ZURKAAAA

411 28 3
                                    

Uspravila sam se i probudila Klaru.
-Udji!,rekla sam.
U sobu je usla zena sa kosom zavezanom u pundju.Bila je u kasnim tridesetim.Imala je suknju do kolena i kosulju.Imala je neku korpu u rukama sa papiricima.
-Izvlacite.,rekla je pruzivsi nam korpu.

Stavile smo ruke unutra i zazmurile.Izvukle smo papiric.Otvorila sam oci i pogledala u papir.Pisalo je I-2.
-prvi dva?!,zbunjeno sam rekla.
Pogledala sam u Klaru.
-Prvi tri.,rekla je.
-To su vam razredi.,rekla nam je ta zena.
Izasla je iz sobe.Sele smo na krevet.Bas je glupo sto ne idem sa Klarom u razred.Snuzdila sam se.
-Bas steta,necemo biti zajedno u razredu..,rekla je Klara sva tuzna.
-Da…,tiho sam to rekla.
Savila sam papir i krenula da se oblacim.Klara je otisla u kupatilo i sredjivala se.Ja sam se sredjivala dok se ona oblacila.Kad smo zavrsile otisle smo na dorucak.Sele smo na isto mesto od juce.Uzele smo sendvic i jogurt.Do nas su dosli decaci.
-Dodjite na zurku u basti veceras.
Klimnule smo glavom,a oni su otisli.
-Ides na zurku Alis?
-Verovatno.
-Joooj sta da obucem??,rekla je Klara stavljajuci ruke na lice.Otisle smo na casove.

***
Upravo se penjem na sprat.Spremamo se za zurku.Moram da izaberem odecu.Usla sam u sobu i ugledala Klaru kako isprobava majce.
-Jel si nasla majcu?
-Nisam Alis...
-Uzmi ovu.
Pokazivala sam prstom na sivu sa zlatnom krunom.
-Pa i nije losa Alis.
Klara ju je uzela i otisla je da se presvuce.Bacila sam se na krevet.Samo sam razmisljala o zurci.Casovi i nisu nesto jer nismo nista radili.Posle par minuta iz kupatila je izasla Klara sva doterana.
-Kakva sam Alis?
-Super ti stoji uvijena kosa i naglasene obrve.
-Hvala Alis.
Nasmejala se.Na mene je red.Uzela sam belu majcu na kojoj je srce i crne farmerice.Stavila sam korektora i pudera(ne mnogo).Naglasila sam trepavice.Ispeglala sam se i izasla iz kupatila.
-Predivna si Alis!
-Hvala.
Nasmejala sam se.Izasle smo iz sobe i krenule na zurku.Bila je cela skola.Muzika je bila glasna.Uff valjda necu izgubiti Klaru.Krenuli smo do sanka ali sam se zaglavila u guzvi.Jaoo ne,nema je!!!Pocela sam da panicim.Krenula sam da se probijam kroz guzvu ali sam se saplela i krenula da padam.Zazmurila sam i osetila da me neko drzi.Otvorila sam oci i ugledala Lukasa.Pocela sam da crvenim.
-Alis jel si dobro??
-Jesam.
Podigao me je.Sva sam crvena.
-H-hvalaa.
-Za sta Alis?
-Pa uhvatio si me dok padam.
-Aa ma nista.
Dok je neko prolazio gurnuo me je na Lukasa.Sva sam crvena.Osecam njegove otkucaje srca.Pogledala sam ga i poceo je da mi se priblizava…
-----------------------------------------
Ta daaaam!:D Evo nastavka!!!XD covece ovo je vec drugi za danas.Hahaha!Samo bih pre svega zelela da se zahvalim na citanjima jer prica ima vise od  90 pregleda za DVA DANA!!!Hvala na tome!!Usput 11-sto sam mesto u fantaziji (sta god to znacilo) srecna sam jer je to blizu tj odma pre prvih 10!!Hvaala!!Bacite cuveni vote/komentar.

Hvala na citanju ❤❤❤

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now