-Alis budi se!Ponovo ces zakasniti u skolu!Tata te ceka u autu.,rekla je mama budivsi me da ne bih zakasnila u skolu.
Otvorila sam oci.Uzdahnula sam jer mi se i dalje spava.Uspravila sam se u sedeci polozaj,a mama je izasla iz sobe.Protrljala sam oci i zevnula.Moram da ucim, za dve nedelje imam prijemni pa onda upis u srednju,to me ne raduje.Ustala sam i otisla u kupatilo.Gledala sam se u ogledalo izgledam ko vampir sa mojim zubima.Uhh,budem li nastavila ovako dobicu neopravdani.Uzela sam cetkicu i prala zube.Posle toga sam se umila i napravila frizuru.
Vratila sam se u sobu trazeci sta cu da obucem.Tata je vec poceo da svira sto znaci da kasnim.Bez razmisljanja sam izvukla crne farmerice i belu adidas majcu.Uzela sam ranac i usla auto.
-opet kasnis Alis,sreca pa si samo jedna..,rekao je nervoznim glasom.
Uzdahnula sam i gledala kroz prozor.Osecam kao da mi fali nesto u meni,bez obzira sto sam bogata deo sebe mi fali...Misli mi je prekinuo tata koji je drmao moje rame.
-Stigla si.,rekao je.
Izasla sam iz auta i mahnula tati,a on je otisao na posao masuci mi.Na ulasku me je cekala Lea,moja dobra drugarica.Zagrlile smo se i otisle do ucionice.Bacile smo torbe i sele na stepenice kojih ima zilion.
-Koju ces ti skolu Alis?-upitala me je Lea.
-Ne znam,volela bih neku...
Do nas je dotrcala Jana.Bila je uspanicena.Zvala nas je da dodjemo do prozora.Na krovu smo ugledali bespomocno mace koje nije znalo da sidje.Unervozila sam se i glava je pocela da mi pulsira,kao da cujem otkucaje srca i to tudjeg.
-Idemo po pomoc!,Jana i Lea su otisle po pomoc dok se pola skole okupilo kod prozora.Svi su bili uplaseni ,a mene je glava ubijala.Krenula sam sto dalje od gomile ali sam se sudarila sa nekim jer sam gledala u pod.
-Izvini!-nepoznat muski glas je rekao
-Ma nista..,uzela sam torbu i krenula ka biblioteci jer tamo nema guzve.Brzo sam otisla do tamo.Usla sam u ogromnu biblioteku,tu je mirno.Spustila sam torbu i pocela traziti sta cu da citam.Pretrazivala sam police i na podu nasla neku staru knjigu.Uzela sam je u ruke i otvorila..
--------------------***HVALA NA CITANJU SLEDECI DEO USKORO***------------------
YOU ARE READING
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!