I am faded

315 25 2
                                    

Cesljao mi je pazljivo svaki pramen kose.Bio je bas nezan.Kad je zavrsio poljubio me je.Uzvratila sam.Ostavila sam cetku i legla na jestuk.Lukas je sedeo i gledao u mene.Znam sta misli.Da spava sa mnom.Uzdahnula sam.

-Slobodno lezi.,osmehnula sam se.

Lukas se nasmejao.Legao je pored mene.Savio je reku iza potiljka ,a ja ssam moje stavila na stomak.Gledali smo oboje u plafon.

-Alis.

-Reci.

-Da li bi...

Zacutao se.I tako jedno par minuta.Uzdigla sam se i  pogledala ga.

-Da li bi sta?


Duboko je uzdahnuo.Pogledao me je,i poceo da grize usnu.

-Posla sa mnom.

-Kad?

Napravila sam upitni pogled.Lukas nije mogao da me pogleda.

-Za raspust i praznike?

-Moze.

Nasmejala sam se.Izgleda kao da mu je laknulo.Poljubio me je nezno.Uhh,sutra skola,pomislila sam.Ugasila sam svetlo i legla na Lukasovo rame.Zatvorila sam oci i zaspala...

**********************

Otvorila sam oci.Ugledala sam Lukasa koji spava.Sest sati je.Zevnula sam i protegla se.Ustala sami otisla u kupatilo da operem zube.POsle par minuta gledanja u ogledalo u kupatilo je usao Lukas koji je izgledao kao zimbi.Stao je pored mene kod ogledala.

-Hmm,izgledamo kod zombi par.,rekla sam.

Nasmejao se.Prali smo zube,umivali se,namestali kosu....I sve sto se radi ujutru.Izasla sam napolje i iz ormana izvukla teksas farmerice i belu majcu na kojoj pise "La vie est bell!", u prevodu zivot je lep.Obukla sam se i pustila kosu.Obula sam moje crne starke i uzela torbu.Lukas je izasao iz kupatila u crnoj majci i famericama i njegovim patikama.Uzeo je torbu i krenuli smo na dorucak.Zakljucala sam sobu.Isli smo hodnikom i sve devojke su nas ogadjeno gledale.Cak su se Klara i Misel pravile da me ne poznaju.Sela sam za sto.sapnula sam Lukasu da ide usvoje drustvo.emma je sela kod mene.Bila sam iznervirana.

-Okej,sta se desava?,upitala sam Emmu koja je nakrivila usnu --> :/ .

-Svi misle da si spavala sa Lukasom.

-Ali i jesam.,zbunjeno sam rekla.

-Misle na ono Sis.

Emma je duboko uzdahnula.Ustala sam i otisla do Gabrijelle i grupice.Stala sam besno kod njihovog stola.Gabrijella me je pogledala.

-Sta hoces?!,drsko je rekla.

-Nije ti bilo dovoljno?!,proderala sam se.

-A sta to?fino se nasmejala.

Duboko sam uzdahnula.

-Znas ti vrlo dobro.

Zakolutala je ocima.U meni se pojavio ogroman bes.Prevrunala sam sto,polomila case i spalila prostoriju.Svi su istrcali napolje.Do menze je dosla direktorka da vidi cemu panima.Ugledala me je kako iz mene gori vatra i kako meza gori,a prvakinje placu.

-Alis!!!

Proderala se koliko ju je grlo nosilo.Menza je prestala da gori.Okrenula sam se prema njoj.

-U kancelariju!!!!

Proderala se.Pokazala je rukom da izadjem napolje.To sam i uradila.Prvakinje su se sklanjale od mene.Svi su me omrzeno gledali.Usla sam u kancelariju.Sela sam na stolicu kod njenog stola.Ona je takodje usla.Sela je za svoju koznu stolicu prkrstivsi ruke.

-Znaci oni su ti roditelji...

-Ko to?!Moji roditelji su Dejvid i Alma.Niko drugi.

-Rekla sam Emmi sada cu i tebi.

Uzdahnula je i pocela da hoda po kancelariji koja uopste nije bila mala.Pocela je da prica.Naculjila sam usi i smirila bes u sebi.

-Tvoji roditelji nisu Dejvid i Alma.Oni su samo brinuli o tebi dok nisi bila spremna da dodjes do ove skole.Oni su naravno upuceni u to jer su bili dobri prijatelji tvojih roditelja.Ti i Emma niste odrastale zajedno jer, Emma nije tvoja  sestra,ona je tu samo da glumi...

Sela je za svoju stolicu.Srce mi je polomljeno.Suze su mi lile kao kisa.Sve ovoo me tako boli.Sve sam ih volela.Srce mi je prazno,jedino je ostao Lukas.Sigurno i on laze.Plakala sam i jecala.Direktorka mi je pruzile kutiju s amaramicama.Uzela sam ih i obrislala nosi i suze.

-Ovako sto se tice onog sto si uradila,prebacujem te u drugu skolu.

-G-dd-e?

-U Norvesku,lepo ces se uklopiti.Spakuj se,veceras ides.

Klimnula sam glavom i izasla napolje.Otvorila sam vrata.Svi su se sklanjali od mene.Brzim hodom sam otisla do moje sobe.Lukas me je tamo cekao.Sedeo je na njegovom krevetu.Otvorila sam orman i pocela da se pakujem.Lukas me je upitkivao ali nisam ga slusala,ignorisala sam ga jer je ionako morao na casove.Pakovala sam se ceo dan.I konacno kad sam se spakovala.Uzela sam kofer i dnevnik i krenula do direktorkine kancelarije.Direktorka me je cekala sa nekim momkom.Bio je visok.Imao je crnu kosu i plave oci.Imao je kapuljacu i samo mu se oci videle jer su mu usta prekrivena nekim crnim materijalom.stala sam ispred direktorice.Casovi jos traju.

-ovo je Alan.

Pokazala mi je rukom na alana.POgledali smo se.Niko se nije nasmjeoa,pa cak ni ja.

-On ce te odvesti tamo.Pokazace ti skolu i sobu,bices sama.Upoznacete sa brinetom,direktorom te skole.I trebalo bi da se uklopis sa drustvom.U norverkoj je hladno tako da nadam se da imas zimskih stvari.Krenite.

Pokazala je rukom.Vidi se da joj nije bas svejdeno.Uzdahnula je.Alan deluje hladno polomljenog srca,bas kao i ja...alan je uzeo moj kofer.Krenuli smo.Usli smo u neka kola.Bila su crna.Kofer sam stavila na zadnje sediste.Sela sam na suvozacevo mesto.Alan je vozio.Upalio je auto i krenuli smo.Gledala sam skolu.Svaki njen detalj,kameni zidovi,lavovi ispred,strasna kapija...sve sam pogledala.Drvece je pocelo da se pomera.Brzina je bila sve veca i veca.Na kraju sam brojala zvezde jer mi je to samo jedina opcija.Bilo ih je puno.Nismo ni rec progovorili jer mislim da i ne treba...

********************

Tadaa!Evo i bolnog nastavka kojeg sam  napisala,uhh jadna Alis.Dajte cuveni vote/komm.Obavezno komentarisite!!!!!!sledeic nastavak sutra.Od ponedeljka ih nece biti jer sam odsutna.Izvinite na greskama.

Hvala na citanju :)))




Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now