-Hejj Lukas.,Emma mu se javila smeseci se.
-Hejj!Mozes li da dodjes da mi pomognes oko napitaka?,upitao ju je pokazivajuci palcem na sto za koji sedi sa drustvom.
-Drugi put,dosla mi je sestra pa ne mogu...,vestacki mu se nasmesila..
Lukas je pogledao u mene.Sva sam se zacrvenela.Nasmejao se.Ima prelep osmeh *-*.Cuti Alis nisi se zaljubila!!
-Slatka je.,rekao je.
I dalje sam crvena.O covece koji blam.Svi su zurili u mene.Lukas se pozdravio sa Emmom i vratio za svoj sto.
-Alis?,Emma me je zbunjeno gledala.
Trgla sam se i pogledala je.Nasmejala sam se vestacki.
-Sta??,upitala sam.
-Svidja ti se??,rekla je Misel.
Zacrvenela sam se.Svi za stolom su me gledali i pokvareno se nasmejali.
-Priznaj!,dobacila je Klara.
Pocela sam da besnim i sto se odjednom zapalio.Uplasila sam se.Emma je podigla ruku ka stolu i izgovorila "magnus siferus".Sto se odjednom zaledio.Svi prisutni su bili sokirani.U menzu je usla direktorica sa jednim od profesora.Ubice me!!
-Zaboga sta se desilo??,iznenadjeno je upitala
Svi su gledali u mene tj.Misel,Emmu i Klaru.Direktorka nas je pogledala..
-Vas cetiri u kancelariju!!
Pokazivala je rukom na izlaz,a mi smo posle jedna za drugom.Usle smo u direktoricinu kancelariju.Posle par minuta besna direktorica je usla i sela za stolicu lupkajuci noktima o sto.
-Cekam objasnjenje.,rekla je gledajuci u sve cetiri.
-J-jaa..,krenula sam da mucam.
-Ja sam kriva!!Emma je stala ispred mene.Krenula je da me brani.Klara i Misel su od sramote gledale u pod.
-Iznenadjujes me.,rekla je direktorica hladnokrvno gledajuci u Emmu koju je bilo sramota.
Pocela sam da placem.Smrcala sam i drhtala.Emma me je zagrlila.Emma je prilicno visoka dok sam ja minion naspram nje.
-Sve cetiri ste kaznjene.,rekla je direktorica.
Uvukla sam se Emmi u zagrljaj placuci i dalje.Vec sam napravila sra*e prvi dan.Izasle smo iz kancelarije.Ispred nas je cekala grupica.Ona ista doticna koja nas je odma smarala je prisla Emmi.
-Da si sela sa nama,nista od ovog ti se ne bi desilo.,rekla je ,a zatim spustila pogled na mene.Bila sam pripijena uz Emmu.Spustila se na moju visinu i direktno me pogledala.
-Vidi ko nam place.Mala sestrica.Nauci da ne zapaljujes sto!!,rekla je.
Do nje je dosao Lukas.
-Gabrijela!!!,proderao se.
Povukao ju je za ruku i klimnuo glavom kao znak da se vratimo u sobu.Popele smo gore i otisle u moju i Klarinu sobu.Sele smo na krevete.Ja Emma na moj,Klara Misel na Klarin.
-Nisam mislila da ce biti ovako vec prvi dan.,rekla je Misel sa uzdahom.
-Ni ja...Valjda nece biti stroge kazne..,dobacila je Klara.
-Nadam se.,rekla je Emma.
Sklanjala mi je kosu sa lica koja se ulepila zbog suza.
-Idi spavaj.,rekla mi je Emma koja je ustajala sa kreveta."idemo Misel".
Emma i Misel su izasle iz sobe,a Klara je legla na krevet.
-Los dan,ha?,rekla je.
-Slazem se.,tiho sam rekla.
Legla sam na krevet i zaspala.
*Jutro*
Otvorila sam oci.Protegla sam se i ustala.Klara jos spava.Uskoro ce sedam.Neko je pokucao na vrata..
---------------------------------------
Evo nastavkaa.Kako vam se cini??Ima preko 500 reci °•°!!Woow!Bacite cuveni vote/komentar!!;)Hvalaa na citanju ❤❤❤
YOU ARE READING
Dnevnik dva vampira (1 sezona) Zavrsena
FantasyAlis i Emma sestre rastavljene po rodjenju saznaju svoju istinu o proslosti zbog jednog ne tako obicnog dnevnika!