Ocajnicki pogledi

449 25 4
                                    

Ustala sam sa kreveta.Emma mi je dala kovertu na kojoj je pisalo moje ime.

-Sta je to?,upitala sam.
-Pravila na akademiji.,odgovorila je.

Uzela sam papir i krenula da citam.

      ******PRAVILA*******

1.Nema mobilnih telefona,laptopova i ista od tehnologije

2.U sobu morate biti najkasnije u 22 h

3.Decaci ne smeju ici u zenske sobe i obrnuto

4.Dorucak pocinje u 7h,rucak u 14h,vecera u 18h

5.Andjeli i demoni ne smeju biti zajedno

6.U bastu se ne sme ici posle 20h

7.Biblioteka radi do 16h

8.Ljubimci nisu dozvoljeni

9.Svako krsenje se kazni izbacivanjem iz skole!

        Direktorka Artemida

***************************

-Ufff!!,rekla sam.
-Da znam,pravila su teska.,rekla je Emma.

U sobu je usla Klara.Inace nas dve smo cimerke u sobi broj 23.Raspored namestaja u sobi je kao i kod Klarine sestre.Ja sam sedela do ormaana,a Klara do cipelarnika.Klara je sela na krevet.

-Dobro idem sad.,Emma se nasmesila ustajuci sa kreveta.Poljubila me je u obraz.

Izasla je iz sobe.Klara me je gledala onim iskricavim pogledom.

-Blago tebi..
-Zasto Klaro?
-Pa imas takvu sestru..
-Haha ne budi luckasta Klaro.

Pogledala sam  na sat.Sad ce vecera!Uskoro ce 6.

-Offf!!Vec je 6.Moramo na veceru!,rekla je Klara.

Ustale smo.Izasle smo iz sobe i zakljucale vrata.Sisle smo u prizemlje i otisle u menzu.Bila je guzva.Oo covece koliko ljudi.Jedva sam se probila sa tacnom.Kuvarica mi je sipala pomfrit,sendvic i sok.Sacekala sam Klaru.Kad je i ona konacno dobila sta da jede sele smo do zida.Sele smo jedna naspram druge.Do nas su dosle Misel i Emma."Jel slobodno?"Upitale su nas.Klimnule smo glavom.Sele su do nas dve tj. Misel pored mene Emma pored Klare.Pocele smo da jedemo ali su "popularne" devojke dosle do nas.Streljale su nas njihovim ocajnickim pogledima.

-Emma,hoces li da sednes sa nama ,a ne sa ovim....
-Ne!!
Emma je prekinula tu doticnu streljavsi je pogledom.Grupica se pokupila i otisla.Neki momak je dosao do Emme...
----------------------------------------
Evo i nastavka.Kako vam se cini?Uskoro skola :(((..

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaWhere stories live. Discover now