Chapter 1

3.3K 190 14
                                    


  Éppen most fejezem be a vacsorámat. Leteszem a villámat és a késemet keresztbe a tányéromra, hátrébb dőlök a székemen és kihúzom magam ezzel is jelezvén a szándékomat, hogy távozni szeretnék az asztaltól.
  Apám, az ország királya felnéz, sóhajt egyet majd egy kézmozdulattal beleegyezését adja. Mosolyogva felállok, sietve meghajtom magam, majd szinte rohanok a szobám felé.
Mikor kiérek a nehéz tölgyfaajtón felkapom a szoknyámat, végigszaladok a folyosón, jobbra fordulok és tempósan felfutok a kertre néző szobámba vezető lépcsőn. Becsapom magam mögött az ajtóm és a szekrényemhez szaladok. Kiráncigálom belőle az egyetlen nadrágomat és pólómat, majd kicserélem a hercegnős ruháimat rájuk. Így mégiscsak kényelmesebb.
  Gondosan összehajtom a ruháimat, amiket most vettem le. Kitárom az ablakomat, az ajtómig hátrálok majd nekifutásból kiugrok az ablakon. Mielőtt belecsapódnék anyám kedvenc virágágyásába egy kecses szaltó közben átváltozom a fehér, szürke foltos farkassá, aki valójában vagyok. Egy Alfa.
  - Üdv újra, bátyus! - hallom a fejemben David, a Béta hangját.
  Na, igen. A falkában mindenki tegez mindenkit, és mivel azt hiszik, hogy csak férfiak vannak itt ezért erősen kell koncentrálnom, például akkor, amikor elsütnek pár alpári viccet, hogy még véletlenül se küldjek undorodó gondolatokat feléjük, mert egyből lebuknék. Csak az Alfa, vagyis én tudom mindenki személyazonosságát és nemét. Egymás hangját halljuk a fejünkben, ezért amikor még nem tudtam, hogy ők hogyan hallanak engem azt hittem, hogy az igazi hangomat hallják, de ma már tudom, hogy a gondolataim számukra hangtalanul jelennek meg a fejükben.
  Kilopakodok a kastély kapuján és az erdő felé kezdek el őrült tempóban rohanni.
  - Helló, Mindenki! - üzenem úgy általánosságban miközben továbbra is eszeveszett tempóban vágtázok az erdő közepe felé, ahol mindig találkozni szoktunk. Daviden kívül Sam és Alex van farkas alakban, Ed és Jake pedig még nem változott át.
  - Többiek?
  - Ed mondta, hogy késni fog - válaszol Sam.
 Ők tudnak egymásról, mert barátok és ha az egyik késik, a másik mindig tudja az okát.
  - Már megint Alice-szel van? - kérdezi sejtelmesen David.
  - Igen. Azt hiszem sejtem mi tart nekik ennyi ideig... - nevet Sam.
  A szememet forgatom. Ilyenkor nem szólhatok rájuk, hogy viselkedjenek, mert lebuknék.
  - Alfa! - hallom Alex hangját.
  - Igen?
  - Látom Jake-et.
  - Hol?
  - A falu határában. Hoz valakit, aki nem nagyon tud járni.
  - Nyomás! - parancsolom a falkámnak, akik velem együtt egy emberként kezdenek el rohanni Jake segítségére.
  Megjelenik a lelki szemeim előtt a nap, amikor először változtam át. Lázas voltam és összeestem. A szüleim betegnek hittek, így egész nap az ágyban feküdtem. Amint lement a Nap egyre jobban éreztem magam. Aztán elaludtam. Álmomban megjelent előttem egy hatalmas farkas és elmondta, hogy mit kell tennem és nem leszek sokáig egyedül. Egy hónap múlva csatlakozott hozzám David, a Béta, aki egy kovács fia a faluban, aztán Ed, egy favágó, aki a leggyorsabb közülünk. Majd Alex, aki valójában egy inas a palotában és nagyon nehéz elmennem mellette úgy a folyosón, hogy ne mondjam el neki a titkomat. Aztán jött Sam, aki amúgy egy vadász és végül Jake, aki egy gróf fia. Vele is szoktam néha találkozni.
  - Alfa?! Itt vagy? - hallom Alex hangját.
  - Igen. Mi az? - kérdezem és megrázom a fejem.
  - Mondom ő lesz az az új, akiről Jake ma beszélt - mondja Sam.
  - Hahó, skacok! - csatlakozik Ed is. - Miről maradtam le?
  - Jake hoz valakit, aki át fog változni - foglalja össze a lényeget David.
  Odaérünk a falu szélére. Jake és a másik ember egymással szemben ülnek. A fiú átváltozik.
  - Segítsetek! - kéri. - A húgom nagyon fél!
  - A húgod?!
  - Az egy lány?!
  - Peched van, nincs itt más nőstény!
  - Mit csináljunk egy lánnyal?!
  Teljes a káosz. A falka kivetkőzik magából, mindenki ordít és méltatlankodik.
  - Elég! - üvöltöm ezzel teljes csendet teremtve. - Jake és Dave visszaváltozik és elmagyarázzák neki, hogy mi történik. Ez parancs!
  A két fiú csinálja amit mondtam. Ezért jó Alfának lenni. Mert senki nem tagadhatja meg a parancsaidat. Még akkor sem ha egy lány vagy. De szerencsére ők ezt nem tudják.

The Alpha /BEFEJEZETT/ - The Reign Chronicles I. Where stories live. Discover now