Molim?!Bica zvuka?

311 21 4
                                    

Posle cele noci gledanja zvezda stizali smo u Norvesku.Zvezde su se pretvarale u nesto savrsenije,a to je polarna svetlost 😍.Osmehnula sam se.Konacno da sam se malo usrecila posle stvari koje sam saznala.Vise ne zelim da imam ista sa tom skolom.Cak ni Lukasom,sigurno me iskoriscava.E,pa dosta je bilo!Zapocinjem novi zivot u skoli.Sa milion pitanja,bez odgovora koje moram da saznam!Posmatrala sam polarnu svetlost.Kako je samo savrsena.Bila je zelena pa crvena.Pretvaralo se u razne oblike, a jedan od tih oblika je vuk.Jos jedna moja opsesija 😍.Konacno sam se smirila gledajuci lepotu Norveske.
-Nemoj mnogo da se nadas.
Okrenula sam glavu prema Alanu i podigla obrvu.
-Sta to treba da znaci?
Upitala sam.Auto je stao.
-Stigli smo.
Pogledala sam sa strane.Ugledaala sam ogromni dvorac.Nije bas toliko jeziv ili sam se mozda samo navikla.Otvorila sam vrata i uzela kofer.Krenula sam ka ulazu skole.Bila su ogromna vrata.Alan ih je otvorio.Usla  sam u ogroman hodnik.Bio je mrak.Alan je pucnuo prstima i baklje su se upalile i sad je vec bilo svetla.Zidovi su bili od cigala,a pod od mermera.Na zidovima su bile slike valjda onih vikinga?!Razgledala sam prostorije.Svaki korak mojih stikli se cuo.Alan je bio ispred mene.Pratila sam ga.Raspored prostorija je drugaciji.Ucionica je dosta manje ali i spavaonica...Mozda ovde zive oni andjeli o kojima je Klara pricala.
-Alane!
Alan je stao i okrenuo se.
-Kakva magicna bica ovde stanuju?
Rekla sam to tiho ali zbog prostorije je to sve odjeknulo.
-Ovde stanuju bica osetljiva na zvuk.Ja cujem tvoje srce i njegov puls i unutrasnji glas.
Rasirile su mi se zenice.Ukopala sam se.Sad necu moci lepo ni da razmisljam.
-Sta cu onda ovde?!
Rekla sam to frustrirajuce.
-Posto si vampir,mozes da cujes srce.Uvezbavaces se i postaces jedan od nas.
Iskrivila sam usnu like this ---> :/ . Nastavila sam da hodam pravo.Bilo je cak i jedno ogromno ogledalo ukraseni zlatom.Stala sam ispred njega i pogledala se.Pored mene se pojavio covek sa sedom kratkom kosom,a sa moje druge strane zena koja izgleda bas kao i ja.Blago sam otvorila usta i otvorila oci kojima nisam mogla da verujem u sta gledam.Srce mi je glasni i sporo kucalo.
-Ne pali se.
Rekao je decko tj kreten crvene kose i zutih ociju.Stajao je pored mene.Namrstila sam se.
-Kako mislis da se ne palim?!
Drsko sam to rekla.
-Jednostavno je.
Pogledao me je i sporo polizao svoj prst.Fuj!Odvratno!!!
-Odvratno!!!
Rekla sam.Okrenula sam glavu.Ko li je ovaj kreten?!
-Ja nisam kreten glupaco.
Pogledala sam ga zbunjeno.Jaoo pa on moze da me cuje!!Pocrvenela sam.
-Tacno tako.Buhahaha!
Zlobno je to govorio.Uhvatio mi je ruku.Pocela sam da se znojim.Stisla sam zube i gledala ga pravo u oci.Oblizivao je usnu.Odvratno!Odvratno!!Zatvorila sam oci.
-Iane!
-Alane ti stvarno ne znas za zabavu!!
Pogledala sam ih.Ian je obrisao usta i nasmejao se.Videli su mu se vampirski zubi.Kao i meni.Ian se okrenuo i otisao.
-Navicices se.
Rekao je Alan hladnokrvno.Kako to misli naviknucu se.Ponovo ce ovo uraditi?!Oh,sad mi je zao sto sam posla.Uzdahnula sam.
-Gde je soba?
Alan se okrenuo.Pokazao je rukom na ogromna vraata.Sporim hodom sam otisla do tih vrata.Sa mukom sam ih tesko otvorila.Za stolom je sedela zena cija je kosa bila vezana u pundju,imala je suknju do kolena i sako.Nosila je naocare i ogrlicu.
-Vi ste Brineta,pretpostavljam.
-A ti si Alis?
Klimnula sam glavom kao znak potvrdjivanja.
-Sedi.
Pokazala je rukom na stolicu.Polako sam sela.Ona je podbocila glavu na ruku.
-Sada cu ti sve objasniti..

************************
Tadaaa!!Evo nastavka.Uspela sam da ga izbacim.Skoro sam stigla iz bolnice.Mogu vam reci da nije bilo strasno.Imala sam i masazu ^_^ Hehe!Uspecu jos par dana da izbacim nastavke.Ali onda skola.. :'(((.Dajte cuveni vote i komentarisite.I kako vam se cini ovaj deo?Molim vas napisite.

Hvala na citanju ♥♥♥

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang