26

192 20 3
                                    


[ Tandas ]

' Krek ~ '

" Fuh ~ " aku membetulkan baju sukan Jungkook yang aku pakai nih .

Terpaksa pakai baju sukan because baju aku basah la braderrr . Baju Jungkook . HAHAHAHAHAH . MOHON JELES AKU PAKAI BAJU DIA .

Bau Carrie Junior ಠ-ಠ ? Pahal bau ni ? Dia pakai bedak tu ke ? Puih .

Aku trus keluar dari tandas .

" Lama gila kau tukar baju . So macam mana ? Muat ke baju tu kat kau ? Tak longgar ? " Tanya Jungkook .

" Muat . Longgar tu longgar la jugak . Tp aku suka . Aku tak suka baju ketat . Macam jual badan . Baik bogel terus . " Sempat lagi aku perli Seolhyun . Yela budak tu kan suka pakai baju ketat ketat .

" Oo .. ok . Baguslah . Aku pun tak suka yeoja yang jenis suka pakai ketat ketat . Dia fikir lelaki suka tengok ke ? Kalau lelaki jenis gatal memang la suka . Kalau aku tengok yeoja pakai baju ketat ketat nak muntah aku . Kecuali bini aku . Kalau dia bogel pon tak paa . " Dasar byuntaee .

Aku menendang kaki Jungkook .

" Auch ! Sakit la bahabiii !! "

" Eh eh ! Kau mencarut lagi aku cili mulut kau !!! "

" Ishh . Yela yelaa . "

' Kring ! '

" Haa . Loceng dah bunyi . Bye ! Aku nak masuk kelas ! Terima kasih sebab bagi aku pinjam baju kau yang tak seberapa nihh ! Aku hargaiii . " Baru selangkah aku berlari dia tarik aku ..

Dalam dakapan dia . Uishh ingat nih drama hindustan kaa ? Aku tipu jaa . Dia just tarik tangan aku .

" Kau nak apa ?ಠಠ "

" Errmm.. boleh takk kau ... teman .. hmm haa gituu " Apa benda dia cakap ?

" Kau cakap apa buduh ? Cepat la sikitt aku nak masuk kelass sekrang waktu mathh ! Nanti aku kena denda kau tau ? Cehh kau tak tau pon "

" Ermm .. kau free petang ni ? "

" Ermm . Ha ah . Kenapa ? Why ? Kau nak apa ? " Betubi tubi soalan keluar dri mulut aku .

" Ermm teman aku jom ? " Uishh pergi mana dia nak culik aku ke ?

" Uuu . Pergi mana ? Kau nak culik aku ke ?!! NO WAYYY !! NO HELL NOOO !!! "

//Melutut//

" -_- . Sape nak culik yeoja macam kau ha ? Tak lah aku nak ajak kau pergi jalan jalan je . "

" Ouhh . Nak ! Ngeeeee kita dating ehh
(๑ ิټ ิ) suwit la kau nihh . Kau suka aku ehhh .(๑ ิټ ิ) " aku menolak nolak bahu Jungkook . Eii gedik betul aku nih (๑ ิټ ิ)

" E--ehh . Jangan perasan . Ak--u nak ajak kau makan jee ! " Dia malu dan pandang tempat lain . Telinga dia merahhh . Ada orang tangah malu laaa .

" Yekewww kenapa kau malu ?? (๑ ิټ ิ)"
Suka pulak sakat dia nih . HAHAHAHAHA .

" Hish ! Dah la ! Aku tunggu kau kat pagar sekolah nanti ! Annyeong ! " Dia lari pergi masuk kelas .

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now