15

250 24 46
                                    

" Err .. n--ahh .  " aku trus memberi kucing itu kepada tuan nya .

Aku tak tau kenapa aku rasa nak

Pitam

Pengsan

Mati

Senang mmpos la

SILA MENINGGAL

" Gomawoo ! ^-^ Btw , saya Taehyung . Selamat berkenalan ^-^ . "

" Se-lamat berke--nalan *nose blood* "  Yah ! Kenapa hidung aku berdarah ?!!

" Ommo ?! Hidung awak berdarah !! "

Last sekali aku nampak dia sambut aku dan Seojung muka dia terkejut beruk .

Dan aku pitam .

.

" Yoonha ~ "

Huh ?! Sape panggil aku tu ?!

" Yoonha ~ "

" Urghh ! Aku kt mana ni ? "

" Dah sedar pun awak . Tadi awak pengsan sbb tu saya bawak awak ke sini . Seojung dah masuk kelas . Saya dibenarkan  keluar kelas untuk jaga awak " Taehyung tersenyum memandang aku .

Aku melihat sekeliling . Dan baju aku .

" Sapa tukarkan baju saya ? " muka ku trus memerah . Baju uniform yg aku pakai td dh bertukar jadi baju pesakit .

" Jangan risau , baju tu Seojung yg tukarkan . Sbb baju awak td penuh dengan darah . " Taehyung tersenyum lagi . Wahai hati janganlah engkau cairr di sini .

" Err . Saya rasa saya dh sihat la . Saya nak masuk kelas . Kesian awak kena jaga saya , terpaksa skip kelas . "

" Eh tak lah . Saya lagi suka skip kelas . Huehuehue . Malas la nak hadap muka cikgu . Asyik asyik muka cikgu je tngok . Kalau muka awak baru best " Kata kata Taehyung membuat aku ku aku jatuh cintaaaa. Come on baby say you lap meehh ... lap mehh say you lapp mehh .

Muka aku membahang . Yela dia ckp mcm tu sapa tk malu ? Org gila ke tak malu .

" Tp sya nak masuk kelas . Saya dh sihat nii betull !! " aku mula berlari setempat dan membuat exercise mcm org gila .

" Hahaha . Cute . Saya suka . " Ya Allah . Apa salah aku smpai dia nk puji aku mcm ni ? Ya Ampun malu nyaaaa .

" Awak keluar jap saya nak tukar baju !! " aku menolak Taehyung keluar dri bilik pesakit .

{ 10 M.I.N.U.T.E.L.A.T.E.R }

" Dah siap . Awak boleh masuk kelas . " aku berlalu pergi . Dan Taehyung memegang tangan aku .

" Rehat dengan saya tau . Kt Rooftop . K bye " Taehyung trus pergi meninggalkan aku tnpa memberi peluang untuk aku nk ckp .

Jimin macm mana ?

Nnti dia banyak tnya pulak ?

aku masih ingat pesan Ustaz Kazim , kit atk leh curang . No no curang keyh .

Aku tk curang , but nak kawen duaa . Bolh ennn ? Huehuehuehue .

.

" Kau pergi mana td ?  Tak masuk kelas . Kau ponteng eh ?  Ish kau nih !! Kan aku cakap kalau nk ponteng ajak aku !! " Jimin membebel tahap baboon ditelinga aku .

K. Sekarang wktu sukan , yeoja sepatuynya main bola baling , and namja kena main bola jaring . Aku
Tengah tunggu turn nak main . Jimin ni pulak kena penyakit pemalas dia .

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now