Magicno Srce

242 21 4
                                    

-Alis kao prvo zelim da ti se zahvalim..
Sele smo za okrugli sto u biblioteci.Police su bile ogromne sa knjigama od A do š.
-Zasto?!
Zbunjeno sam to rekla.
-Jer zelis da pomognes Lukasu.
-Kako to mislite da mu pomognem Izabela?
-U odbrani carstva i...
Vrata su zaskripela.U biblioteku je usao Lukas.
-Alis svuda sam te trazio.
Dosao je do mene.
-Ovaj...
Krenula sam da pricam ali me je Izabela prekinula.
-Sacekaces.
Strogo je to rekla.Lukas je klimnuo glavom.Izasao je napolje.Nastavile smo da pricamo u tisini.Disala sam duboko jer ko zna sta cu saznati.
-…I naslednika.
Dovrsila je recenicu na koju sam se zakasljala onako vestacki.
-Sto se tice odbrane carstva od zveri i copora,moras ga bodriti i paziti naslednike ali i sebe jer..I ti si bitna.I kada se vencate ja moje mesto prepustam tebi.
Pogledala me je davavsi mi njenu krunu sa glave.Stavila mi ju je na glavu.Kruna je odjednom zasijala i ja sam se preobrazila u tamno plavu balsku haljinu na tri-cetvrt rukave.Izabela me je ponosno pogledala nasmejavsi se.Pojavio joj se sjaj u ocima.Zagrlila sam je.Obrisala je suzu.Vratila sam joj krunu i opet sam bila u normalu.
-Nadam se da si sad sve shvatila Alis.
-Jesam.
Izasla sam iz biblioteke.Ispred me je cekao Lukas.Zagrlio me je.
-Sve je okej?
Upitao me je.Ja sam ga zagrlila.Popeli smo se gore na sprat do spavace sobe jer je vec noc.Okupala sam se i sredila i legla u krevet.Gledala sam kroz prozor obasjan mesecinom.Osecam se sretno i spokojno.Iz kupatila je izasao Lukas u pidzami.Legao je pored mene.Stavila sam glavu na njegovo rame.Sklonio mi je kosu sa lica.Nasmejala sam se i poljubila ga.Uzvratio je.Polako smo se ljubili.Pravio mi je masnice na vratu.Ja sam njega strasvenije i agresivnije ljubila dok je on uzvracao istom merom.Vrteli smo se po krevetu dok sam nisam cula ,,Jaoj" .Lukas je bio na zemlji.Krenula sam da se cepam od smeha.
-Jel  te jako boli?
Upitala sam ga.
-Bice okej.
Rekao je.Namazao je sebi neku mast,a ja sam gledala u plafon.Vratio se nazad u krevet.Okrenuo se i zaspao.Uradila sam isto.Zaspala sam.Sanjala sam ruzne snove,rat,cula sam plac bebe i trgla se iz sna.Tu sam.Lukas spava,mesec je tu.Sve je okej...
Izasla sam na balkon. Noc je prijatna. Naslonila sam se na ogradu. Ispred mene je vrt. Da li ja to verujem svojim očima? Cveće svetli. Zasijale su mi oči.
-vau.
Tiho sam to rekla. Neko je počeo zlobno da se smeje. Okrenula sam se. To je neki visok čovek sa crnom kosom. Na licu mu je bila krv. Raširile su mi se zenice od straha. Krenuo je ka meni. Pribila sam se uz ogradu. Rukom je podigao moju bradu. Počela sam da drhtim.
-Ne brini, vodim te tamo gde pripadaš.
Tiho je to rekao. Krv mi je zaleđena. Uhvatio me je i poleteo gore. Opirala sam se ali dzabe drzao je njegovu ruku na mojim ustima. On je demon ili djavo. Nisam mogla da se pomerim od jakog stiska. Obratila sam malo paznju on je leden i zasto ne osecam otkucaje srca. Najezila sam se i zatvorila oči..
-Stigli smo.
Rekao je. Otvorila sam oči. Spustio me je na zemlju. Nalazili smo se ispred zamka. Zamak je bio taman.
-Gde me to vodiš?!
Drsko i uplašeno sam to rekla. On je pokazao rukom ka vratima. Nesigurnim korakom sam krenula napred. Vrata su se sama otvorila. Usla sam unutra. Sve je.....

Tada evo nastavka. Nadam se da vam se sviđa.

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now