- Hogy mi?! - hallom Janet döbbent hangját.
- Ez... ez nekem sok - nyögi Ed és mancsaival a fejét fogja, mintha attól félne, hogy menten szétreped a koponyája a sok információtól.
- Újra. Elölről, jó? - kéri Jake.
Sóhajtok. Daviddel sejtettük, hogy nem lesz egyszerű ezt megetetni a falkával.
Nagy levegőt veszek és ismét belekezdek. Igyekszem nem kihagyni egy részletet sem, mert tényleg minden információ számít, de úgy nehéz, hogy nem tudom mi maradt meg nekik és mi nem. Ezért úgy döntök, hogy a legeslegelején kezdem:
- Én voltam az első, aki farkassá változott, legalábbis ebből a generációból. Előttünk már több falka is küzdött az ellen, ami ellen mi is. Az előző falka Alfája, az Ős-Alfa az, aki kiválasztott minket. Mindegyikőnket. Vele tudok kapcsolatba lépni, ha kérdésem van, mint ahogy ti a saját "párotokkal", vagyis azzal, akinek ugyanaz volt a szerepe és a rangja az előző falkában, mint nektek a mostaniban. Az Ős-Alfa elmondta nekem az első éjszakán, hogy én vagyok az utódja és nem leszek sokáig egyedül. Egy hónap múlva csatlakozott hozzám a következő farkas, a Béta, Dave. Így szaporodtunk teliholdonként, amíg nem csatlakozott hozzánk, a hetedik tag, Janet. Az Ős-Alfa figyelmeztetett, hogy ha elérjük a teljes létszámot szembe kell néznünk az ellenséggel és sor kerül majd a Végső Ütközetre. Az ellenségről vészesen keveset tudunk, de az biztos, hogy nagyon veszélyes. Az Ős-Alfa elmondta, hogy azért Janet az utolsó, mert különleges erő lakozik benne és csak az ő segítségével győzhetünk. Most az a legfontosabb, hogy összedolgozzunk és segítsünk Janetnek felfedezni, majd használni az erejét, akármi is legyen az és nagyon kell vigyáznunk egymásra, mert ennyien maradunk. Nincs több új tag és ha elveszítünk valakit az végleges. Nem azt mondom, hogy ennek muszáj így lennie, de számolnunk kell a legrosszabbal is, ami azt jelenti, hogy nem sikerül győznünk, akkor pedig elpusztul a világ, de először mi. Szóval mostantól minden este edzeni fogunk. Kérdés?
- Mikor lesz a Végső Ütközet? - kérdezi Alex.
- Senki sem tudja. Talán holnap, talán egy év múlva. Reméljük, hogy csak akkor ha már készen állunk rá - válaszolom.
- Ki segít nekem felkészülni? - kérdezi Janet.
- Ez lett volna a következő, amiről beszélni akartam - biccentek. - Párokat fogtok alkotni a következőképpen: Ed és Sam, Jake és Alex, Dave és Janet. De Dave csak harcolni tanít meg, a különleges képességedet én segítek felfedezni.
Janet lemerevedik, szemmel láthatóan megijeszti a gondolat, hogy az én segítségemet kell igénybe vennie.
- Mikor kezdjük? - kérdezi Sam.
- Már ma. Az időnk, akármennyi is legyen hátra, vészesen fogy.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Alpha /BEFEJEZETT/ - The Reign Chronicles I.
FantasiKi hallott már egy olyan nőstény farkasról, aki valamilyen titokzatos oknál fogva a falka vezetője? Grace nem egy átlagos hercegnő. Farkassá tud változni. Egy egész falkányi farkas van az irányítása alatt és egyik sem sejti, hogy ő, az Alfa egy lány...