25

179 22 3
                                    


[ Bumbung Sekolah ]
🏢

" Huishh . Malu betul lah . Satu kelas nampak aku kena marah dengan Jimin . Siyel tul -..- . "

Lapor pulak perut nih . Hari ni hari Jumaat . Kelas mula pukul 10:00am . Tp aku datang awal . Rajin en aku (๑ ิټ ิ)

Weii weii . Pahal aku sorang je kat siniಠಠ bukan waktu nih biasanya ada couple couple datang kaa ? Yelaa pemandangan yang cantikk lagikan berseri bertambah pulak sinaran matahari fuhhh ! Recikss !

" Bogoshipda ~ bogoshipda ~ Bogoshipda ~ Bogoshipdaaaa ~ "

Sape nanyi tu ? Meremang bulu roma akuu ಕಕ . Eh japp .

// Cek ketiak //

Fuh nasib baik bulu ketiak aku tak meremang . Kalau tk gatal (๑ ิټ ิ) kang macam monyet aku garu ketiak aku .

Ohohohohohoho (๑ ิټ ิ)

Aipp . Sape yang nyanyi tadi tu ? ಠಠ Bunyi tu datang dari belakanag meja tuu . Jap aku gi checkk .

1..

2..

3..

" BAAA !!! "

" Apa kau nak ? Aku tengah nak practise nanyi nih . Sibuk jaa " Eo Jungkook ? Pfft . Nyanyii ? Suara macam kambing tercekik rumputt nak nyanyii pfftt .

" Kalau ye pun kau nak perli aku , jangan libatkan kambing . " ehhh ! Dia boleh baca fikiran aku ? Pelik betul la dia nih .

" Aku tak pelik . " Ehh !!! Baik aku tk payah fikir apa apa . Nnti dia dapat baca .

" Ya . Baik kau jangan fikir apa apa . Apa kau nak ? "

" Eo ? Takk tadi aku dengar orang nyanyi , so aku nak tengok la baboon mana yang nyanyi tuu . Tngok tngok kau rupanya nanyii . "  First time ckp kau aku dgn diaa .

" Heol . Aku bukan baboon . Aku manusia . 100% manusia . Bukan macam kau . Alien . " Wtf . Dia cakap aku alien ? Kurang diajar kamu yaa !

" Ahh bongok . Aku bukan alien la sakai !! "

// Lock kepala Jungkook //

" Auu !! Auu !! Yoonha lepas kan !!! "

" Tak nakk !! Selagi kau tak mintak maaf !! "

" Ahh !! Tak nak !! Meminta maaf bukan style aku la !! ARGH  SAKIT LA !! "

" AAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHH "

// main kejar kejar dgn jungkook //

" Sini kau Yoonha !! "

" Tak dapat !! Tak dapat !! "

" Woii !! "

" AHAHAHAHAHHAAHAH !! "

[ Di sebalik pintu ]

" Yoonha.. "

// Perhati Jungkook dengan Yoonha . //

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now