••Nastavak••

245 20 0
                                    

Toj zeni tj. kraljici su se u ocima nakupile suze.Obratila sam paznju na njuhovu odecu.Zena je haljina sa tri-cetvrt rukavima.Sasivena je od tamno ljubicaste svile,ukrasena biserima.Imala je zlatnu krunu na glavi ukrasenu draguljima.Muskarac je imao sive pantalone i crne kozne cipele.Preko je imao plavo tamni sako.Na sakou je bilo nekoliko ordena..
Zena je sva srecna i uplakana zagrlila Lukasa.Lukasa je posle valjda njegov tata sa osmehom potapsao po ramenu.Lukasova majka je dosla do mene.Nasmejala se.
-Nema razloga da se bojis.Ja sam Izabela,a moj muz je Alexandar.
Pokazala je rukom ka Lukasovom ocu Aleksandru.Pruzila sam ruku ka njoj i nasmesila se.
-Drago mi je.
-I meni.
Odgovorila je.Rukovala se sa mnom.Ruka je jako topla.Ima prelepe plave oci i plavu talasastu kosu.Lukasov otac je imao braon kosu i oci.
-Udji.
Pokazala je rukom na ogromnu prostoriju ispred nas.Bila je sljastila od kristalnih lustera.Namestaj je bio od plisa i zlata.Kod zida je bio ogroman TV.Sela sam na kauc.Sluzavka je donela caj.Svi smo uzeli i krenuli da pijemo.Polako sam ga priblizila usnama.Polako sam gutala.Uh,al je vruc.Ne smem da se osramotim.Vratila sam caj na sto.Tema je bila drugacija nego sto sam navikla.Na zidovima se nalaze slike vampira koji su cini mi se isto iz kraljevske porodice.
-Jel sve uredu?
Upitala me je kraljica Izabela.Trgla sam se.
-Da,jeste.
Napravila sam kez.Verovatno izgledam kao debil.Lukas me je pogledao.Progutala sam knedlu u sebi.
-Ovaj,Lukase pokazi joj sobu.Verovatno je umorna.
Izabela je rekla ostavljajuci caj na stolu gledajuci u Lukasa koji gleda u mene.
-Evo.
Spustio je caj na sto.Uhvatio me je za ruku.Pratila sam ga.Penjali smo se kroz mermerne stepenice.Sledeci sprat je bio raskosan.Imao je kristalne lustere.Tepih je bio crven plisan.Vrata su bila od cistog drveta.Pitam se koliko li kosta sve ovo?
-Hajde.
Lukas mi je prekinuo misli.Usli smo u sobu koja je bila sa bracnim krevetom?!Cekaj oni znaju?Podigla sam obrvu.Bio je veliki beli orman i lepi cupavi tepih.Na zidu u sredini nalazio sa prozor sa prelepim zavesama.Sa prozorove suprotne strane se nalazio sto sa brdom sminke.Zasijale su mi oci.
-Pozvacu Sevilju da slozi stvari.
-Sama cu Lukas.
-Ne treba.
U sobu je usla sluskinja sa braon kosom i deluje starije nego sto jeste.Uzela je moj kofer.Ne sme da vidi dnevnik!
-Neka sama cu.
Krenula sam da hvatam kofer.
-De,de neka ja cu.
-Ne treba,ja…
Zbunjeno me je gledala.
-Kad bas insistirate...
Pustila je kofer.Lukas me je namrsteno gledao.Uzela sam kofer.Sevilja je izasla iz sobe.Sela sam na krevet.Uzdahnula sam.
-Uhh,dobro je.
Lukas je prekrstio ruke.
-Sta to krijes?
Pogledala sam ga i namrstila se.
-Sta to tebe pa interesuje?!
Histericno sam to rekla.
-Dok si kod mene,radis sta ti JA kazem.
Pokazao je prstom na sebe.
-Onda idem kuci.
Drsko sam to rekla ustajuci sa kreveta.Zaustavio me je.
-Samo zelim da znam da li skodi kraljevstvu.
Tiho je to rekao.Iz kofera sam izvadila dnevnik.Pruzila sam mu,a on ga je pogledao.Koncentrisano je gledao u njega.Kada je prolistao vratio mi ga je.
-Mozes da ga koristis.
Kako to misli-mogu?!Stavila sam ga nazad u kofer i raspremila stvari.Posle par sati slozila sam stvari i presvukla se.Lukas je bio napolju.Silazila sam dole niz stepenice ali sam srela dve devojke.Bas su licile.Imale su haljine i krune.Gledale su me ogorceno.
-Gde ti je odelo?!
Pitala me je prva.Zbujeno sam ih gledala.
-Hajde!Zar ti nisi nasa nova sluskinja?!
Rekla je  druga.Obe su bile drske.Blago sam se namrstila.
-Dosta.
Poznati glas je to rekao.Okrenule smo se i ugledale Izabelu.
-To je nasa nova kraljica.
Te dve su je zaprepasceno gledale,malo u mene malo u Izabelu.
-Nas brat se zeni?!
Rekle su obe u  isto vreme.Izabela je klimnula glavom.Sisla sam niz stepenice.I dalje sam nekako izgubljena jer je sve OGROMNO.Kraljica mi je dala znak da je pratim.To sam i ucinila.Otisle smo u biblioteku.
-Alis,kao prvo…

******************
Tada evo i nastavka.Prvi put ga pisem tako dugo.Negde oko pola sata.(Ju)Meni se nastavak svidja ,a vama? Vote/komm mnogo mi znaci.Da nema vas ne bih bila 4 mesto u fantaziji!!HVALA ♥♥♥

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now