Glava me i dalje uzasno boli.Po glavi mi se stalno mota ime Lukas.Kao da to nesto znaci.Skrenula sam pogled ka stolu pored kreveta.Na njemu se nalazi knjiga.Uzela sam je u ruke i krenula da citam.
6.april 1889
Ohhh.Veceras imamo bal ili kako popularni kazu zurku.Sa Kristalis idem po haljinu.Janja ce nam napraviti frizure i nasminkace nas.Jedva cekam.Ohh,moram da idem.Ben je vec dosao po mene.
Bol je sve veca.Uggh,pocela sam da masiram glavu.Okrenula sam drugu stranu i nastavila da citam.
7.april 1889
Na balu je bilo savrseno.Imala sam prelepu pundju i ljubicastu haljinu.Zezala sam se sa Janjom i Kristalis.Plesala sam sa Benom koji me je poljubio.Osecaj je neopisiv!!Vec je noc moram da spavam ili ce me Profesorka Rouz spaliti.Laku noc dnevnice.Zatvorila sam knjigu i vratila je na stocic.Toliko me glava boli da ne mogu da citam ni razmisljam.Odjednom kao da sam pocela da se secam neceg.Ispred mene kao da se stvara jedan prelep decko sa braon kosom i smedjim ocima.Ima tamniji ten.Sta,sta jel on to ljubi devojku?!I zasto ta devojka izgleda kao ja?!Otvorila sam oci i zastala sa razmisljanjem.
-To je Lukas.
Rekla sam tihim tonom.Uzdahnula sam.Ja sam se ljubila sa njim.Spustila sam pogled na ruke.Nakupile su mi se suze u ocima.Obrisala sam ih.On me je verovatno i zaboravio.Polako sam zatvorila oci i zaspala..*******
Bude me zraci sunca.Protrljala sam oci.Ugledala sam istu belu sobu kao i juce.Glava me manje boli nego juce.Neko je kucao.
-Udji.
Rekla sam to ravnodusno.U sobu je usla ona zena od juce.Sa braon kosom vezanom u pundju.
-Kako si?
Bila je raspolozena.Samo sam gledala u prazno.Nasmejala se.
-Ajde udji.
U sobu je usao..Lukas??To je on.Ja ne verujem svojim ocima.Stavila sam ruku na usta.Pocela sam da placem.Ponovo ga vidim.Dotrcao je do mene i zagrlio me.
-Sve ce biti uredu princezo.
Prosaputao je.Zagrlila sam ga i glavu naslonila na njegovo rame.Krajickom oka sam videla da zena place.Hiljadu stvari mi je prolazilo kroz glavu.Pogledala sam ga.Poljubio me je.Uspravio se.
-Idem ja.
Rekla je ona zena i izavsi napolje.
-Ne znas koliko si mi ne dostajala.
Rekao je.Zabrinuto me je gledao.Suze su mi se slivale niz lice.
-Nemoj da places.
Obrisala sam oci.I smirila se.Kad bih samo znala zasto ovoliko placem.Mozda moje srce to zeli.Uzela sam maramicu i obrisala nos.
-Polako smiri se.*****
Konacno sam se smirila.Lukas je sedeo na stolici.Pricali smo.Nisam mu rekla da se ne secam niceg sem njega.
-Alis
-Da?
-Da li bi...
YOU ARE READING
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!