[ Tanah perkuburan ]Park Jimin
13 . 10 . 1995 -
21 . 8 . 2016Harini genap enam tahun Jimin meninggal . Aku dah boleh terima Jimin tinggalkan aku .
Aku meletakkan sejambak bunga ros putih di atas perkuburan Jimin . Lalu pergi dari situ .
" Eomma !! " Kata seorang kanak kanak lelaki .
" Ya sayang . Nak apa ? " Kataku . Ya . Aku dh ada ank .
" Appa tu hah ! Dia pergi keja chimin !! Appa jahat !! " Chimin terus memeluk kaki ku . Memandangkan dia hanya tiggi paras kaki aku sahaja .
" Ya Jeon Jimin ! " Kata seseorang . Ya . Itu Jungkook . Merangkap suami aku . Kami sudah berkahwin 4 tahun lepas .
" Eommaa !! " Jimin memeluk kakiku dengan erat . Aku hanya tergelak kecil .
Jungkook mengejar Jimin dengan membawa pistol airnya . Mereka terus masuk ke dalam kereta .
Aku memandang sejenak kubur Jimin yang jauh 7 meter dari aku .
Aku ternampak seseorang sedang memandang kearah aku dan tersenyum ." Ji--jimin ? " Aku mendekati lelaki yang mirip dengan Jimin itu .
Dia hanya tersenyum .Baru sahaja aku mahu menyentuh pipinya , dia dah hilang macam asap . Aku menangis . Nampaknya aku masih lagi tak rela ditinggalkan Jimin .
" Chagiyaa !!" Jerit Jungkook dari kereta . Aku cepat cepat mengelap air mata aku .
" Cepatt ! Kita nak pergi funfair . Si Chimchim nihah gedik sangat nak pergi . " Kata Jungkook .
" Appa !! " Jerit Jimin .
Aku tergelak Kecil . Gembira melihat keluarga aku .
" Nae ! " Aku berlari ke arah mereka.
.
Terima kasih Red carpet . Disebabkan kau , aku jumpa mamat kerek yang bernama Park Jimin nih . Park Jimin , saranghae ~ ♡
- Red Carpet -
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfictie" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks