" HUWARGG !! MANA AKU NK LETAK MUKA AKU WEYH JUNGCOOK ?! MALU WEYH MALUUUUUUUU !! " Aku frust menonggeng di depan kedai makan .Kau gila apa . Semua org tengok kitorng . Tk ke malu ? Lg lg aku . ._.
Aku trauma dn benda alah ni ._." Dah . Sape suruh kau over react sangat . Kan padan muka . "
" -,- "
" Okey dh la , Cerita yg kita nk tngok tu dh nk mula la wei . Jom masuk sekarang . " Jngcook trus memaut lengan aku .
La la la la la ~
•••••••••●●●●●•••••••••
" Sedih weyh cerita tu ಥಥ banyak gila askar ... bla bla bla "
" Shut ! Kau ni Yoonha . Kau cerita kat aku pahal ? Aku bru je tngok cerita tu td . Tk payah la nk cerita balik . Budu -,- "
" Eheheheh . Erm jom balik . Dh nk malam . Kebuloq Yoonji ngn si Yoongi tu kat rumah kang . Jung-- eh " Aku memandang sekeliling . Jungkook tkde .
OH
MY
GOD ! MANA SI JUON JEBON TU PERGI ?!
" Jungkook ? " Aku melilau lilau mencari Jungkook . Mana dia nih ! Dia ni sama je macam Jimin . Suka hilangkan diri !
" Jungkook ah ! Keluar lah ! Mana kau nih ? Jangan main main la . Aku tk suka ! " Aku trus pergi ke tempat parking . Jungkook parking kt tempat tu tadi .
Tiba nya aku disitu , aku memandang sekeliling . Gelap . GELAP . Dengan hati yg takut , aku tabahkan diri untuk mencari Jungkook di situ .
Pundek betul la si Jungkook nih ! Aku jumpa kau nanti aku sumpah kau jadi ramen ! Pau ke . Eh .
" Serious mamat ni mintak kena jadi Ramen . JUNGKOOK CEPAT LAH MUNCUL !! Kalau kau tk muncul jugak , aku tarik bebird kau tu ! Aku tk main main ! " Aku ada nampak cahaya kt tepi sana . Adakah itu Jungkook ? Dia pegang torchlight ke ? Sbb biasanya dia akan mini torchlight kt kunci rumah dia .
Tanpa melengah masa lagi aku terus pergi ke arah cahaya itu . Cahaya tu makin dekat dan makin cerah .
" Jungkook !! "
" Jungkook ? " Someone mengulang perkataan yang sama aku sebut tadi . Suara dia .. ni bukan suara Jungkook . Ya bukan !
" Heh ? Jungkook ? Jungkook takde kat sini . Tp kalau oppa ada lah . " Namja tersebut tersengih jahat kepada aku . Dia bukan sorang . Tp ada lagi 4 orang namja di belakangnya . Babi btul .
" Maafkan aku . " Aku terus beredar dari situ . Tp salah seorang daripada mereka memaut lengan aku dengan kasar . Buduh sakit lah setan !
" Sebelum chagi pegi , jom have fun dengan oppa nak ? " Kata lelaki berpakaian sekolah . Wait . Semua pakai baju sekolah . Yg memang mintak kena sembelih ni nama dia Kim Han Bin . Muka je handsome . Tp akal takde .
" Lepaskan aku lah ! " Aku menarik lengan aku . Tapi tak dapat lepas . Dia genggam kuat .
" Sape nak lepaskan kau ? Dia cakap have fun dulu kan ? " Kata lelaki yg bernama Park Hyung Sik . Hish diorng nih . Nak buat jahat tanggalkan lah nametag tu dulu . Tkdelah org tau nama kau . Bodo tul . Bodo tul . Sape nk have fun ngan korang . Baik gay jelah . Lel . Aku dpt idea .
" Ouh . So Oppa oppa semua nak have fun ngan chagi dulu la ni ? " Aku menarik tali leher Hanbin . Mereka semua mengangguk laju dan tersengih .
" So oppa nk chagi buat apa ? Takpe lah . Chagi tau nak buat apa . " Aku pergi ke arah Hyungsik . Aku mendaratkan kepala aku ke atas dada dia . Dia terduduk . Aku menghembuskan nafas aku ke leher dia . Aku nampak muka malu diaa . HAHAHAHAHAHAHA . Sikit je lagi bibir aku nk sampai leher dia pastu aku tarik . Dia mengeluh .
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fiksi Penggemar" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks