Besna cincila

275 22 4
                                    

U sobu je usao Danijel.Danijel je crnokosi,crnooki decko pun misica sa lepim osmehom.
-E  Alis jel tu Lukas?
-Ne znam ,nije se vratio.
-Oke hvala.
Danijel se nasmejao i izasao iz sobe.Pojela sam poslednji keks i ambalazu bacila u kantu.U sobu je usla Gabrijela.Bila je besna.Zatvorila je za sobom vrata zakljucavsi ih.
Zagrizla je donju usnu.Prekrstila je ruke i gledala me tako ocajnicki.
-Sta hoces Gabrijella?!
-Polako Alis,samo sam  dosla da ti cestitam.
-Za sta?!
-Pa sa Lukasom si.
Izvadila je fotografiju na kojoj smo nas dvoje dok spavamo.
-Ako ovo pokazem direktorici gotovi ste.
Pobesnela sam.Pocele smo da se tucemo.Uzela sam joj sliku iz ruke i zapalila je.Gabrijela se uplasila i pocela je da otkljucava vrata.Ja sam cinima dodatno zakljucala.Gabrijela se pribila uz zid prestravljena.
-Kakve jos slike imas?
Zlokobno sam se smejala.Pruzila je jos tri slike koje sam takodje spalila.
-Alis!
Cuo  se glas od spolja.Gabrijela si saputala na uvo "bas mi je zao sto smo tako brzo zavrsile".Ona me je uhvatila za vrat i pocela je da me davi.Cinima sam otkljucala vrata.U sobu je usao Lukas i ugledao Gabrijellu kako me davi.Brzo je dotrcao i razdvoio nas.
-Dosta!!!
Prodeao se i Gabriellu otpratio napolje.Zakljucao je vrata.Bila sam sva zadihana.
-Ocekujem objasnjenje.
Besno me je pogledao.Prosla sam prstika kroz kosu.
-Imala je nase slike koje sam zapalila..
-Molim?
-Da imala je slike od sinocnjeg dogadjaja koje sam spalila..
-Koliko je imala?
-Tri sam spalila,mozda ima jos.
Uzdahnula sam.Lukas je izasao napolje.Valjda nece nastati nered.Bacila sam se na krevet..Gledala sam u plafon.

***********
U sobu ulazi Lukas sa ranom na glavi koja krvari.Rasirile su mi se zenice.Hladnokrvno me je pogledao.Usao je u kupatilo.Krenula sam za njim ali on je bio brzi i zakljucao je za sobom.Skliznula sam niz vrata i pocela da placem.'Ja sam kriva!'pomislila sam.Sklupcala sam se i plakala.Samo nesto da ne uradi..Sigurno je ljut.Neko je kucao.Obrisala sam suze i nasmesila se.U sobu je usla Emma.
-Hoces na veceru?
-Nije mi do jela Sis.
-Sta se desilo?
-Nista.
Nasmejala sam se.
-Emma!!
Cuo se glas spolja.To je sigurno neka njena drugarica.
-Idem.
-Cao.
Kratko sam to rekla.Emma se nasmejala i izasla napolje zatvaravsi vrata za sobom.Lukas je krenuo da otkljucava.Brzo sam ustala i otisla na krevet.Izasao je iz kupatila.Imao je zavoj na rani.Uzeo je torbu i izasao je napolje.Legla sam.Uskoro ce letnji.Ne mogu da se vratim kuci.Alma mi nece dati da mrdnem.Zatvorila sam oci i zaspala…

****************
Tadaaa!!Evo i nastavka.Jako sam umorna sad sam se vratila iz grada.Jedva sam napisala nastavak.Jednu rec kucam tri puta.Uhh,sledeci deo pisem iz Lukasove perspektive da bi znali sta se desilo..Dajte cuveni vote/komm.Obavezno komentarisite!!

Hvala na citanju ♥♥♥

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora