22

153 17 16
                                    

" Okey ! Sampai situ sahaja taklimat kebakaran kita hari ini . Semua boleh beredar masuk ke kelas . " Duduk kt bawah tengah panas sebab dengar cikgu membebel . Haiyooo .

Aku terus bangun pergi ke kelas . Ouhh ! Hari ni ada kelab . Cehh ! Baru berangan nak balik awal .

" Ingat eh , kalau kau ade kelab ke ape ke , bagi tau aku . Tak de la aku risau . Arasso ?! "

Kata-kata Jimin bermain di fikiran aku . Baik aku bagi tau Jimin . Aku terus mendekati Jimin dan erghhh Jebon sekor ni .

" Err Jimin , hari ni aku ada kelab . So aku balik lambat tau . " Aku memandang Jimin . Dia hanya mendiamkan diri . Dia mengangguk perlahan lalu pergi dari situ .

Aku nampak Seolhyun buat tanda ' Loser ' dekat aku . Kuang aajor kau minahh . Dah la tak tau malu pergi menggedik kat namchin orang . Dahla skirt pendek gila nak mamposs  . Aku jugak aku selak skirt kau dengan pakcik guard sekali nak usha .

Sepatutnya kau jeles Yoonha ! Kau kena la marah Jimin sebab Jimin tu namchin kau and kau tu yeochin Jimin !
Ape guna jadi yeochin tapi tak kisah namchin dia berkeput dengan yeoja lain ?

Aku memang seorang yeochin yang pabo ! Pabo Yoonhaa !!

:(

[ Gate sekolah ]
🐻
Waktu balik 🏡

" weyh kau cakap kau ade kelab hari ni ? " Tanya Seojung kepada aku . " Hmmm senior cakap perjumpaan dibatalkan . "

" Batal ? Ooo bagus la mac-- Yoonha !! Sinii !! Sini !! " Seojung menarik aku ke dalam semakk . " Dah kenapa dngn kauu ? "

" Cub kau tengok tu , tu hah !! " Seojung mnunjuk objek yg dihadapan kami . " Mana ?!!! "

" Tu hah !! Jimin dngan Seolhyun tu ! " Aku terus menoleh ke hadapan . Ya , ada Seolhyun dengan Jimin . Hmmph menyampah  . " Weyhh , kau tak syak pape ke kat diorang tu ? " Seojung myuskir (?) dngan perlakuan diantara Jimin dan Seolhyun .

" Hmm . Memang aku syak banyak benda dengan diorang tu . Jimin namchin aku tapi macam dia namchin Seolhyun . " Aku menjeling ke arah lain . Menyampah tau tak tengok diorang bersawitt .

" Kau kenapa diam je ?! Pergi la serang !! " Seojung terus menolak aku ke arah Jimin dan Seolhyun . Jimin dan Seolhyun memandang aku dengan gaya terkejut . " Err . Jimin jom balik sama samaa !! " Aku memberanikan diriku untuk bercakap dengan Jimin . Aku memeluk lengan Jimin .

Yeahhh . Aku nampak Seolhyun tengh jeling aku . Hah ! Jeling la lagi biar juling !

" Sorry . Aku nk balik dengan Seolhyun . Sila pergi . " Jimin menghalau aku . Tapi kenapa cara dia bercakap macam bodyguard Seolhyun jaaa . " Siapa Yeochin kau sekrang ? Aku ke dia hah ?! " aku menanya dengan kasar . Jimin hanya diam membisu tak tau nak cakap apaa .

" Woi ! Dia dah cakap kan yang dia tak nak balik dengan kau ! So faham lah ! Nak cakap berapa kali baru kau nak faham ?! Dia taknak balik dengan kau sah sah la dia dah tak ada hati dengan kau ! So kau dipersilakn berambus dari sini . Kan sayang kn ? " Kata Seolhyun . Jimin hanya mengangguk kan kepala nya . Tapi dia tak senyum . Dia dari tadi tunduk ke bawah je . " Se..karang aku ...nam..namchin Seolhyun !! Aku mintak putus dengan kauu !! " Kata Jimin dengan gagap .

Air mataa tolong jangan turun sekrang . Pleasee .

" O...ok . Terima kasih sebab jadi namchin aku dalam masa 4 bulan nih .  Sorry aku tak dapat bayar sebab aku terpijak Red Carpet kau mase tu . Walaupun kita hanya couple paksa . Aku nak mintak maaf sebab dalam masa kita couple aku pernh terjatuh cinta dekat kau  . Aku janji aku tak ganggu kau dengan Seolhyun dah . Goodbye Park Jimin . Mianhae .... saranghae " Aku terus pergi  . Ku mengesat air mata aku yang baru gugur beberapa saat yang lalu .

" Yo..yoon..yoonha .. chamkam-- " Jimin memanggil Yoonha tapi dihalang oleh Setan sekor . " Shh . Dia dah pergi . Dia yang nak tinggalkan Changi . Dah Jom balik . Eomma dengan appa dah tunggu kat rumah . " Hasut Seolhyun . Kuangajor nye setan nk je aku sumbat kau kat dalam bontot gukjoo .

(( Situasi Yoonha ))
:")

" Yoonha .. sanggup Jimin buat kau macam tu . Dah jangan menangis sebab lelaki tak guna macam dia tu . Buang airmata kau je . Sekarang kau simpan air mata kau tu . Aku bawa kau pergi wayang . Tengok movie sedih . Kat sity klau kau nak nangis , nangis lah . Aku ade . Jangan risau . " Pujuk Seojung.

Aku menangis terhincut hincut bahu aku . Aku tak dapat lupakan lelaki benama Park Jimin tu .

" Khajja ! Movie dah nk start ! Jom pergi !! "  Seojung menarik lengan ku .

Seojung lah kwn aku yang sentiasa ada waktu aku sedih dan gembira .

Gomawo seojung ahh ..






TBC

Short :"(









Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now