※» 6 : 32 a.m.«※
" KOK KOK KOK KOO-- "
" Diam lah setan , aku dah bangun dah nih . " ayam memang tk suka tngok org tido ke ? Siap kau ayam , bila kau tido nnti aku sembelih kau buat ayam panggang .
Kenapaa masa cepat berlalu . Aku nak cuti lagi . Kenap ? Kenapa ? Yini semua tidak adil !! K . Hari ni isnin . Dan pakcik tua akn memberi sepatah dua kata kt atas pentas nnti .
Tp ada maksud tersirat dgn perkatan ' sepatah dua kata '
Sebenarnya maksud dia , sepatah 10000000 bahasa . Thug life yeahh .Aku turun dari katil aku dan pergi ke ruang tamu . K hari ni eomma dgn appa tkdaaaa . Pergi honey moon . Hissehh . Aku harap rumah ni tk macam tempat pembuangan sampah nnti . .
Hari ni dtg sekolh pukul 11 . So aku boleh asing kan tugas masing masing . Aku trus ke ruang tamu dan aku ternampak Yoongi sedang mengorek hidung dan selamba badak nya taik hidung dia campak kt atas carpet .
" Woi !! " aku menjerit dan dia trus terkejut . Bayangkan dia tngh korek hidung and aku terjah dia and dia terkejut baboon . ( Macam taehyung kt dalam drama House Of Army tuu )
" Kau jangan pikir aku tk nmpak ape kau buat td . Kutip balik taik hidung kau tu ! "
" Hek eleyhh , lek laa . Taik hidung je pon . Taik hidung dia pon nak bebas . Tkkan nak buang dia kt tong smpah . Sian dia . " Yoongi sedang memberi fuckta yg merepek . Kenapa aku dapat abg yg memalukan macam dia ?! K dunia memang kejam . Innalillah jelah . Sila ninggal .
" Mana Yoonji ? " Yoongi trus menunjuk ke arah dapur . Yoonji ni asyik kt dapur je . Lapr sngt ke . " Yoonji !! Pergi ruang tamu sekejap . I wan to say something . HAHAHAHH . K cepat sikit dtg tu ye . " sejurus itu Yoonji keluar dri dapur .
" K . Korang dua dengar sini baik baik ! Eomma dgn appa pergi honey moon sekrng nih . So , aku nak korng buat jgk keja . Lagi lagi kau Yoongeh . Dh la lelaki , pemalas pulak tuh . Sape punya suami lah dia ni . " Yeahh aku sempat kutuk dia .
" Ehh engkauuu , ckp aku malas pulakk . Td aku nak bersih kan lubang hidung aku dri taik hidung tu dikira rajin enn . "
" What ever . Kau pulak Yoonji . Harap je pompan tapi tk pandai buat keja .Bini sape nih . Sila ambik . " ok aku nampak mulut si Yoonji tu tengah terkumat kamit mencarut .
" Ok ! Yoonji kau buat itu , yoongi ini and bla bla bla bla bla bla "
After 10 minutes ..
" Ok . Aku dah asing kan tugas . Korng kena buat ! Kalau tak . Aku edit gmbr korng pakai bikini . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHHAHA !! Dah aku nak siap pergi sekolah . Kau Yoonji . Pergi sekolah tk ? "
" Tak . Sbb malas . Aku tk suka sekolah . Aku dah pandai . Cikgu kt sekolah tu tak cukup perfect nak ajar aku . So baik aku duduk rumah . " -_- . Memang la kau budak pandai . So aku nih ?
" Ok . Kau dgn Yoongi pergi kemas rumah . Aku tk nak bila aku balik sekolah nnti rumah ni macam kandamg lembu , loji , kambing , anjing , babi " okeyy . Aku nampak yoongi tngh memganjing . Sila ninggal .
.
»School«
" Woi . Kau dah siap kerja math minggu lepass ? Aku soalan 3 tk siap . " Ok . Baru teringat ade kerja math .
" Weyh . Aku harap Mr. Jhope tk dtg . AKU TAK BUAT SATU HAPAK PON LAGO WEYHH !! JGN BAGI TAU SAPE SAPEE !!! " aku mengoncang badan Seojung . Gila kauu , dah la satu hapak keja Math aku tk siap . Tmbahan Mr . Jhope tu dah la dia suruh budak jd kuda dalam masa seminggu kalau tk buat kerja dia . Nak tau tak ape tugas kuda ?
Dia akan naik atas badan budak tk siap homework and bawak dia kelas ke kelas . Memalukan .
Aku salah satu mangsa tragedi ini . And bnyk kali kena . HAHAHAHAHAHAHAHAHA ." Weyh . Aku rasa kan Mr. JHope tk dtg la hri ni . Sbb bini dia beranak tngh malam td . So dia jadi bidan . And dia tkkn datang . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
. " Fuh bagus ." Wei wei . Jemeng kau dah sampai . " haah lah dia dh smpai .
Tp kenapa dia nampak selekeh ?
.
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks