11

306 29 42
                                    

" Ye.. ye! Aku datang la nih! Lepastu, kau tolong ambik kan aku pu- yah!! Pahal kau tutp fhone!! Bab* tul la!! Weyh! Yoongi aku pergi sekolah dulu! Yoonji cepat lah!! Kau buat apa lagi atas sofa tu!! Yoongi kau jangan nak sepahkan bilik aku eh! Kalau kau sepahkan bilik aku aku sepak bontot kau! Yoonji! Kalau aku tau kau ada belasah budak aku report dekat budak yang kau pernah suka dulu. Haih!! "

Hah! Hidup aku memang tak pernah aman la wyhh!!! Sakit hati betul! Dengan author kesayangan aku kutuk aku kat wicet. Kau tau tak? Dia kutuk aku kat wicet. Sakit hati betul dengan Jinny_Pinky . Nak ja aku culik Jin pink dia tu. Haih! Dengan author tak update.

Lagi-lagi jeonedkooks. Budak ni tak hbis hbis dengan Kookie dia tu. Bila aku messenge dia cakap  " Sorry aku tak dapat update bcuzz aku tak habis buat projek dengan Kookie kesayangan akuu." Ewww.

Kecik-kecik dah buat projek. Projek ape tak tau. Projek buat anak? Maybe.

" YAH! YOONJI! SAMPAI BILA KAU NAK DUDUK ATAS SOFA TU?! KAU TAU TAK YANG KITA DAH LAMBAT PERGI SEKOLAH?!!"

.

Ok. Hari ni hari paling aku tak suka-_-. Hari isnin. Asyik dengar pakcik tua ni memekak.-_- sape lagi kalau bukan pengetua? Memekak je keja. Dah la hri ni aku beratur sebelah Jimin-_- tak hbis hbis kacau aku ja budak nih.

" Kau boleh tak stop tengok aku mcm tu? Geli tau tak? Pandangan kau tu penuh nafsu tau tak! " Gila la si jimin ni. Pandang aku tersengeh sengeh. Mata tak terkelip langsung.

" Aku tak tengok kau. But aku tengok hati kau. Chia chia chia!! " pelis laa. Aku tak main chia chia chia ni laaa.

" Trus kan la melihat tu. Kalau aku mati nanti baru kau boleh tengok hti aku laa. Kau bedah yee" aku mengata Jimin. Gila apa nak tengok hati aku?

" Serious? Kau yang bagi eh. Aku tengok je la hati kau yew. " Jimin meneruskan melihat hati aku. Gila punya budak. Jap..

Hati? Diliputi oleh kulit aku kan? Pastu breast aku en? Patut laa. Aku trus menolak muka Jimin menghala ke arah lain.

" Pahal tolak muka aku? Huhu sampai ati awok buat titew cm tuu TvT "

" Alolololo tak payah NANGISS!! " Aku menonyoh muka Jimin dengan sapu tangan aku. Tiba-tiba ada sorang prefect datang.

" Girl please keep queit(?)." 

" Hmm. " aku trus pandang ke hadapan dan tidak melayan Jimin.

" Oppa~♡ jangan la bising~ nanti saem marah oppa~ sian oppa nanti~♡" aleh. Gedik nya. Dengan aku bukan main serious. Dengan Jimin gedik semacam. -_-

" Ok chagiyaa~♡" Jimin mengwink ke arah prefect itu. Sakit nya lah hati aku-_-

" Babi kau Jimin. " Aku berkata perlahan.

" Kau jelez ehhhh. Eh? Eh? " Aku tidak melayan jimin. Tambah sakit hati je.-_-

.

" Eomma! Yoongi mandi wajib!! " aku menjerit sekuat hati bila Yoongi membaca niat mandi wajib.

" YAH! Mana ada!! Aku  hafal je laa! Ustazah kelas aku yang suruh! Sapa tak hafal kena sebat buntut. -3- " ecehh.

" Ok. Aku bersimpati dengan abang kesayangan aku niihh. Sian kau. And padan muka. And good luck. And harap kau kena sebat bontot tu sampai merah mcm baboon. Harap. Aminn Aku doa nihh. " Yeaa yeayeayeahh~

Aku trus keluar dri bilik Yoongi. Dan pergi le bilik aku dan ada seekor manusia di atas katil aku. --"

" Yoonji! Ape kau buat kat atas katil kesyangan aku?! Kau rogol dia eh?! Aku tau la katil aku comel! Tapi jangan la rogol dia!! Kau belah! Masuk bilik kau!! " aku menghalau Yoonji dengan beradap sekali.

" Aku duduk je pun atas katil kaau. Pastu kau fitnah aku rogol dia? Kau ni sama ja la macam T_TKimHeok suka fitnah orang-_- kau dengan dia meninggal bin Sila!. " Yoonji trus keluar dari biliknya. Ada gua kesah? Ceh. Dak dak wicet rupanya si Yoonji ni-_-

Aku trus baring di atas katil aku dan membuka wattpad yang bertajuk ' Classmate ' by _abskookieswag_ ermm. Not bad. Tapi dia ni lambat betul nak update-_-.

' Ting! '

Aku trus pergi ke messenge. Ada no yg tidak dikenali menghantar messege.

+03---- : Jumpa aku dekat taman sekarang.

Sape mamat ni? Mamat ke Minah ni? Ape ape jelah

Siapa kau?

Seen at 16:32

Kuang joo-_- off awal.-_-

Apa apa pon. Baik aku bersiap. Kan?



Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now