ODLUKA

548 35 4
                                    

Odgrlila sam je i uspravila se.Leei su se nakupljale suze u ocima.
-Nedostajaces.,rekla je tuznim glasom.
-I ti meni.,rekla sam.
Obrisala je suze koje su joj lile iz ociju.Ja sam suzdrzala jer kad bih plakala ne bih mogla da odem.Znam da cu rastuziti i moje roditelje jer me i oni vole ali...Ja tu skolu moram da otkrijem.Pozdravila sam se sa Leom.Uzela sam torbu i izasla iz dvorista.Pustilaa sam suzu koju sam vrhom prsta obrisala.Brzim koracima sam otisla na autobus za  Joksir (inace zivim u Londonu).Posle pola sata nepornog cekanja stigao autobus.Platila sam kartu i usla unutra.Nasla sam na poslednje sediste pored nekog coveka u crnom sa kapuljacom.Sela sam i izvadila knjigu.Pocela sam da listam.

                         4 april 1890

Ovde sam se konacno snasla.Upoznala sam Lejk.Lejk je iz vesticje porodice poslata ovamo.Skola se nalazi u sumi blizu mosta gde psi umiru.Trebas ga preci da bi stigao...Ohh,vec je mrak.Sutra imamo vesticarenje tako da moram da spavam.

Molim?!"Most gde psi umiru"...Prosaputala sam.

-Ne preporucujem ti da ides tamo.,rekao je covek koji je sedeo pored mene.
-Niko se nikad nije vratio odatle,.dodao je.
-Zasto?tiho sam upitala
-Tamo imas vestica,vampira,vukodlaka i carobnjaka.,odgovorio je.
-Ali carobnjaci su dobri,zar ne?upitala sam.
-Ne.,zlokobno se nasmejao ali oci mu se nisu videle.
Uzdahnula sam i nastavila da prelistavam knjigu.
-Ako bas zelis mogu ti pokazati put ali ne i pomoci.,rekao je.
-Ti ides tamo?!,upitala sam.
Cutao je.Autobus je stao.Verovatno smo stigli.Izasla sam iz autobusa i krenula ka sumi.Brzim koracima sam isla.Posle nekoliko sati pesacenja nasla sam je.Usla sam u sumu i pratila uzanu stazu.Bilo je mracno i jezivo.Sove su hukale.Ledila mi se krv u zilama.Nastavila sam da hodam napred jer nemam izbora.Posle pola sata sporog hoda naisla sam na most.Videla sam kako nesto poput psa penje se na njega i skace?!?Uplasila sam se i zazmurila.Kad sam otvorila oci psa nije bilo.Najezila sam se i krenula dalje.

-----------***Sledeci nastavak uskoro***----------

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora