24

168 20 0
                                    


[ School ]
🐣

" Weyh Wonwoo . Kenapa kau duduk tempat Jimin ? Kenapa Jimin duduk tempat kau ? Kenapa ? "

" Kau halau aku ke ? Sanggup kau halau budak handsome macam aku ni ಥಥ "

" ಠಠ "

" ಕಕ "

" Aku tanya je pon . Bkn halau kau pon . Memang la kau handsome . Nak je aku couple dgn kau tau tak ? Tp sayang . Kau gay ! " Aku terus bangun dri tempat duduk dan pergi ke arah meja Seojung .

Yaa . Wonwoo gay . Dengan budak kelas sebelah . Kim Mingyu . Diorng bkn gay sampai buat perkara terlarang tuu , diorng rapat gila sampai selalu cium . Tp cium kat pipi jelah .

Setiap kali jumpa cium pipi . Naik muntah aku tengok . Nasib la diorng tk satu kelas . Kalau tk mesti diorng .. dah la tk payah ckp pasal benda ni lagi .

" Weyh Seojung . Kerja Sejarah kau dh siap ? "

" ... "

" Woi !! " aku menghentak meja Seojung . Aiieee sempat lagi dia tido . " Ape kau ni ?! Terkejut akuu ! Nasib aku tkde sakit jangtung . Kalau tk dah kt hospital aku sekrang . Hah.. ape kau nak ? "

" Ohohohoho . Pinjam buku sejarah kau ! Pleasee .. " Aku merayu dekat si Seojung nih . Yelaa bukan senang nak pinjam buku dia even aku bae dia . Kuang ajor kauu .

" Ouh . Kat Jimin . Mintak lah . Td dia pinjam . Tp aku tk tau la ada lagi ke tk dgn dia . Sbb td aku suruh dia bagi cikgu . " lol . Kenapa mesti dekat Jimin .

" Ou--ouh k . " Aku terus pergi ke meja Jimin . Nak tak nak kena ambik . Dah la keja Sejarah aku tk siap lagi . Kang kena diri kat luar atau pon lari padang 20 pusingan . Naik merah muka aku kang sbb maluuಥಥ .

" Err.. Ji--m--inn . Akuuuuuu ... nakkk ....bukuuuuuuu ... seojungggggg " k. Dia pandang aku .

Mataa diaa

Hidung diaa

Kelopak ma-- k . Dia tkde kelopak mata .

K . Ini lawak

HAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

.ALLAHU .


" Eo ? Buku dia aku dh hntr . " Dia terus menyambung kerja dia . Lukis ? Tk pernah pun aku tngok dia melukis .

Lel . Sekarang aku nk buat apaaಥಥkerja rumah tk siap lagiಥಥ . Aku baru je nak pergi dari meja Jimin ..

" Yoonha . Nah . " Dia menghulurkan buku nota sejarah yg bertulis ' 박 지민 ' . " Aku tau kau memang jenis yg tk siap nota sejarah . Ambik la . Nnti bg balik . "
Ouh tuhan ( ̄ˇ ̄) .

" Go--gomawo . " Aku terus lari pergi ke meja aku semula . Bluekk sejak bila Mingyu ada kt tempat akuu niಠಠ .

" Woi Mingyu . Shuhh . Shuuh . Aku nak dudukk . Pergii . " Lel . Aku halau dia mcm anjing pulak ( ̄ˇ ̄) . Dia hanya memandang aku dgn pandangan ' ಕಕ '

" Ape kauu . Cari gaduhh ? Shuh kau dri sini . Ni tempat Min Yoon Ha . " Lol . Aku tau ini terlalu kasar . Mingyu terus bangun dan menghadap aku .

Aku tak suka berdiri sebelah Mingyu . Nanti terserlah kependekkan aku ( ̄ˇ ̄) . Lel Yoonha kau kena sedar kau memang pendekಥಥ . Aku just paras dada Mingyu . Bapak tinggi do mamat ni . Kecik kecik suka isap susu mak ke apa niiಠಠ pastu rembat susu bapak pulak . Ohokk terbyuntae pulak .

" Kau ke buat Wonwoo aku nangis ? " Nangis ? Mamat ni nangis ? " Whutt ? Nangis ? Bapak ahh . Bila masa aku buat dia nangis ? "

" Dia cakap ade org kata dia tk handsome . Tp bila aku tanya siapa dia tk nak cakap . " Fuhh nasib bayek Wonwoo tk ckp . Ada bayek jugak wonwoo nihಗॐಗ .

" Eh tkde lah . Aku tk cakap benda teruk macam tuu . Aku budak bayekk . Dah shuh shuh aku nak duduk . " Aku terus mendaratkan butt aku kt atas kerusi . Mingyu masih pandang aku dgn pandangan ' ಕ-ಕ ' . Lol . Seram .

[ 7: 30 am ]

.
Akhirnyaa , siap jugak kerja aku . Dari pukul 7 td aku buat . Awal jugak aku datang sekolah . HAHAHAHAHAHAH
.

Mana Jimin ? Tkde pun kt tempat duduk diaa . Baru je nak bg buku ni dkt diaಈ3ಈ .

Cantik jugak tulisan Jimin ni ehh . Tp lagi cntik tulisan akuuuu . Ohohohoho .

Aku membelek belek buku Jimin . Nth nth ada duit kee boleh aku curi . Eheheheheh .

Ehhh .. aku budak bayekk .

Setelah membelek belek buku Jimin , puihh ! Tkde pape . Cehh poddahh !

' Pak ! '

Eo ? Ada gambar jatuh dari buku Jimin . Polaroid . 1 polaroid . Gambar dia dgn Seolhyun kut . Biar lah .

Aku membelek belek polaroid tu . Eo ? Gambr aku dgn Jimin waktu kt funfair mase tu ..

Posisi aku dlm ni tengah tutup muka dan dia tengah kiss pipi aku ...

Ya tuhann . Aku rindukan diaa .ಥಥ
Kenapa dia buat aku macam nih ..

Kenapa tiba tiba dia pergi kt Seolhyun ?

' PAK ! '

" Aku suruh kau pinjam buku aku je !! Aku tak suruh kau usik pun barang aku !! Bagi balik !! " Jimin merampas Polaroid itu dari tangan aku . Dan dia berlalu pergi . Satu kelas pandang .

" Mi...mianhae .. "

.

Ini hambar . ._.

Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now