" Yah Do Min Jun! Kau bila nak bayar duit kelas hah?! Dah 3 bulan kau tak bayar!!! 3 bulan!! "" Esok la "
" Esok! Esok! Esok! Esok kau tu sampai ke tahun depan! Argh!! Aku tak kira!! Kau bayar sekrang jugak!!! "
" Hish! yelah yelah! Berapa? "
" Jap eh!! Aku kira... emm.. semunya 1394928683₩ "
" What?! Banyak nya?!!! "
" Ni termasuk sekali dengan bunga. Kau nak bayar atau nak mati? "
" err..ye lah yelah!! "
Akhirnya dapt jugak duit dari budak yang bernama Do Min Jun nih!
Well.. Welcome to my World. Macam yang korang nampak , aku bendahari kelas yang takda belas kasihan. What ? Kejam ? Kalau tak kejam weyh , sampai ke Kiamat pun diorang tak nak bayar.
Setiap tahun aku dapat award Bendahari Terbagus Pada Abad Ke-21 ini. Aku tak Show off k.
'Kruu~'
Haish! Waktu ni la kau nak sakit perut! Baik pergi ke tandas dulu!
__________" Yoon Ha!! Lama lagi ke kau kat dalm tu?! "
Dan yaa.. tak reti nak sabar ke? Aku dah la tengah sakit perut nih. Kalau bab Buat hajat besar memang aku lama gila kat tandas , pernah aku buang hajat lama gila , sampai hyung aku terkencing dalam seluar. Kah kah kah. K tak lawak.
" Ye. Aku nak keluarlah nih! Sabar boleh tak? "
Aku trus memakai skirt ku dan... taddaaaa.. siap!
'Krek~'
" Dah jom! Masuk kelas! Waktu rehat nak habis! "
" Sabar lah! Aku nak jalan jalan japp.. "
Ni aku tak suka kawan dengan Prefects nih! Hari hari cek, kuku, stokin, baju alas, anak tudung ops- lupa pulak aku mana da pakai tudung. Haih.. Nasib aku sayang kau Seojung-_-
" Weyh! Makhluk mana yang letak Red Capet kat depan pintu kelas kita nih?! "
Aku menjerit macam orang gila. Gila tak nya.. impian aku dari kecil nak lalu ats Red Carpet!!
" Mana la aku tahu. Yoon! Kau kan nak sangat lalu atas Rad Carpet sejak kecik. Cepat la lalu. Peluang keemasan kau ni. "
" Ok!! "
Aku trus berlari menuju ke Carpet lalu aku melalui Carpet yang sudah lama aku idam idam kannn..
Baru 3 langkah aku di atas Carpet itu datang sorang mamat." Wait! Kau kena bayar "
" Bayar ape?! "
Hish! Kacau je la mamat nih!! Nasib handsome! Kalau tak dah lama aku tendang jatuh tingkap!
" Bayar sebab kau lalu atas red carpet aku"
" What?! "
Lalu atas red carpet pun kena bayar?! Wat da hil?!
Aku trus mengeluarkan Dompet Pinky aku dan mengeluarkan beberapa keping duit kearah mamat poyo nih!!" For what? "
" Kau suruh bayar kan? "
" Bukan guna duit , tapi kau kena jadi Girlfriend aku "
Haa.. dan itu dia...
Fvck my life.
.
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks