ar putea omorî, clar Ryan ar fi de mult mort.

- V-ați cuplat, hă? Începe Scott, apropiindu-se de noi. Și a fost bine, nenorocitule?! Chiar atunci sare peste el, trântindu-l cu spatele de salteaua patului. Unde e pata, hă? Unde e?

- Ce pată, Scott? Și lasă-l, îl sufoci! Sar peste el, încercând din răsputeri să îl eliberez pe Ryan de fratele meu psihopat.

- Pata de sânge! A zis că v-ați cuplat. Erai virgină, morcoveață! Nu te duce capul?

- Ne-am cuplat, adică suntem împreună, într-o relație. Nu am făcut sex! Exclam, lăsându-mă lângă ei și acoperindu-mi fața cu mâinile.

- A. Îl aud pe Scott. Îmi pare rău frate, dar știi tu. Fraternitatea asta.

- E în regulă, cred. Vorbește sacadat bietul Ryan. 

- Mașinile vor ajunge în douăzeci de minute, să fiți gata până atunci.

Iese din cameră și ne lasă șocați. Douăzeci de minute?! Nici să mă machiez nu am șanse! Sar din pat, pe care îl las nefăcut și îi încredințez terminarea bagajelor mele lui Ryan, în timp ce eu intru rapid la duș. În zece minute ies din baie în aceeași pereche de colanți și același sutien, pe deasupra căruia îmbrac un tricou simplu, alb. Îmi încălț tenișii albi și îmi pieptăn părul, iar înainte de a începe să mă machiez îi precizez noului meu prieten să nu uite de valiza cu pantofi.

Când Melldoy strigă din camera ei cum că mașinile sunt în fața casei, Ryan se îmbracă și își aranjează rapid părul, apoi mă ajută cu bagajele. Fuge până la el acasă pentru a le lua și pe ale lui, apoi se întoarce la noi. Alături de Scott și Mellody urcăm în prima mașină fumurie, iar Luisa și Edy în următoarea. Ajungem în scurt timp la aeroport, iar de îndată ce ne îmbarcăm sunt cuprinsă de un somn adânc. Până la urmă sunt unșpe ore de așteptat, nu am altceva mai bun de făcut. Locul meu este între Ryan și un bătrânel dubios, așa că mă apropii mai mult de Ryan, iar după ce ne împleticim degetele, adorm curând.

Edy POV

Sunt cu trei locuri mai în față decât Nina și simt că înnebunesc. Trebuia să stau lângă ea, dar afurisitul ăla de moș cărunt mi-a luat locul. Cum naiba s-a mișcat așa de repede? Sunt între Luisa și sora mea, dar nu mă pot stăpâni. Din zece în zece minute mă tot ridic și mă uit către ei. Întâi discutau, apoi râdeau. Acum mă ridic din nou pentru a mă asigura că Ryan își ține mâinile acasă, dar e deja prea târziu. Amândoi dorm. Și se țin de mână! Afurisitul o ține de mână? De când îi permite Nina așa ceva?

- Hei, de ce Ryan o ține de mână pe Nina? O întreb pe Luisa, care se pare că citește una din revistele stupide din avion.

- O, nu ai aflat încă? Se întoarce către mine cu sprâncenele ridicate și cu un mic șoc pe față.

- Ce să aflu?

- Scott i-a găsit în pat, de dimineață. Amândoi erau fără tricou. Iar eu aseară i-am prins al naibii de apropiați. Sunt împreună.

- Poftim?! Țip, și cred că m-a auzit întreg avionul. Mă așez înapoi pe scaun, având în vedere că am sărit în picioare odată cu aflarea veștii, și îmi reglez tonul vocii. Cum adică sunt împreună?!

- Așa bine. Frate, dacă nu ai acționat în tot acești ani, era timpul ca cineva să o facă. Spune Luisa, ridicând din umeri. Plus, eu cred că fac o pereche drăguță.

- Ce vrei să spui cu "nu ai acționat în tot acești ani"?

- O, haide, cu toții știm că o iubești. În afară de ea, care te urăște prea mult ca să observe iubirea pe care i-o porți, cu toții știm.

- Eu nu--

- Încetează să negi, frățioare. Se bagă Mellody în conversație. Se vede că o iubești al naibii de mult. Dar ai fost prea idiot ca să i-o spui. Poate că asta ar fi schimbat ceva.

Drumul mi s-a părul al naibii de lung, având în vedere că nu am putut dormi absolut deloc. Am tot stat și m-am gândit la ceea ce mi-au spus fetele. Poate că dacă i-aș fi spus ceea ce simt s-ar fi schimbat ceva. Poate că nu m-ar mai fi urât atât de mult acum. Odată ajunși în aeroportul Germaniei ne oprim la o micuță cafenea din apropiere. Așteptăm niște invitați. Luisa nu știe, dar se va întâlni cu iubitul ei. Josh Horan va veni cu noi la cabană, alături de frații Payne, Emma și Evan. Abia aștept să îi revăd pe toți.

În timp ce ne savuram cafeaua sau ceaiul, în funcție de preferință, apar și cei trei. Ei locuiesc împreună cu părinții lor, în același stil în care o facem și noi. Familiile Payne și Horan și-au cumpărat o proprietate imensă în Italia și locuiesc acolo împreună, dar au de asemenea o casă imensă și undeva la ieșirea din Londra.

Luisa are parte de un mare șoc la revederea iubitului ei după mai bine de șase luni, iar restul fetelor au parte de o îmbrățișare a naibii de lungă din partea Emmei. Acum că suntem cu toții împreună, nu ne mai rămâne decât să găsim conacul. Și acum că am pomeit de asta, realizez că avem o mică, mai mare, problemă. Nici unul din noi nu vorbește germana.

Știu că este scurt, dar atât am putut scrie pentru moment. Deja întârziasem cu el, și oricum, vreau ca restul fazelor amuzante să se petreacă în capitolul viitor. Nici nu aveți idee ce se va întâmpla cu protagoniștii noștrii în Germania.

*

O Nouă DirecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum