Samo želim da vam kažem da se ovaj nastavak možda neće izbaciti u celini pa sam napisala "part 1"
Legla sam i pogledala u plafon. Zar je on stvarno moj otac. Mozda stvarno saznam nesto sto sam zelela dugo, dugo. Uspravila sam se. Ustala sam i otvorila orman. Ovde je gomilu haljina koje nikad ne bih obukla. Napravila sam grimasu i uzela neku bordo. Obukla sam je i pogledala se u ogledalo. Nisam tako loša samo jako steže. Imala je duge rukave i bila je od pliša. Počešljala sam kosu i izašla iz sobe. Gde li je beše dvorana? Ovde je sve mračno.
-Ovde.
Okrenula sam se i ugledala Kevina. Pošla sam za njim. Zvuk mojih cipela je odzvanjao prostorijom. Posle hodanja kroz tamu ušli smo u osvetljenu prostoriju sa dugačkim stolom. Na vrhu stola je bio moj otac. Sela sam za sto i krenula da jedem jer sam mnogo gladna. Kevin me je omraženo gledao.
-Alison.
Rekao je moj otac. Čekaj zar ja nisam Alis?
-Ali ja sam Alis.
-Tvoje pravo ime je Alison.
Podigla sam obrvu i zamisla se. Ako je on moj otac...
-Gde mi je mama?
Upitala sam. Tata je uzdahnuo i namrstio se.
-dovoljno daleko od nas.
Rekao je.
-Kako to misliš NAS?
Otac je krenuo da besni. Čašs koju je držao se zagrejala.
-Ja ne planiram da živim ovde!
Ustala sam od stola. Besna sam. Želim odgovore !!!
-Dosta!
Proderao se.
-Želim mamu!!!
Zvučim kao malo dete ali i vi volite vašu mamu, zar ne? Uzela sam tanjir i krenula da ga bacam.
-Prestani.
Kevin je ustao sa stolice i uhvatio me je za ruku. U očima su mi se nakupljale suze.
-Šta te više briga za mamu, mama pa mama. Nećeš crknuti!!!
U očima su mu bile suze. Spustila sam ruku i sela na stolicu. Pognula sam glavu i gledala kako mi kapaju suze...************
Nalazim se u krevetu. Trenutno je jutro. I dalje me boli glava zbog sinoc. Sklupčala sam se i gledala u jednu tačku. Sigurno je negde ali gde? Uspravila sam se i pogledala u ogledalo. Odvratna sam dok plačem. Obrisala sam suze. Pitam se da li Ema zna za ovo? Uzela sam maramicu i iz nje je ispao papirić. Uzela sam ga i krenula da čitam."Alis ili Emma. Znam da sada čitaš ovo. Znajte da mi mnogo ne dostajete. Volela bih da mogu da vas vidim ali sam zatočena, ovde.. "
Živa je. Osmehnula sam se i ustala.
ESTÁS LEYENDO
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasíaAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!