MISTERIJA KNJIGE

678 38 6
                                    

Unutra je pisalo o vampirima,sela sam za sto i pocela da listam.Za oko mi je zapalo ovo.

                  5 novembar 1889

I tako sam krenula tamo,u tu posebnu skolu.Nalazi se u Joksirskoj sumi,severno od Londona.Tamo idu samo nadareni...

Molim kakva skola?Nastavila sam da listam.Procitala bih par recenica ali ako bi mi nesto zapalo za oko nastavila bih da citam.

                    8 novembar 1889

Evo ga napokon je osvanuo taj dan,treba neko da dodje po mene.Bar mislim da je tako.

***
Usla sam u neki crni auto.Mladic sa ocnjacima  u sakou me je odvezao tamo.Posle tro satne voznje sam stigla.Kuca je izgledala kao da je iz horora.Ogromna velika kapija je skripela tokom otvaranja.Bilo je oblacno i kisovito.Uhh,kakav 15 rodjendan...

Nastavnica je usla u biblioteku.Brzo sam zatvorila knjigu i stavila je u ranac.

-Alis,zasto si jos uvek ovde?Cas je vec poceo.,upitala me  je nastavnica.

-Ja...zacitala sam se.,odgovorila sam.

-Pozuri!,rekla je nastavnica.

Uzela sam torbu i krenula napolje iz biblioteke.Nasmesila sam se vestacki nastavnici koja je posmatrala svaki moj korak.Brzim hodom sam otisla na sledeci sprat do ucionice za biologiju.Tu bi trebalo da imamo cas.Krenula sam ka ucionici koja je na kraju hodnika.Na hodniku je bio neki covek u crnom sa kapuljacom.Podigao je ruku prema meni i rekao suntim enomigus!Odjednom sam pocela da se dizem sa zemlje.Nisam dodirivala pod.Ta magija me je privlacila ka njemu.Odjednom se iza njega nasao covek u 20-tim godinama.Ispustio je kandze iz ruku i skocio na coveka koji me je magijom podigao.U trenutku sam pala na pod.Njih dvoje su poceli da se bore.Uplasila sam se i vrisnula.Stakla su pocela da pucaju.Njih dvoje su se okrenuli zacudjeni.

-To je ipak ona.,rekao je onaj koji me je prvi napao.

-Molim?,upitala sam.

-Ti imas dar koji nam treba.,dobacio  je drugi.

-Kakav dar?!,upitala sam.

-To ces saznati ako podjes sa mnom.,rekao je prvi.
-Ne,nego sa mnom.,dodao je drugi.

Zvonilo je.Covek sa kandzama je iskocio kroz prozor dok je onaj sa magijom pucketom prstima nestao u tamnom dimu..Svi su izlazili iz ucionica.Lea i Jana su dotrcale do mene.

--------***sledeci deo uskoro***--------

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now