A faluban lévő egyetlen templom éjfélt üt. Milyen gyorsan elszaladt az idő! Hamupipőkének ideje hazatérnie a bálból. Felvonyítok, mire minden verekedő pár felkapja a fejét. Sam ezt kihasználva még beleharap egy utolsót Ed nyakába.
- Mára elég. Jók voltatok! Holnap ugyanitt! - engedtem őket útjukra. Többen felsóhajtanak, valaki liheg és hallok egy Aaaa-t is.
Nem a tisztáson edzünk, mert azt hallanák a faluban. Kicsit távolabb, direkt a fák között, hogy akár lesből is támadhassanak a farkasaim. Elvégre az ellenség sem lesz finom és becsületes.
Daviddel egy ideig egy irányba megyünk hazafelé, ezért beszélgetést kezdeményez egy csatornán, amit csak mi veszünk. Az Alfának és a Bétának megvan ez a sajátossága.
- Miért mellém osztottad be a lányt? - kérdezi kíváncsian, egy kis szemrehányással a hangjában.
- Gyorsan kell beletanulnia abba, amire a többieknek hónapjaik voltak - magyarázom. - Erre te vagy a legalkalmasabb tanító. Időben fel tudod zárkóztatni. Másrészt Jake és többiek közül senki nem lenne vele elég kemény. Semmit sem fejlődne, és ezt nem engedhetjük meg magunknak.
- Szóval most majd edzünk és várunk? - kérdezi, de csak megerősítést vár, a választ már tudja.
- Igen. Ezt kell tennünk.
- Rendben, jó éjt Alfa!
- Neked is, Béta! - mondom játékosan, mire egy horkantás a válasz.
David lekanyarodik jobbra és elkezd futni. Állok és csendben várom, amíg eltűnik, aztán én is elindulok először csak kocogva, csak a palota felé. Már majdnem elkezdek sprintelni, de hirtelen lefékezek. A francba! Elfelejtettem, hogy Alex ma éjszakás a palotában és tulajdonképpen arra vár, hogy csengessek, ha bajom van, ami nem fog bekövetkezni, tekintettel arra, hogy nem is tartózkodok a szobámban. De sajnos meg kell várnom, hogy megelőzzön.
Már hallom a lépteit, ezért emberré változom és elbújok egy fa mögé, mert egy álló farkas, aki arra vár, hogy a másik elmenjen eléggé feltűnő jelenség, tekintve azt, hogy mindenkinek hanyatt homlok kéne rohannia haza.
A farkasok érzik az emberek szagát, de csak akkor, ha nagyon figyelnek. Alex teljes sebességgel száguld el a palota irányába, tehát nem vett észre, vagy csak nem tartja fontosnak. Nekidöntöm a fejem a fának, ami mögött állok és már éppen összeszedném magam, hogy farkassá változzak, amikor meghallok egy diadalmas emberhangot a hátam mögül:
- Tudtam!
ESTÁS LEYENDO
The Alpha /BEFEJEZETT/ - The Reign Chronicles I.
FantasíaKi hallott már egy olyan nőstény farkasról, aki valamilyen titokzatos oknál fogva a falka vezetője? Grace nem egy átlagos hercegnő. Farkassá tud változni. Egy egész falkányi farkas van az irányítása alatt és egyik sem sejti, hogy ő, az Alfa egy lány...