" Appa !! Jimin tak nak berkahwin ! Omma dgn appa tau kan yg Jimin masih muda nak berkahwin !! Jimin tk nak kahwin dengn Seolhyun tu tau tak !! "
" Appa dah cakap dengan Ajusshi yg kamu berdua sah berkahwin tahun depan !! Dulu kamu pun suka kan dengan si Seolhyun tu kan ?! " En. Park tetap dengan keputusannya .
" Itu dulu appa ! Dia curang ! Depan Jimin dia baik belakang macam kepala bana ! Jimin nampak dengan dua bijik mata Jimin ni yg dia tengah bercium dengan namja lain !! Jimin pasti yg Jimin tak buta lagi ! " Jimin tetap dengan keputusannya yg dia tkkan mengahwini Seolhyun . Ikutkan hati Jimin baik dia kahwin dengan Army lagi berbaloi dripada kahwin dengan setan harom tu .
" Omma ! Back up Jimin please !! "
" Hmm.. omma terpaksa ikut keputusan appa . Mianhaee .. "
" Omaa !! Yahh Jinjjayo ?!" Jimin seakan tidak percaya dengan keputusan omma nya yg menyebelahi appa . Biasanya Omma jimin akan back up Jimin .
" Kalau kamu tak nak kahwin dengan Seolhyun , kamu bukan anak appa dan omma lagi !! " En. Park merengus geram .
" Chagi !! "
" Ok fine !!! Kalau tu yang appa dan omma nak , Jimin kuar sekarang jugak !! "
Jimin mengimbas balik kejadian 4 bulan lepas . Yang dia dibuang dari keluarga Park .
Memang kenangan pahit buat Jimin kerana dia dibuanh seperti sampah .
Tanpa disedari , air mata Jimin menitis setitik demi setitik .
.
" Babi ! Lahanot punya soalan !"
" Allah ! Betula soalan ni cakap 3 + 4 sama dengan 34 la kan ?! Kenapa dia cakap 7 ?! Sah soalan ni tak pergi sekolah ! "
" Setan la . Pahal semua salah sial ? "
" Bodoh !! Jawapan dia 1 ke ?! Mati mati aku ingat 2 - 1 sama dengan 3 lol . "
Aish !! Pahal semua soalan aku salah ? Benci la . Otak aku yg fab dan hot ni takkan tk dpt jawab soalan dekat online ni kut ?!
Hmm.. aku jawab soalan ni pon sbb pengetua suruh keyh . Takda nya aku nak buat soalan ni . Harommm .
' Ayo ladies and gentlemennn '
" Hello ? Sapa nih ? "
" [ Hai baby . ~♡ ] " Ya allah . Setan mana call aku ni doh ?
" Sapa ni ? Suka suki mak bapak kau je cakap aku ni baby kau ehhh . Aku bukan baby kau . Aku dh besar , kau kau cakap aku ni baby kau , maksudnya aku ni anak kau la kann ? Hoohohohohoh "
" [ Ppfft . Dah habis da ? Ni aku la . Jeon Jungkook . ] " Ya ampun . Malunya aku .
" Er..er.. Ye ? Nak apa ? "
" [ Nak kau . ] "
" Ap- paa ? Tak dengar . "
" [ takde pape lah . Kau tengah buat apa ? ]"
" Hmm... tengah study ni hah . Kenapa ? "
" [ Takde . Saje nak tanya . K bye ] "
' tut .. '
Aik camtu ja ? Mcm -_-
' Ayo ladies and gentlemennn '
Adohh sape pulak call ni ? Lepas sorang sorang !! Adoh adoh !!
" Hoi sape tu ? Aku nak study
ni kk by-- "" [ Japp !! Yoonhaa jangan la padam dulu . Ni saya la Kim Tae Hyung . Bwi . ] "
" Ouh ye ke ?! Mian mian . Huehuehue
Awak nak apa ? Ape yg boleh saya tolong ? "" [ Tak payah buat apa apa . Just nak tanya , awak sihat ? ] "
Adoh. Malunya . Yoonhaa ingat kau dh ada Jimin dengan Jungko-- ehh Kau dah ada jimin , tk leh curangg .
" Sihat walafiat . Kenapa ? "
" [ Tak de . Nak pastikan org yg saya sayang sihat sentiasa . ] "
" Aahh.. -///- "
" [ Ok . Bye ! Good night ! ] "
" Okeyyy.. byee .. "
' Tutt '
-///- sampai mcm tu sekali .
-///-
Malu nya . Dia cakap org yg dia syg aku . Huhu TvT .
Yahooo. TvT
Ish ! Yoonha ! Ingat yg kau tu ada Jimin ! Jangan tamak !!
' Ayo ladies and gentlemennnn '
Lahanot tol -_- sape pulak call aku nih ? Jimin ? Dia nak tnya tg aku tngh buat apa ke ? Huuu sweet gituu.
" Hello ? "
" [ weyh kerja rumah sains dengan matematik tadi aku tk sempat salin amd Bahasa English aku tk siap lagi. Esok aku nk pinjam buku kau keyh . Bye bye . I love you so much . Saranghae ippi ahh ] " hampa
" Ta-- "
' tutt '
" --pi aku pun tk siap lagi -_- "
Itu ke yg dinamakan boyfriend ?
.
Short update keyh
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks