21

156 18 3
                                    


" ermm.. Jimin ? Kenapa kau nampak selekeh ? " ok . Dia ada maksaalah ke ? Aku tau aku tk patut tnya dia sekrang but aku nk tau kenapa dengan dia .

Dia hanya diam membatu . Dia ada maksaalah ke ? " Jimin ! Pahal ada lebam kt mulut kau ni ? Cakap kt aku kalau kau ada maksaalah . " aku menanya dia dgn tegas namun sia sia dia hanya membisu .

" Ok kalau kau tk nak cak-- "

" Kau diam boleh tak ?! Pening la kepala aku kau asyik memekak pepagi buta macam nih !! " Jimin trus bangun dan keluar dari kelas .

Aku terkedu . Dia marah aku ke tadi ?
Aku risau kan dia je . Kenapa dia nak marah ?😐

" Mianhae Yoonha .."


¤ Kantin ¤

" Weyh Yoon , mana Jimin ? Biasanya dia rehat dengan kau . " Awal awal lagi Seojung nih dah tanya aku . " Entah . Tadi dia masuk kelas dengan pakaian selekeh and then ada lebam kt mulut dia . Bila aku tnya dia marah so aku tak tau kenapa dengan dia . Aku takut kalau aku tegur dia , dia marah lagi . "

" Aku faham perasaan kau Yoon TvT . Sbab aku pun tengah lalui perkara yang sama sekarang nih TvT " kenapa dengan Seojung nih ? Dia gaduh dengan Hanbin ke ? " Kenapa dengan kau ? "

" Aku gaduh dengan Hanbin weyhh TvT " Dah agak . " Nih mesti kes kau belikan hadiah birthday dia warna Biru en ? "

" Ehhh !! Mana kau tauu ?? " - " Tahun lepas pon perkara yang sama terjadi kat korang enn . Kan dia cakap dia tak suka warna lain selain warna Pink dengan merahh . Yang kau beli warna biru pahal ?? "

" Alaaaa . Aku suka warna biru tu la aku beli warnaa biruu -3- " haih Seojung nih . " Maksaalahnya benda tu kau nak bagi kt Hanbin enn . Dah la aku nak pergi locker . Nak ikut ? Aku nak ambik buku BI . " aku mengajak Seojung . Lepas nih Bi . Buku Bi terlupa pulak dekat lockerr . . Aduh macam mana boleh lupaa ehhh .

" Eh taknakk laa . Aku nak makan lagi . Perut aku lapar eheheheheh " makan jelah keje kau eh ?

" Hmm yelah . Bye , kat kelas jumpa . "

♡ locker ♡

" Aku sorang je kat locker nih ? Tkkan takde sapee kott . Huuu serammnyaaa "

Baik aku cepatt . Kang ade hamba Allah yg tak diundang datang . Faham ?

Baru ke aku bukak locker aku , ade sticky notes ? Siapa bagi ?

Mianhae . - pjm .

Mianhae ?? Pjm ?? Okey benda ni buat aku bertambah pening . Kenapa dia nak minta maaf sedang kan aku tak tau siapa pjm niiih ? Someone please tell me who is pjm TvT .

Lantak lah . Entah entah dia salah letak kt locker aku .

" Woi ! "

" Oh pakcik kantin aku suka kauu !! Eh ehh " habis melatah aku . Eh Jungkook ? Dia buat apa kat sini ? " Sorang je ? "

" Ehh takde lahhhh , tak nmpak ke ade baboon kat sebelah sayaa nihh ?? " Aku menjeling Jungkook dan trus mengambil buku Bi . " Eleyhh . Tu pon nak marahh . Dasar pendekkk . " Bolat mataku bila dia cakap aku pendekk .

" Eleyhh !! Awk ingat awk tu tinggi sangatt ?? " and yeahh . Dia ejek aku dengan buat muka hodoh . " Yess . Aku memang tinggi and kau pendek . Dasar pendek ! " Jungkook mengetuk kepala aku and then dia trus lari . Aku ape lagi kejar la dia .

" Bluekk tak dapat kejar !! " Dah la malas la aku nk lejar dia . " kenapa dah tk kejar aku ? Penatt ? Siann " ok sempat lagi dia kutuk aku .

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now