06

363 34 7
                                    


" Huarghh!! "

Mengantuknyaa!! Pahal aku datang sekolah hari ni? Bodo..bodo..

" Yoon!!! "

" Oh!! FAKFAKFAKFAK!!! Hish! Kau ni Seojung!! Buat aku sakit hati jaaa!!! " taguna nya seojung-_-

" Oit. Tak baik mencarut. Hehe. Sorry lah. Aku nak bergossip dengan kau. Muheuheuheu."

" Gossip? Eh jap.. " aku melihat pakaian yang dipakai oleh, Seojung. Hrm..

" Ape? Ape yang tak kena? "

" Kau.. kau pakai baju budak biasa? Bukan kau pengawas ka? "

" Ouh. Aku nak jadi budak biasa jaa. Prefect tak da life laaa. " kuang ajo. -_-

" Ouh. Ape gossip yang kau nak cakp tu? "

" Ha! Ada budak baru masuk kelas kita. "

" Ouh. Namja? Yeoja? "

" Yeoja kott. Kot la. "

" Ouh. "

" Ok la weyh. Aku nak pergi dekat Hanbin. My Lovely baby muchuk macam!♡~"

" Pergi laa. " Seojung trus meninggalkan ku bersendirian. Bruh!

Jimin.. jimin.. jimin. Mana dia eh? Tak nampak pun batang hidung dia hari ni? Baik pulak dia tu dah tak kacau aku. Aman hidup aku. Muahahah.
_________

" Ok murid-murid. Kamu semua akan dapat kawan baru hari ni. "

Hm? Betul la ape yang seojung cakap tadi. Hmm. Aku melihat jimin yang dari tadi tidur. Dia dah duduk sebelah aku dah. Hahaha.

" Ok. Kamu boleh perkenalkan diri kamu. "

" Annyeonghasaeyo! Seolhyun imnida. "

" Wooo!! Lawo doo"

" Single or taken? "

" Sexy siak!! "

"Wooo!! Wooo!! Bukak jelah semua butang baju tu. Pahal atas je bukak!! "

" Kejangg!! "

" Katil goyangg!! Katil goyang!! "

"  Take take go young "

Dan macam-macam lagi komen yang diorang bagi kat si Seolhyun tu. Ye laa. Sexy kot. Dengan tetek dia yang besar tu, butang baju atas terbukak sebab ketat sangat, skirt pendek gila nak mampos. Baik kau pakai spender ja datang sekolah. Hadoh hadoh.

Nasib Jimin tak bangun. -_- dah la dia ni gatal.

" Dah! Dah! Seolhyun kamu boleh duduk sebelah Jimin. Jimin, angkat tangan. "

Far King Beach! Pahal dia duduk tepi Jimin?!!!!! Huwaaaa!!!

" Jimin? Saya suruh awak angkat tangan kan? Tidur pulak?! " Sir Kyung Soo memarahi Jimin yang tidur itu.

" Tak pe sir. Saya tahu siapa Jimin. Saya duduk dulu. "

Seolhyun trus pergi ke seblah jimin. Mna dia tahu tu Jimin? Dia kenal Jimin ke sebelum ni?! Maigood!

" Jimin. Jimin. Bangun. Sir Kyungsoo Marah nanti. " aku mengerak Jimin yang lena tidur.

" Ni..ulu. " Jimin menunjukkan pipinya menggunakan jari telunjuk. Nak mintak kiss la tu-_-.

" Tak payah nak ngada ngada! Kau tu duit kelas bukan nak bayar!! Baik kau bangun sebelum aku naikkan harga!! "

" Hish! Yelah ylah!! " jimin trus bangun dari tidurnya.

"Hurmm. Yoonhaa~ aku demam laa~ "

"Alololo~ kesian nya dia. Hmm. Nak aku lawat kau kat rumah la tu. Ye. Nanti aku pergi. "

" Yehet!! Thanks!! " jimin trus mencium pipi kiri ku. K. Aku dah blushing. Aku trus menukar topik.

" ingat! Kau ada hutang duit dengan aku. "

" And kau! Ada hutang kiss dengan aku!~♡"

" Tak da makna nya! Weyh! Aku lupa yang aku ada latihan bola jaring! Bye jimin!! " aku trus meninggalkan Jimin.

[Jimin Pov]

Kuang hajo-_-

Aku menyambung tidur ku semula. Aku meletakkan kepala aku di atas meja. Pahal bau minyak wangi semerbak ni?! Aku trus mengalihkan kepala ku ke arah kiri dalam posisi mata ku tertutup.

Waa. Gebunya. Setahu aku, tak pernah ada orang bawa bantal kat sekolah? So ape yang lembut nih?! Aku trus membuka mata ku.

" Wargh!?! "

Hh.. payu dara siapa yang tercicir ni?! Terkejut beruk aku. Siapa budak pompan sexy ni? Pergh. So sexy~

Jap setahu aku tiada siapa duduk sebelah aku.

" err. Hai! Saya Park Jimin. Siapa nama awak? "

Aku mula mengorat awek disebelah ni. Dia trus memalingkan muka ke arah aku. Dan..

" Seol...hyun.."

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now