18

240 26 13
                                    


" Yoonha ! "

" Taehyung ? Kenapa datang sini ? " ribut takdaa , angin takdaa , petir takda , taik takda , ketiak takda , baboon takda , babi takda , beruk takda , hati awak takda , tp tetiba dtg pasai paa ?

" Takdee . Saja tengok future wife saya . Salah ke ? " ade jugak aku hempuk mamat sorang nih .

" Ermm . Sape lagi kt rumah ? Awak sorang je ke ? "

" Tak . Ada adik saya dan atuk saya je . Nenek ngn atuk dah bercerai sbb atuk sya ni pemalass . "

" ouu . Nenek saya  dah meninggal . Hurmm . Boleh saya masuk ? " Hishh sopan sngt la dia nihh . Comell !!

" Boleh , boleh silakann . " Aku menjemput Taehyung masuk ke dlm rumah .

Dia trus pergi ke arah sofa di ruang tamu . Dan duduk diam diam  sambil memandang sekeliling . Ayat apakah inii ?! What ever laah .

Aku trus pergi ke dapur . Nak ambilkan air untuk Taehyung .

" Yoonjii !! Kawan aku dtgg !! Taehyung . Alaa yg budak hot kelas sebelahh tuu !! " Aku menggoncang gongcang  (?) badan Yoonji .

" YayayayayaYAH !!! SAKIT LA SYAITONNNN !! " Aku trus bercekak pinggang .

" Siapa ajar kau mencarut ? Kau tau tak , yg mencarut tu boleh mematikan hati ?  Tak sopan tau tak !! Sape ajar kau ? Cepat cakp !! Aku ta-- OH MAK KAU BABISYAITONLAHANOTSIALHAROMM KAUU !! LIPAS TERBANG BODOHH BODOH !!! ARGHHHH !! SAPE PUNYA LIPAS NI TK RETI NAK JAGAA ?! SIAL !!!!! "

" -_- fuck . "

" Tengok tu , aku bru je ceramah kau , kau dh mencarut balik . *korek hidung * kau ni , aku tk suka tau org yg mencarut . So kau kene berhenti mencarut keyh ? Kk aku bg air ni kt Taehyung . Bbye . " Aku trus melangkah keluar dripada dapur .

Situasi Yoonjj ..

" Serious , aku tk faham dengan si Yoonha . Dia ceramah aku but dia sendiri buat . DUNIA TK ADILLL !! OH MY LIFEUU !!."

Back to Yoonha situation ..

" Sorry lambat . Ermm nah minum air nih . Sorry sya buat air ribenaa jee . Firsttt time tauu . Sedapp . "

" Erm .. first time ? Serious ? Ermm ok saya rasa . " Taehyung trus meminum air yg aku buat tadi .

1 ..



2 ..


3 ..

PUISHHHHH !!!!

Dia percikkan air kt muka aku yg fab nih . " Ommo Yoonhaa ! Mianhaeee .. masinn.." masin ? Dia trus mengambil tisu yg di  atas meja dan trus mengelap mula aku .

Mohon jelez .

" Yoonhaa  sorry  aku datang rumah kau tnpa diundangg . Aku nak ka-- Taehyung ? A-a-pe kau buat kt rumah Yoonha ? Basah basah bagai . Kau buat apa dgn dia ? Ouh ok . Aku fahm . Sorry ganggu . "

Ouh man holyshiteuu . Kenapa Jimin dtg wktu nih ?

" Jimin !  Bukan macm tuu !! " Tk sempat aku cakap , dia dah blah awal .
" Yoonha ! Mianhaee . Disebabkan saya awak dan Jimin bergaduhh ! " Taehyung meminta maaf kepada aku . Aku hnya tersenyum nipis .

" Gwenchana . Pandai pandai la saya pujuk dia nanti . "

" Gomawoo ^-^ " Taehyung memegang kedua belah tangn aku . Ouh shit . Aku malu .

" Ermm saya balik dulu ok ? "

" Ok . " Taehyung trus pergi keluar dri rumah aku .

Mcm mana nak pujuk Jimin ? First time dia merajuk . Aku tk pandai pujuk org . Kang aku buat org tu lagi sakit hti adalah . Shit tol . Asyik perkataan shit je keluar dri mulut nih . Shit .

.

Some one ;

Bagus . Aku dh buat dgn baik . *smirk*

.



To ; Jimin ketiak hitam🌚
16:48

/ Weyhh jangan la merajuk pleasee .

Seen  16:50

/ Jangan la seen jeee T︵T
16:52
/ Weyhh jangan la marah.
16:52
/ Uit . Wuii IUUUUUUUUUU WEYHH TvT

Seen at 16:53

/  K. Aku tau aku banyak salah kt kau . Aku tau aku ni girlfriend yg tak berguna . Aku ni tak sempurna . Aku ni jahat.  Semua tak suka aku . Semua nak aku pergi . Ok aku faham . Lebih baik aku bunuh diri . Bye Jimin . Aku nak cakap .... saranghae ..
17:00

.


Short update again . Sorry kalau ada typo . Vote and comment .



Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now