32."Nu promit nimic."

1.6K 157 29
                                    

Nina POV

- Și, crezi că se va băga între voi? Mă întreabă Emma în timp ce își spală dinții. Eu încep să mă joc cu spuma din cadă, dar când să răspund, Mellody și Luisa se bagă în discuție.

- Atât îi trebuie! Exclamă Mellody de pe vasul de toaletă, ridicând pumnul cu gârtia igienică în el.

- Lasă, surioară, ne vom ocupa noi. Îmi spune Luisa în timp ce își pune o mască exfoliantă pe față.

Da, suntem toate în aceeași baie. Nu e de mirare că încăpem toate aici, doar e baia Emmei. Cum am fost încetinită de Edy am ajuns să fiu ultima la duș, însă norocul meu e că este abia ora patru, iar petrecerea începe la nouă. Încă cinci ore la dispoziție. Nu după mult timp termin cu dușul și fug în camera în care stau alături de Edy pentru a-mi lua masca de păr și o cremă pentru față și corp. Nu am pe mine decât un prosop lung până la genunchi și în timp ce merg pe hol dau peste un băiat brunet, pistruiat, cu ochi ciocolatii.

- Dar ce avem noi aici? Cumva o dansatoare la bară de la petrecere? E cu puțin mai înalt decât mine și îmi pot da seama de îndată cu cine vorbesc de fapt.

- Dragă William Malik, încep cu vocea dulce în timp ce îi zâmbeam firav. Dansatoare la bară este--

- Eu mai bine aș pleca cât încă mai am picioare. Vocea fratelui meu mai mare se aude imediat ce-mi acoperă gura cu mâna sa.

- De ce nu m-ai lăsat să-i spun vreo două?! Țip la Scott imediat ce îl văd pe brunet plecând.

- Pentru că le vom strica aniversarea lui Evan și a Emmei. Așteaptă și tu până mâine.

- Nu promit nimic. Mormăi nervoasă, apoi intru în cameră și fac rost de ceea ce am nevoie. Norocul meu este că Edy face duș, așa că nu mai sunt întârziată sub nici o formă. Mă întorc în dormitorul Emmei, unde toate fetele au măștile deja puse. Fac la fel și cât timp aștept să se scurgă timpul începem să discutăm.

- Care-i faza cu tipa asta Maddie, oricum? Întreabă Emma.

- Nu am nici cea mai mică idee. Se comportă ca Taylor Swift în tinerețe. Spun ridicând din umeri, apoi mă apuc să-mi fac pedichiura.

- Așa cum mama ei îl teroriza pe tata când erau de vârsta noastră, așa este Maddie cu Edy. Spune Mellody savurând o salată de fructe ce arată al naibii de delicios. Întind mâna să iau și eu o bucățică de căpșună, însă mă plesnește și mă privește încruntată mai apoi.

- Bine, bine. Mormăi bosumflată, continuându-mi treaba.

- Dar Dylan?

- El pare chiar în regulă. Spun fără să o privesc. Mi-a spus că are o iubită în Doncaster pe nume Jenn.

- O, pe bune? Mie mi-a zis că o cheamă Lilly. Spune confuză Luisa.

- Mie mi-a spus că numele ei e Eve. Adaugă Mellody.

- Oho, va avea de dat niște explicații. Râde Emma, apoi ne petrecem următoarele trei ore asigurându-ne manichiura. Eu am optat pentru o manichiură simplă în roșu și negru, asortată la ceea ce voi purta diseară.

Câteva ore mai târziu suntem cu toții gata. Eu port un costum roșu, asortat la o poșetă și o pereche de pantofi stiletto negrii. Machiajul nu e deloc excesiv, iar părul l-am prins într-un coc lejer.

Fetele sunt de asemenea extrem de elegante. Luisa a optat pentru un costum negru, cu auriu, și o pereche de sandale de-a dreptul superbe.

Sărbătorita de Emma a ales o rochie scurtă și colorată, la care a asortat o pereche de pantofi înalți, de o nuanță nud.

O Nouă DirecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum