" Tadi aku dengar ada orang mintak tolong ? "" Erm !!!! " Aku menjerit nama lelaki itu disebabkan mulut aku tetutup , suara aku tidak kedengaran . Aku menggigit tangan lelaki itu dan menendang kesemua lelaki yang menahan aku .
Aku terus berlari ke arah lelaki itu .
" Jungkook-ah !" Aku memeluk dia . Dia membalas pelukkan aku . Aku dapat kesan yang muka dia memerah . Aku memandang diriku .
Tch... aku lupa yang aku tengah pakai bra dgn skirt je sekarang nih .
Jungkook dengan pantas membuka kemejanya lalu memberikan kemeja nya itu kepada aku . Aku terus memakai kemeja dia . Mujur dia ada pakai T-Shirt kat dalam baju dia .Kelima lima lelaki tak guna yang macam harom tu semua pergi menyerang Jungkook . Jungkook terus menumbuk mereka satu persatu . Aku terpandang Jimin . Aku terus pergi kearah Jimin yang sedang diikat dan mulutnya ditutup .
Aku membuka ikatan mulut dan tangannya . Lalu aku memeluk nya dengan erat . Jimin membalas pelukkan aku .
Kami meleraikan pelukkan kami apabila Jungkook mengerang kesakitan . Jungkook sedang memegang tangannya yang seperti ada garisan calar . Tangan dia kena pisau lelaki yang berambut blonde itu yang buat .
Jimin dengan sepantas kilat menendang perut lelaki itu . Aku yang tak tau nak buat apa ni ternampak besi di sebelah almari usang di penjuru bilik . Aku terus mengambil besi itu lalu baling ke arah Jungkook . Aku tau dia tak berupaya sangat nak tumbuk diorang . Sekurang kurangnya besi ni , dia boleh ketuk kepala diorang . Biar amnesia . Padan muka .
Lelaki yang berambut hitam tadi datang kearah aku . Dengan smirk nya .
" Ka--kau na-k ap--apaa ?! " kata ku gagap .
" Tadi kau dah tendang aku . Meh sini aku balas balik . " Dia mendepakan tangannya sambil mendekati aku . Tf la laki ni -,-
" Mampos kau !! " Aku menendang bahagian kemaluan dia dan mengetuk kepala dia sekuat yang mungkin . Biar padan muka dia . Babi punya jantan . Dia dah pengsan sambil menjelir lidah .
Lagi empat orang lelaki sedang menyerang Jungkook dan Jimin .
Aku yang tengok ni , rasa geram je nak tumbok sekor sekor binatang terbiar tu . Tapi aku tak boleh nak lawan . Sebab lelaki lelaki tu pun nak nazak dah aku tengok .Bagus Kookie and Chimchim 👏
Apabila kesemuanya sudah selesai , Jungkook datang kepada aku dan memegang tangan aku dan terus menarik aku keluar dari tempat jahanam ini . Jimin yang tadi mahu memegang tangan aku terbatal niatnya apabila melihat Jungkook yng pegang dulu .
Kami bertiga berlari ke tingkat satu .
" Kalau kau nak mati awal , kau dipersilakan bergerak . " Kata seseorang dari berlakang kami .
Aku terus memandang belakang . Aku nampak Seolhyun di belakang kami . Jarak kami hanya 5 meter . Dia mengacukan pistolnya kearah Jungkook .
" Kau nak ape hah dari kitorang ?!! " Kata Jungkook dengan nada yang marah . Mukanya memerah . Dan urat di lehernya keluar .
" Aku mintak satu benda je . Tapi apahal susah sangan nak bagi eh ? " Kata Seolhyun dengan nada yang entah . Pelik . Dia sengih sengih macam kerang busuk .
" Apebenda yang kau nak dari kitorang ? " Kataku dengan nada yang perlahan . Jimin dari tadi hanya mendiam kan diri dan merenung Seolhyun .
" Aku just nak Jimin . Aku nak Park Jimin . Wae ? Tak boleh bagi ? Aku on je . Tapi korang kena la nasib dia nanti . Arasseo ? " Kata Seolhyun dengan nada menyindir .
YOU ARE READING
Red Carpet | p.j.m [C]
Fanfiction" Wait! Kau kena bayar! " " Bayar? Untuk ape?! " " Sebab kau lalu atas carpet aku. " " What?! " Story by: _vminkook_ Cover by: @jeonedkooks