Zacrvenela sam.Krv je pocela da mi kljuca.Zatvorila sam oci.Osecam kako moje i njegovo srce udaraju dvesta na sat.Polako mi se priblizio stavljajuci njegove usne na moje.Tad sam u sebi pocela da gorim.Uzvratila sam mu poljubac.Usne su mu tako meke.Istopila sam se.Stavila sam mu ruke oko vrata.On je rukom moj obraz privukao ka njemu,ja sam mu rukom prosla kroz smedju kosu.Stajali smo dugo,poljubac je bio dug i nezan.Ima li lepseg prvog poljupca?Nema.Odmakla sam usne od njegovih i pogledala ga.Gledao me je njegovim plavim nebeskim ocima.Sklonila sam ruke od njega.Mislim da ne kapira sta se desilo ali.....
-Hoces sok Alis?,upitao me je.
Zacrvenela sam se i samo klimnula glavom.Otisli smo do sanka drzeci se za ruke.Nisam normalna.Ovaj Lukas je sigurno pijan,pa ne zna sta radi.Progurali smo se do sanka.Tamo sam ugledala Misel,Emmu i Klaru kako caskaju.Ugledale su nas iznenadjeno.Sela sam do Emme.Muzika je glasna.Emma mi se priblizila i saptala na uvo.
-Jel ste zajedno?
-Ne znam ni ja Emma.
Sisla sam do stolice i otisla do Lukasa.Zamolila sam ga da odemo u miran vrt.Poslusao me je i otisli smo tamo.Setali smo pored predivnih grmova ruza koji su vodili ka fontani.Nisam smela da progovorim...
-Sta si zelela da me pitas Alis???
-Pa..ovajj (zamucala sam) da li si svestan da si me poljubio??
-Jesam...(zacutao je)Povredio sam te time Alis?
-Jaa,ne mogu da opisem to...pustila sam suzu.
-Zao mi je ako sam te povredio...vidi se da se kaje.I dalje smo se drzali za ruke.
-Alis...
Stali smo jedno ispred drugog ali je on ipak vislji.Ipak je treca godina,a i stariji je.Cvrkutali su cvrci i noc je bila vedra,nebo je puno zvezda.Gledali smo se u oci.Imao je mek pogled.Ima predivne crte lica i malo tamniji ten.
-Da li bi....(zacutao je)Bila sa mnom??
Srce mi je u tom trenutku stalo.Zakopala sam se u zemlju i pocrvenela.Stavila sam ruku na usta.Srce je pocelo da udara kao ludo.Srce mi govori da ali...Lukas me je poljubio.Zatvorila sam oci i zagrlila ga.Bili smo blizu jedno drugog.Podigao me je ,a ja sam ga (kao majmun XD) obuhvatila nogama.Odneo me je do paviljona sa predivnim svetiljkama koje su bile oko njega i fontane.Seli smo na klupu u zagrljaju gledali zvezde...Polako su mi se kapci spajali....
*******
Polako sam otvorila oci.Nalazim se u sobi.Klara spava tek je sest.Zevnula sam.Sinoc je bilo prelepo osim ako nije san...zevnula sam i Klara je pocela da se budi.Kad me je ugledla abudnu gledala me je iskricavim pogledom.
-I???Jel si sa njim Alis??
Lupila sam se rukom u glavu.
-Ko je jos video Klaro??
-Pa....(zacutala je)Cela skola?
Pogledala sam u plafon i udarila glavom u zid.Cuo se udarac.
-Jel si dobro Alis?
-Ma savrseno sam.
Ustala sam i krenula da se spremam za skolu.Imamo cas jahanja jednoroga tako da jedva cekam.Stavila sam korektor,maskaru i obukla sam uniformu.Kosu sam zavezala u rep.Uzela sam torbu i krenula u menzu.Svi na hodniku su me gledali kao da sam ubila coveka.Oborila sam pogled i brzo sam hodala.Neko mi je stavio ruku na rame.Podigla sam pogled i ugledala Lukasa.Srce je pocelo da mi ubrzano kuca.
-Hoces da zajedno doruckujemo Alis??
Divno sad mi svi znaju ime!Porumenela sam i klimnula glavom posto bi mi trebalo tri sata da skupim hrabrost da odgovorim.Uhvatila sam ga za ruku i sisli smo u prizemlje do menze.Uzeli smo dorucak i seli za sto.Lukas je poceo da jede,a ja sam samo gledala u jednu tacku hladnokrvno.
-Alis?
Dozivao me je.Prestao je sa jedenjem.
-Okej je ako ne zelis da budes sa mnom Alis,ne teram te.
-Ov-aj...(pocela sam da mucam)
*************
Ta daaam!!!Ovo je najemotivniji i najlepsi po meni nastavk do sad!!Nadam se da vam se svidja!!:) Stisnite cuveno vote i komentarisite!!
Hvala na citanju :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasiAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!