" Kau merepek apa? Girlfriend kau?! Mimpi la weyh! Mimpi! " Aku berundur kebelakang. Haish mamat ni aku rasa tak pernah rasa tumbukan padu dari Min Yoon Ha.
" Siapa suruh kau lalu atas carpet tu? Aku dah berniat siapa yang lalu atas carpet tu jadi girlfriend aku. So, amacam? " Hish!! Macam mana nak mengelak nih!!
" Err.. macam ni lah.. kau sebenarnya tak layak jadi boyfriend aku seba- "
" Sebab aku terlalu baik?! Habis tu kau nak laki macam mana? Perompak? Perogol? Pengayak?! "
haaa tudia.. dah perasan dahhh.. " Kau jangan nak perasan keyh! Sebab kau tu playboy! Perempuan keliling pinggang! Aku tak mau ada boypen cam kau!! "
" Demi kau aku sanggup berubah. " Ceh masih tak mengalah lagi pakcik tua nih! Mengalah kan abang aku pfft.
" Yang kau nak sangat aku jadi girlfriend kau ni pahal?! Aku cakap tak nak taknak lah! Tak faham bahasa ke?! Kalau perempuan cakap tak nak, tak payah nak paksa!! Ape jenis lelaki kau nih!! Nasib kau handsome kalau tak dah lama aku tendang kau masuk gol tau tak!!! Dah la playboy , pipi tem-- "
'Chup~'
" Senyap pun kau. Ingat kan dah tak boleh nak senyap. "
Aku terkedu seketika.
" Kau.. kau.. kau.. Cium aku?!!!! Siapa benarkan?!!! Hanya suami or boyfriend aku je boleh kiss aku?!!!Huwaaa!! Eommaaaaaa!!!"
" Aku kan boyfriend kau. Ok mulai Abad ini, Dekat ini, Tahun ini, Bulan ini, Minggu ini, Hari ini, Jam ini, Minit ini, Saat ini. Aku, Park Jimin dan engkau Min Yoon Ha telah sah couple ya bebeh "
OMG.Oh My God, please help mee~~~
Wahai hati, tabahkan diri mu.
Hesteksispasrah.
_________" Seojung! Kau balik dengan siapa? " Aku menyoal kawan sehidup semati ku ini.
" Siapa lagi kalau tak dengan Hanbin ♡ "
" Hanbin? Budak kuat mengadu tu? Ops~ sorry "
Haha. Baru teringat si Hanbin aka budak kuat mengadu tu boyfriend si seoseo ni. Sorry seojung.
" Em.. ye lah aku maafkan. Sorry hari ni aku tak dapat balik dengan kau. Kau balik sendiri ye? Hati hati "
Seojung meninggalkan aku keseorangan di dalam kelas. Hanya muzik cengkerik menemani aku.
Balik dulu lah. Jap! Baru teringat aku terlupa buku aku kat dalam locker. Aku trus berjalan pergi menuju ke arah locker pelajar.
" La la la la la la "
'Krek~ '
" Mana buku aku nih?! " aku menyelongkar locker aku, bulu aku tak de!! Eh correction! Buku not bulu sorry. -///-.
(Bunyi angin)
" Sia-siapa tuh?! "
' krek~ ' (bunyi locker terbukak)
" Sia-siapa tuh?!! "
Haish!! Siapa kacau aku nih?! Ommaaaa!!
'Tap! Tap! Tap! '
" Ba-ba-baik keluar!! Siapa tuh?! "
'Tap! Tap! Tap! "
"Arhhhhhh!!!!!!!"
Dan semuanya menjadi gelap.
____________
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks