" Seol..hyun.."
What? Macam tak percaya dia ada kat sini?
" Jimin? Jimin!! "
Aku trus meninggalkan Seolhyun. Pahal kau masih hidup? Ingat dah mampos. Heh.
Seolhyun memegang tangan aku. Aku trus pergi ke rooftop. Dan Seolhyun mengikuti aku." Kau nak ape Setan?!"
" Jimin.. Long time no see you. So ape yang jagi buat selama baby takde? "
" What? Jagi? Baby? Tch. Lahanat kau la Bitch! Kau pahal datang sini? Nak huru harakan keadaan ke?!"
Jahanam punya perempuan. Kau boleh pulak datang sini? Seolhyun trus memeluk aku.
" Rindunya dekat you. " Aku trus menolak Seolhyun.
" Kau siapa nak peluk aku syall? "
" B'cuz i'm your girlfriend! " Dia trus menolak aku kebelakang dan kebelakang.
Kau nak bunuh aku ke? Nak aku terjun banggunan?
" Hey perempuan! I'm not your boyfriend!! "
" Yes! You're! "
Dia trus memeluk ku dan mencium ku. Ah~ kenapa aku tak kuat?! Dengan bau minyak wangi dia yang kuat nih. Dah la demam.
" Arh!! " aku trus menolak dia. Bayangkan aku tolak 'take take' dia yang besar tu. Hoho. Besar doo. Aku trus mengelap bibir ku. Ewww lipstik merah dia.. pekat nyaa
" Hish! Sape suruh kau cium aku? Ade aku suruh tak de kan? Ei, mak bapak ko tak ajar ke jadi perempuan yang sopan? Ni main cium je, Pak Mat yang kat kantin tu pun kau nak cium? Tak malu. Puii! " Aku membebel dia sampai insaf sikit.
" You nih! Macam tak biasa pulak I kiss you. Wakt-- " eii! Budak nih tak insaf lagi ke?-__-
" Aku dah ada girlfriend. Dan sejak bila aku terbiasa kiss dengan kau? Aku rasa first time kau kiss aku. "
" Yo-o-ou dah ada girlfriend? Ouh. Thanks sangat-sangat. I love you Park Jimin! I tau yang girlfriend you tu I kan?~♡ "
K. Dia perasan.
" Woi!! Aku serious nih!! Aku bukan boyfriend kau dah!! " aku trus meninggalkan Seolhyun xan aku trus pergi ke arah pintu rooftop.
" Argh! "
Tanpa ku sedari~
Aku terlanggar pintu, dan mata ku semakin kaburr.
Aku pengsann~
Syamwan peliss helpe meii..
[ Untuk pengetahuan korang semua, Pak mat yang author maksudkan tu, pakcik kantin author. Garang gila. But kadang-kadang bayek (tupon kalau ada orang puji air yang dia buat-_-) ]
________[Yoon Ha Pov]
Hish! Mana jimin nih?! Jenuh aku tunggu. Yelaa. Biasanya kitorang selalu balik sama sama dengan super bike si Jeymen tu. Tapi hari ni tak de pulak dia.
Aku tengok ada je super bike dia parking kat situ. Tapi mana tuan nya? Hmm. Kalau ada Aktiviti ke ape ke, cakap la dekat aku. Ni tak. Ni aku benci nih. Bruhh!
Hmm? Baik aku balik jalan kaki. Lagi cepat sampai. Hua. Hua. Hua. Tapi malas la-_-
Nak tunggu Jimin ke tak? Nak ke tak? Nak ke tak? Hmm. Biasanya dia lepak kat mana eh?
Kat locker? Tadi aku tengok takde. Kat tandas? Tak mungkin, dia tak suka tempat syaiton. Dekat kelas? Dari tadi memang takde. Dekat mana lagi eh?
Rooftop?! Haa! Rooftop! Nak tak cari? Nak tak? Nak tak? Hmm. Malas laaa nak naik atas cari dia. Tapi aku malas nak jalan kaki. Hmm. Pemalas nyalah kau ni Yoon. Call Yoongi la. Hue hue hue.
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks