MOJA SESTRA?!

452 30 0
                                    

-Da nadjemo moju sestru.,rekla je Klara.

Posla sam za njom.Krenule smo na sprat.Krenule smo ka kraju hodnika.

-Znas gde idemo?,upitala sam.
-Pssst!Cetiri je ujutru!Ne smeju da nas provale!,tiho je rekla stavljajuci prst na usne.
Stale smo kod vrata broj 11.Klara je polako usla.Usla sam za njom.Kad sam usla pogledala sam sobu.Sa leve strane je orman,a sa desne cipelarnik.Dva kreveta su se nalazila jedan na spram drugog ,a Kupatilo je bilo pored cipelarnika.Prozor je bio na sredini zida izmedju kreveta.Na krevetima su spavale devojke.

-Sigurna si da smemo da budemo ovde?,upitala sam.
-100 posto!,rekla je.

Stala sam i gledala Klaru kako budi svoju sestru.Klarina sestra se uplasila cim nas je videla pa je Klara stavila njoj ruku na usta.

-Psst!!Ja sam Misel!!,rekla je.

Misel nas je zbunjeno pogledala.Klara joj je sklonila ruku sa usta.

-Ko je ona?,upitala je gledajuci u mene.

-Moja  drugarica.,odgovorila je.

-Kako se zoves?,upitala me je.

-Ja sam Alis Hederson.,odgovorila sam.

Misel me je sokantno pogledala.Stavila je ruku na usta.

-Sve je u redu???,upitala ju je Klara.

-To joj je sestra!!,pokaazala je prstom na mene.

Namrstila sam se i podigla obrvu.Probudila se i druga devojka u sobi.Gledala nas je kao ludake.Mada,i jesmo ludaci budimo ljude u 4 ujutru.

-Sta ce Emmina sestra ovde?,upitala nas je sva pospana.

Ko je Emma i cija sam ja to sestra.Pocela je da me boli glava.

-Ko je Emma i kako sam joj sestra?!,upitala sam.

-Emma je najbolja ucenica u skoli i ove godine prelazi na akademiju.Jako licite ,a i pricala nam je o tebi.,rekla je Misel.

-Kako se ja ne secam?!,rekla sam unervozena.

-Obrisano ti je pamcenje.Nije zelela da znas da je otisla.,dobacila je devojka.

Sva sokirana sam polako zatvarala oci padajuci na zemlju secajuci se mraka.

***

-Alis?

Ispred sebe sam ugledala osobu koja izgleda isto kao ja.

-Emma?,tiho sam rekla.
-Alis..,cvrsto me je zagrlila.,,izvini sto sam ti obrisala secanje na mene ,a potom te napustila".

Nastavila sam da je gledam.Lezala sam na krevetu..

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now