" Woi !! Lepaskan aku la syall !! " Aku menendang nedang kerusi yg ada dihadapan aku. Dia nak duduk so aku tendang tknak dia duduk padan muka. Muahahahahaha.
" Aish!! Woi pompan !! Kau duduk sini diam diam sampai aku dtg blk faham ? " Seolhyun menolak kepala aku dan kapala aku goyang. Goyang goyang goyng kepala goyang.
" Auchh ! Sakit la buduuuu ! "
" So ? K aku chau lu. " Seolhyun trus keluar dri stor ini.
" WOII !! AKU LAPAR WOII !! "
eomaaaaa... Yoon laparrrrr. Yoongi tolong akuuu. Kk aku tau tak sedih. Hmm. Harap harap ada org hntr
makanan. TvT.
.
" Mana Yoonha ni tk dtg sekolah ke ? Takkan merajuk kt aku sbb tak belikan dinosour mochi kat dia ? " Jimin terpilir pikir kemana Yoonha pergi. Dah nak masuk kelas tak smpai smpai lagi sekolah.
Jimin trus pergi ke dalam kelas. Hanya ada Seolhyun sahaja di dlm kelas itu. Jimin trus duduk di tempat nya.
" Hye sayang. You datang sorang je kew ? Yoonha mana ? Dh mampos ? " Seolhyun berdiri di depan meja Jimin. Jimin mendongakkan kepala ya untuk bersemuka dgn Seolhyun.
" Kau nak apa ? Pergi. Jangan kacau aku. " Jimin menghalau Seolhyun. Seolhyun tidak endah dengan kata kata Jimin. Dia trus menarik tali leher Jimin dan mendekatkan mukanya dengan muka Jimin.
" Kau nak apa ?! Aku suruh blah kan !! Main tarik tarik tali leher pulakkk !! Shuh !! " Jimin menolak dada Seolhyun yg besar gedabak nak mampos tu. Apa ? Dia tak sengaja keh. Dia nak tolak bahu tapi dia tertolak dada.
" Tengok. You punya perangai tak berubah macan dulu. Suka usik aii punya dada. Ermm. Aii tak kesah pun. You nak pegang ke picit ke raba ke. Buatlah. Dada aii ni untuk you sorang ja. Jangan kata dada je , badan aii ni pun you punya " Kata Seolhyun smbil mendada kan payu daranya ke arah muka Jimin.
" Woi Pompan !! MANA MARUAH KAU HA ?! SETAHU AKU , AKU TAK PERNAH PEGANG KAU PUNYA DADA LAH !! WALAUPUN KITA PERNAH BERSAMA TAPI AKU TAK SEJIJIK TULA BETINA !! " Jimin trus menolak badan Seolhyun dna keluar daripada kelas.
Seolhyun hanya tersengeh seorang diri.
" Tu baru permulaan lah PARK JIMIN. Aku akan pasti kan kau melutut kat aku dan kau akan jadi milik aku sayang. Dan Si betina Min Yoonha akan mati tak lama lagi. " Dia bangun dan trus pergi ke tandas.
.
Yoonji pergi kesekolah dengan menaiki motornya. Dalam perjalan ke kelas dia terjunpa dengan Seojung.
" Byun Seojung. Mana Yoonha ? Dia tidur rumah kau ke ? " Yoonji menegur Seojung.
" Tidur rumah aku ? Kau gila eh ? Dah la abang aku si Byun Baekhyun tu ada. Dah la dia suka sakat si Yoonha tu. Mana ada dia tidur rumah aku. Kenapa ? Dia tak balik rumah ke ? " Seojung menanya soalan semula kepada Yoonji.
" Serious weyh ?! Dia tak balik pun malam tadi. Call tak messenge tak. Takpa la aku tanya Jimin. Kk. Gerak lu pape haram kau jgan roger. " Yoonji trus meninggalkan Seojung terkebil kebil di situ.
" Apa maksaalah pompan ni ? "
.
" Weyhh !! Aku lapar la woi !! Berapa lama kau nak ikat aku do ? Kau tak kesian ke dengan aku yg comel bahkan Ayu ni weyh ? " Aku menghentak hentak kaki aku kerana kelaparan. Kau gila apaa ?! Diorang culik aku petang semalam , pastu sampai petang harini dia tak bagi makan. Bodo betul !
" Sabar lah. Kau jangan nak perasan kau tu ayu. Lapar macam TARZAN TAK MAKAN SEMINIT AKU TENGOK ! NI KAU KATA AYU ? BAHAHAHAHAHAHAHAH!! " Kata lelaki berbaju hitam serta badan sado. Ambik kau sado dia bagi.
" Budu -_-."
Macam mana aku nak keluar dri sini eh ? Aku tak nak buat drama la. Kena culik pastu hero dtg selamatkan pastu penculik kena tangkap pastu hero dan heroin bercinta pastu kawen dan habisss !
Kau pikir aku Drama Queen ? Sorry sikit. (Memang ye pon ).
Okeyhh! Aku dah dapat idea. Muehehehehe.
" Woi abang sado. Aku nak berak ni!! Bawak aku pergi tandass cepatt !! Aku melepas kat sini korang yg kena marah dengan Seolhyun. "
" Nak berak ? Sini aku bukak tali. Pastu aku hntr kau pergi tndas. Jagan lari pulak kau ! Kalau kau lari aku culik kau pastu makan depan kau. Biar airliur kau meleleh. " Eleyhh. Nak ugut aku latewww. Macam tau tau ja aku nak larii
" Okok. Cepat aku tak tahan nih !!! "
" Yeye !! Sini !! " Si abg sado trus membawa aku ke tandas. Aku trus
masuk kedalam tandas." Jangan lari pulak kau !! "
" Iyaaa !! "
Bagus ! Tandas ni ada tingkap ! Aku trus naik ke atas jamban dan membuka tingkap itu.
Aku keluar dan yeahh !! Aku bebasssssssssss !!! Aku trus menahan teksi dan naik kedalam teksi. Duit ? Aku curi duit abg sado tu Rm 1000 wktu dia tido. Nak beli starbucks lepas ni. Mueheuehue.
Setelah 30 minit di dalan teksi akhirnya sampai jugak kat rumah aku.
Aku jalan terkedek kedek masuk ke dalam rumah." OHH MAK KAU YOONGEHH BABOON KEPALA HIJAUU !!! " Aku melatah apabila melihat Yoongi disebelah aku.
" Kau pergi mana malam tadi ? " Yoongeh menanya dengan muka poker dia yg tak comel tu.
" Err..er..err akuu.. pergiiiiiii. Tido rumah cikguu !! Haa! Malam tadi aku pergi rumah cikgu pastu dah lambat sngt balik , cikgu suruh aku tidur rumah dia dulu " aku menipu Yoongi bulat bulat.
" Yekew ? Apa nama cikgu tu ? "
Ok. Aku tak tau nak jual nama cikgu apa. Ermm." Cikguu Yoongeh !! Cikgu tu handsome kau tahu ?! "
" Lelaki ? Dia tk buat apa apa kat kau ke malam tadi ?! " Yoongi memegang bahu aku. " Tak dia tak buat apa apa pun. Dia just cium dahi aku sebelum tidur. Tu je. Kk bbye. Aku nak mandi. " aku trus naik ke atas bilikku.
Nak tau kenapa aku tak bagi tahu hal sebenar ? Sbb kalau aku bagi tahu yg aku kena culik. Yoongi akan cakap " ade ke org nak culik kau ? " kalau aku report polis pulak tak da bukti. So baik aku tnya Seolhyun apa sbb dia nak culik aku yg menwan ni ? Takkan sbb aku cntik ? Sbb aku kiut ? Sbb aku ni hotzz ?! Sbb aku ni digilai ramai ?!
Atau sbb aku ni girlfriend jimin ?
Apa apa je lah.
.
" AKU SURUH KAU JAGA DIA JE ! TKKAN TU PON KAU TAK BOLEH NAK BUAT ?! " Seolhyun menjerit terkekek terlolong kepada abg sado td.
" Maaf Cik muda. Tadi dia cakap dia tak tahan nak berak terkentut kentut so saya bawak la dia ke tandas tengok tengok dia lari. " kata abg sado itu tadi. Kau jangan nak fitnah Yoonha. Dia tak cakap pun yg dia nak terkentut kentut -_-
" Okok. Tak pe. Jangan harap aku bagi kau Duit bulan nih !! " Seolhyun trus keluar dri bilik itu.
.
Vote ✔
Comment ✔Special tag ;
Kau ada typo mohon maafkan. Dan pahm paham layaa
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks