17

228 22 3
                                    

" TOLONG AKU !! AKU DH NAK JATUH !! YOONGI ! YOONJI ! TOLONG AKUUU !!! " Aku rasa dah tak lama .

Tangan aku masih lagi berpaut dii...







Tiang katil .

' Buk ! ' and aku jatuh

Sadis my life •︹•;

Mana Yoongi dgn Yoonji ? Inilah adik beradik . Cakap sehati sejiwa konon . Tp tk tolong aku pon bila jatuh katil tadi . Sakit bontot aku jerrhhh .

Oh myy . Kenapa katil aku ada darahhh ! Takkan period kot •_•;

Well well . Tu just corak sarung tilam aku je . Ada ke sarung tilam cm gitu ? Apa apa je lah .

Aku trus bangun dri lantai . Tagunaa .. sakit bontot aku yg berlemak nih . Acehhh ! *korek hidung*

Ek eleyhh ! Berlemak lemak bontot aku , berlemak lagi bontot aunty Gukjoo  *flip hair* . Potong bontot dia , pastu panggang makan dengan sos black paper . Sedapp ˊ▽ˋ

Cakap pasal aunty Gukjoo , dia dah kawenn gaisss . Dia kawen dengan Kim Jong Kook . Alaaa yg artis Running Women tuu . Mula mula peminat abe Jong Kook je si aunty GukJoo last last kawenn . Cinta tak mengenal rupa , usia , bajet bagai lah .

Alaa cinta kan sombong , takde mase dia nak kenal dengan rupa , usia , bajet . Jangan jadi mcm cinta  . Dah la sombong , pastu bila berpisah dgn kekasih sakit pulakkk .

Kk . Dah dah nak mandi nih . Shuh shih .

Readers : Ceh kau yg ajak kitorang bersembang pastu halau pulak . Pi sana la bontot berlemak * tendang Yoonha pergi planet Marikh pastu jumpa Bwi *

.

" UYEYEHH ! UYEYEH ! ARGHH !!! UYEYEH !! UEYEYEH !!

NAK PITAM NUNMULL !

MAK MAJEMAH TUNGGU KT TANGGA !!

TANGGA !!! GAA AA AAA ! GAA AA AAA !

WENDY TAK MANDII !! TAK MANDI MANDI !!!

UYEYEH !! UYEYEHH !! UYEYEH !! "

' Buk ! '

Aku trus berhenti menyanyi bila jebon nih datang .

" Kau tau tak ape kau buat ? "

" tak . "

" AKU NAK TIDOO !! TAPI KAU MEMEKAK !! " Kisah pe akuu .

" Haaa . Padan la muka kauu . Sekrang dh tengah hari la wei . Kau nak tido lgi pahaall . Dahh shuh shuh !! "  Aku menghalau Yoongi . Baru dia tau aku ni swag . Btw suara aku  sedapp enn .

" Maksaalah nyee . Sekrang ni cuti kau faham tak ?! "

" Semesti nyaa aku faham kenapa ? "

" WAKTU CUTI LEH TIDO LEBIH MASA PANDAII !! "

" Ouhh !! Okok . Solly solly . Btw , thanks cakap aku pandaii . Muahehehehe . Tk macam kau , bodohh . Boooo Yoongi bodoh !! "

" Boleh sakit jiwa cakap dengan kau tau tak ?! " Yoongi trus pergi ke bilik nya .

' BAMM !! '

Bapak kuat gila dia hempass pintuu . Dia ingat pintu tu kalau patah dia bayar kee .

Sape lah isteri kau nanti . Mesti dia sengsara hidup dgn kau kan yoongehh .

Dari pagi tadi tak makan . Lapar . Omma mana ? Biasanya omma panggil untuk sarapan .

Aku trus keluar dri bilik dan turun ke dapur .

" Hai adik ku sayang Yoonji muah muah muah muah muah . " aku merangkul leher Yoonji dan mencium pipinya beribu ribu kali . Gilaa la beribu kali . Habis berlobang pipi budak ni kang .

" sape adik kau ? " ayat panas dia dah keluar dahhhh .

" kk . Mana omma ? Biasnya omma gerak je aku pagi pagi , ni tak ponn . Apaa nii ?!!!  Yg hengkoo pakai baju sama dengan aku pahall ?! Takut tertukarr pulak . Aku Yoonji kau Yoonha . Ewww . Nasib rambut lain . "

beza rambut aku dengan Yoonji , rambut aku dgn dia dua dua panjang , pastu warna coklat tapi satu ja beza .

Hujung rambut aku warna pink , dia warna biru cair . Alaaa macam rambut Dahyun twice tuu . Muka kitorang pon mcm Dahyun twice you knowww .

" Suka hati aku la nak pkai baju apa ponn . Omma pergi rombongan mak jemah . Td omma ajak aku , tp aku tak nak . Gila kau nak ikut sekali dah la kawan kawan omma selalu cubit pipi aku . Bruhh !! "

" YEKEWWW ?!!! KENAPA TAK AJAK AKU JEEE ?!! NAK IKOTT TvT "

" Alaaa bukan ape omma tak nak ajak kau , seb-- "

' Ting tong ! '

" Aku bukak pintu jap , nanti kau sambung balik eh Yoonji . " aku trus pergi ke arah pintu . Yoonji hnya membuat tanda 'ok'

'Krek '

" Yoonha ! "

.

Short updatee .

Typo mohon maafkan . Vote dan comment yee .








Red Carpet | p.j.m [C]Where stories live. Discover now