27

189 20 12
                                    

Okey . Author dah tambah sikit sambungan chapter nih . Masetu sikit je kan . So enjoyy !~   




[ Restoran makanan korea ]

" Uishh sedap nyaa makanan kat sini . Banyak duit kau belanja akuu . Tk cakp pon en yg kau ni kayaa kuang jo betull "

" Eh . Aku yang belanja kau . Kau pulak banyak mulut . Makan je lahh . "

" Haa yelah yelahh . " Aku sambung makan . Ya Allah kenapa sedap sngt nihh !

" Ermm Yoonha .. aku nak cakap something ... "

" Haaaa abo ? "

" Kalau ye pun . Telan la makanan dalam mulut kau tu . Kang aku cium kang tercekik kau nanti . Mati trus . Inalillah . " Dah kenapa laki niಠಠ

" Ha . Ape kau nak cakap ? "

" Aku sebenarnyaa .. sukaa k-- "

" WEYH !! AKU NAK BERAK PERUT SAKIT SEKARANG NIH !!! " Aku trus pergi ke tandas untuk berak .

" Suka kau ... "

.

10 minute later ..

" Bapak lama taik aku tu nak keluar . Sembelit aku dibuatnyaa . Keras gila taik aku tadi weyh . Dh la warna coklat pekat bentuk dia macam pis-- "

" Dah dah . Tengah makan kan ? Cakap pasal taik pulak kau . Makan . Tak baik membazir . Buang duit aku je belanja kau nanti . "

" Ha yela yelaa . " aku sambung makan . Baik pulak Si John Jungcock nih belanja aku makann . Budak kayaa nihh . Nnti nak bedal duit dia lah (๑ ิټ ิ)

Ehh joke joke (๑ ิټ ิ)

" Erm ... lepas ni kita nak pergi mana ? "

.

[ Mall ]
[ Cinema ]

" Uyoo !! Nak tengok cerita apa ? " Aku melihat satu persatu board yang tetulis cerita yang akan disiar kan .

Kong : Skull Island wuishh macam best jee .. nak nih la

" Weyh Jungkook jom tengok nihh ! Kong Skull Island . Macam best je . " Aku memegang lengan Jungkook . Dia tengah cari cerita best jugak .

" Ermm .. tp aku nak tengok Power Rangers nih . Logan pun best . " Kata Jungkook . " Alaa . Kong Skull Island laa . Pleasee ? "

" Tapikan , kawan aku yang dh tngok cerita nih cakap , org yg cepat terkejut jangan tngok cerita nih . Tk silap meninggal kat situ kang . Kau ni cepat terkejut tak ? "
Omaigod . Itu kelemahan aku . But aku teringin nak tngok cerita nih .

" Tak ! Aku tk cepat terkejut . Setakat cerita ni apa takutt . " lol . Tipu sunat tkpe en ?

" Okeyy , just wait and see . Aku beli tiket nihh . " Jungkook trus beratur membeli tiket .

Sementara tu aku jalan jalan duluu .

Aku tinggalkan jungkook sorang sorang beratur beli tiket .

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now