[Seojung pov]
" Huarg!! Best nya tidur. Aik? Kenapa aku peluk Yoongi? Ah. Biar ja lah"
'Ting!Ting!Ting!Ting!×100000'
Pahal banyak sangat notification ni? Setahu aku, aku post 2 benda ja kat ig hari nih. Hmm?
You we're tag by _Mrs_MinHara_
Eomma tag aku? Patut la banyak sangat. Kenapa lah eomma hot sangat. Aku membuka laman ig Eomma ku. Ape benda eomma post? Gambar? Gambar ape nih?
Aku menekan gambar itu. Haih loading. Lamanya. Lambat betul wifi kat rumah aku nih.
"Yeah dapat pon." Aku menekan gambr itu.
Dan. Mata ku terbeliak besar.
"OH YEM GI!!! Eommaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aduh! "
"Pahal kau bising sangat? "
Yoongi membaling bantal ke arah ku.
" Auch!! Sakit la sakai! Cuba kau buka fhone kau! Eomma ada tag kau kat ig!! Cepat bukak!! "
aku mengongcang(?) Badan Yoongi sekuat hati ku.
"Sabar lah.."
Setelah beberapa saat, mata Yoongi mula membesar.
" Eomaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
___________
"Eomma! Ape maksud semua ni? Cakap dengan kami! " aku dan Yoongi memarahi eomma. Mana tak nya. 132024 likes dan 1478 comments. Huaa!! Maluu laa!! Nak tau ape diorang comment?
Nam♡hyuk_: Awwww sweet nyaa~
Yoon_A: Andweee my Yoongi!!! T^T
Dani_@niel: Andwee! My Yoon Haaa!!! T^T
Gukjoo_: Ape nih?! Pahal sweet sangat do?!
Bangtancafe_: Sweet nyaaa.. jelez la dengan korang nihhh.
Dan sebagainya~
" Eomma bukan ape. Both of you know right? Yang keluarga kita ni relationship goals? So, setiap masa la hantar benda benda cam gina yaa. Dah la eomma nak masak. Byee~ "
Aku dengan Yoongi berpandangan diantara satu sama lain. Hmmph!!
" Hmm. Biarlah gambar tu. Bukan sekali je eomma pernah buat. But banyak kali. " aku mengiyakan pernyataan Yoongi.
" Hmm. Aku nak mandi lah. Pukul 8 nanti aku nak keluar dengan GF aku.muahahh. "
" Eh jap. Ade ke orang nak dengan kau? "
'Krik~Krik~' tiba tiba ada cengkerik depan aku dan Yoongi.
" Tumpang lalu~ " aik?! Boleh cakap?!
" Lalu je lah! " Yoongi memarahi Cengkerik itu tadi Dan cengkerik itu terus pergi. Hahaha. Apakah~
" Jap. Yoon. Apahal ayat kau Deep sangat tadi. "
" Biasa~ "
" Ade ape orang nak dekat abang kau yang handsome lagikan macho nih. Muahahahaha. "
K. Dia perasan.
___________
7:30 p.m.
" Wargh!!! Bosan nyaaa!! "
Aku berguling-guling(?) Di atas katil.
Nak buat ape eh?! Bosan la. Nak baca wattpad tak best waktu macam nih. Nak makan, eomma tengah masak. Nak kacau Yoongi, Yoongi nak keluar. Nak manja dengan appa, appa mandi. Hmm.. haa!!! Call jimin!!
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks