Love me like you do

341 24 6
                                    

Lukas            P.O.V
Boze kako je samo savrsena dok spava.Nije svesna toga  da je jako volim ali ona ne shvata da je meni sve.Nisam kao drugi,ne pali me Gabrijela.Ona je za mene kucka i glupaca koja se nabacuje i soli pamet prvakinjama poput Alis.Obozavam njenu dugu smedju kosu do kukova.Ima prelepe zelene oci pune emocija i ljubavi.Za nju sve najlepse...Polako sam je poljubio u kosu.Njenu prelepu kosu.Pitam se sta je toliko ruzno sanjala?Nadam se da ja nisam kriv.Polako sam joj mazio lice koje je izbledelo zbog odvratnog sna koji je sanjala.Oci su joj crvene od plakanja.Pitam se sta joj je taj neko uradio u snu,valjda nisam ja.Pipnuo sam joj celo.Jako je toplo.Ustao sam iz kreveta i svilenu nakvasenu maramicu i stavio joj na celo.Valjda ce joj biti lakse.Odjednom je otvorila oci i pogledala me je.
-Lukase
-Molim?
Nezno sam je poljubio u celo.Prelazila je rukom preko mojih plocica.
-Odakle si ti?
-Ja..Ja sam iz Spanije.
-Dosao si cak ovamo?
-Da Alis.
-Zasto?
-Roditelji su me poslali.
-Lukase,
Podigla je glavu i pogledala me u oci sva nekako srecna.
-Volim te.
Nasmejala se najlepse do sad.Poljubio sam je kratko.Zagrlila me je.Stavio sam ruke preko njenog struka.Prelazila je rukama preko mog gornjeg tela (vrat,ramena,plocice,ruke,lice).Poljubili smo se dugo i nezno.
-Jel smo sad zajedno Alis?
Blago se nasmejala i dugo i nezno me poljubila.
-Jesmo.
Nasmesila se i zagrlila me je.Poceo sam je ljubiti.Uzvracala mi je strastvene poljupce.Ostavljala mi je sitne poljupce po vratu.Ja sam joj pravio blage modrice.Ljubili smo se nezno pa sve do grubljeg i strasvenijeg i agresivnijeg.Poceo sam da joj skidam majcu.Ima neverovatno meku kozu.
-Nije vreme za to..
Rekla je prestajuci da me ljubi.Vratio sam ruku i stavio je na njen obraz.
-Kad god ti kazes.
Blago sam se nasmejao.Ona mi se nasmejala i poljubila me.
-Vreme je za spavanje.
Tiho je prosaputala.Nezno sam je poljubio i okrenuo se na svoju stranu.Zaspali smo....

************

Alis      P.O.V

Otvaram oci.Lezim na Lukasovim plocicama dok on jos spava.Sinoc je bilo lepo.Bas se nezno ljubi.Blago sam se nasmesila.Prelazila sam prstima preko njegovih plocica.Bolje mi je.Pogledala sam na sat.Pola devet je.Nedelja je ohh hvala bogu,inace bi zakasnili na cas.Uspravila sam se u sedeci polozaj.Pogledala sam u Lukasa.Obasjavala ga je svetlost koja je dolazila od prozora iznad nas.Lukas se probudio.
-Princezo?
Pogledala sam ga i poljubila ga.Uspravio se u sedeci polozaj i nezno me poljubio zagricnuvsi donju usnu.
-Jel ti lepo bilo sinoc?
-Jeste
Konacno lepo pricam sa njim.Zagrlila sam ga i prosla mu prstima kroz kosu.Ustali smo.On je otisao u kupatilo i tusirao se,a ja sam se obukla.Otisla sam u kupatilo.Lukas je bio obucen.Prao je zube ,a ja sam namestala kosu.I tako smo se sredili.Otisli smo na dorucak i seli sa Emmom.Pricali smo i zezali se..
-Pa moramo ti naci decka Emma.
Rekao je Lukas smejajuci se.
-Dajj,ne budite dosadni,necu da se unistim..
Rekla je praveci grimasu koju ne mogu da opisem ali je smesna.Nasmejala se.
-Hoces da kazes da smo mi unisteni?
Nasmejala sam se.
-Nisam na to mislila Alis.
Pojeli smo dorucak.

***********
Sedim na krevetu jeduci neke kekse.Razmisljala sam o Lukasu.Bas je bio nezan sinoc.Istopila sam se i pojela poslednji keks.Keksi su predivni.Neko je pokucao na vrata.

***********************
Tadaaa!!Evo i nastavka.Pisala sam iz Lukasove perspektive kao sto sam obecala.Meni je nastavak divan i nezan,a vama?Dajte cuveni vote/komm.Obavezno komentarisite!!

Hvala na citanju ♥♥♥

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now