Krenule smo dalje.Usput smo pricale.
-...Znaci ti si ostavila svoju porodicu?,upitala je.
-Tako nekako.,odgovorila sam.Nastavile smo da pricamo o porodici i o buducoj skoli.Ne verujem da ce izgledati onako kako smo zamisljale.
-Sta ako me ne prime?.,upitala sam.
-Pa jel si sigurna da si vampir ili tako neko bice demon na primer?rekla je.
-Demon?!I njih ima na akademiji?!,upitala sam uznemireno.
-Da,mojoj sestri se svideo jedan..,rekla je posmatrajuci golo drvece iznad nas.
-Cekaj,koga sve ima na akademiji?!,upitala sam.
-Vukodlaka,vampira,vestica,carobnjaka,andjela i demona...,odgovorila je.
-A djavoli?!,upitala sam.
-Djavoli i demoni su isti,pokvareni i zli..,odgovorila je.Nastavile smo da hodamo dok Klara nije zastala i pogledala u nebo.Stala sam i podigla pogled i ugledala ogromni dvorac.Bio je taman i delovao je bezivotno.
-Da udjemo?,upitala sam.
-Cekaj.,odgovorila je.Klara je iz dzepa izvadila ogrlicu i pokazala istu rukom prema dvorcu.Ogrlica je pocela da svetli.
-To je to.,rekla je.
Krenule smo ka kapiji.Klara je ogrlicu stavila u pukotinu stene i kapija se otvorila.Usle smo u dvoriste.Sporim hodom smo stigle do ogromnih vrata koje smo sa mukom otvorile.Kada smo usle nije bilo nikog.Ceo hodnik je vodio ka ogromnim stepenicama u centru koje su vodile na sledeci sprat.Bilo je dosta vrata.Lusteri su od kristala.
-Wauu..,rekla je Klara gaseci svetiljku koja nas je dovela ovamo.
Prostorija je ogromna puna kristala i svetlosti.
-Idemo!,rekla je Klara.
-Gde???,upitala sam.
ESTÁS LEYENDO
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasíaAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!