-Udji.
Rekla sam. U sobu je usao Lukas. Nakrivila sam usnu like this - - > :/. Skrenula sam pogled. Moram se smiriti ili ću nešto zapaliti.
-Alis, ja..
Zatvorio je vrata, a ja sam ga pogledala..
-Šta imaš da kažeš u svoju odbranu?
Rekla sam iznervirano sa uzdahom. Skrenuo je pogled.
Lomio je prste i grizao usne.
-Idem sutra.
Rekao je.
-Divno, idem i ja.
Rekla sam sa dozom sarkazma ne očekujući ovakvu vest.
-Gde to Alis?
-To bih ja tebe trebala da pitam, vraćam se na akademiju.
Ustala sam sa kreveta i krenula da otvaram orman.
-Alis zar nećeš ostati?
-Jesi li lud? Sa onom tvojom verenicom i ludim sestrama?!
Povisila sam ton i zalupila vratima od ormana.
-Smiri se!
Proderao se. Uzdahnula sam i spustila pogled.
-Mi ne trebamo više da se vidimo Alis..
Izgovarao je to sa dozom tuge, kao da će se to stvarno tako dogoditi. Zagrlili smo se i stojali par sekundi koji su bili kao večnost. Odgrlila sam ga i tiho rekla "izvini". Lukas je mirno izašao iz sobe, a ja sam se bacila na krevet. Zašto mi je sve ovo trebalo? Trebala sam da ostanem uz Leu i moje staratelje. Zatvorila sam oči i zaspala..************
-Jel još samo taj kofer.
Upitao me je šofer, a ja sam klimnula glavom. Držala sam dnevnik u ruci i ušla u auto. Sela sam i otvorila knjigu. Auto je krenuo i drveće je počelo da se pokreće kao i svaki put. Čitala sam i naišla na zanimljiv pasus.
.
Oktobar 1899
Sada sam sa Benom. Idem sa njim u njegov dvorac u Londonu jer kod mojih ne smem da se vratim. Ben i ja smo toliko bliski da planiramo venčanje čim završimo srednju, a to je uskoro. Dnevniče uskoro ćeš saznati istinu i razlog toga....Zaklopila sam dnevnik i pogledala kroz prozor.
Na nebu je prelepa galaksija. Odlučila sam da putujemo noću zbog tišine. Nastavila sam da čitam dnevnik.
Novembar 1900
Danas sam toliko uzbudjena da ti ne mogu opisati!!! Venčaćemo se!! Dobićemo ćerku ime joj je Natali. Jedva čekam sve to.
Osmehnula sam se. Zaklopila sam dnevnik. Auto je stao. Izasla sam iz auta i krenula ka akademiji. Noć je vedra. Polako sam otvorila vrata i ušla. Kao i obučno svuda svetla, nema žive duše. Zatvorila sam vrata i krenula ka direktorkinoj kancelariji. Pokucala sam ali nije bilo odgovora. Povukla sam kvaku, otključano je. Ušla sam u kancelariju. Nema nikoga. Na stolu je pismo. Uzela sam ga i otvorila..
.
Alis ti ako čitaš ovo pismo. Znaj da si nasledila školu zbog nadarenosti i napretka. Imaš profesore i sve što ti treba. Počinješ sutra da tretiraš osnovce.Direktorka
Okej. Ovo nije kul. Kako ću da otkrijem dnevnik ako ću učiti dečurliju magijom. Uzdahnula sam i sela za sto. Prelistavala sam papire da bih znala sve što treba. Evo čitam poslednju biografiju učenicu Melite Lesotto. Čekaj malo ona je Lukasova verenica i još je OSNOVAC? Prasnula sam u smeh. Bože kako je samo jadna. Neko je pokucao.
-Udji.
Rekla sam sa smehom u glasu. U kancelariju je ušao Alan. Znači ovo postajanje direktorice je vrh svega.
-šta je Alane?
Upitala sam ga. Tmurno me je gledao kao i svaki put.
-Doneo sam spisak nastavnika. I da osnovci idu do svoje 17-te tako da si ti praktično osnovac.
Uzela sam papir i pocrvenela od srama..
-Kako sam ja onda direktor ?!
Upitala sam ga, a on je uzdahnuo.
-Otkrićeš sama.
Rekao je i zatim izašao iz kancelarije. Čitala sam i naišla na Emmu. Zar i ona. Podbočila sam se laktom i zgužvala papir. Vreme je da spavam. Izašla sam napolje i zaključala kancelariju. Popela sam se do moje sobe i legla da spavam. Uhh, kako samo jedva čekam da mučim Melitu. Hahhaha. Bože nisam normalna. Čekaj malo, Lukas će dolaziti po nju? To znači da ćemo se videti. Hmm, zašto uopšte mislim na njega?? Bolje je da spavam....
YOU ARE READING
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!